Fórum - Téma


P12 1,9dCi - pytel při akceleraci


Fórum Primera P12 P12 1,9dCi - pytel při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2013-05-20 10:03:57

papír: Skús ten palivový filter, to dokáže robiť pekné psie kúsky. Ale čistiť to od nádrže, to je asi fajnovejšia robotička. Ja mám 1.9 Dci a keď som pátral po problémoch, tak som menil aj všetky tie hadice - normálne som zrušil už od toho naciciavacieho balónika, vlastne aj ten (to neviem, či 2.2 DCi má), až na ten komonrail, ale chybou bol vadný kábel od snímača polohy kľuky. A po dva a pol roku, keď všetko fungovalo normálne som tam dal naspäť tie originál veci a všetko ide OK. Som si vtedy myslel, že to môže niekde chytať vzduch, ale nebolo to tým. Ale skús to popozerať. Normálne naftové hadičky z guferoobchodu, kovové eskapásky a vylúčiš problém zavzdušňovania a zlého prívodu paliva.

2013-05-21 23:25:09

vinco: Naftový filtr je +- 6mesíců starý. Zajímavé je, že to omezení ot. se někdy stane a někdy ne. Když přidávám plynule tak je to v pohodě. Ale když dám plyn do podlahy tak se to stane . Tak nevím čím to může být.

2013-05-22 15:23:18

papír: To je veľmi ťažko povedať. To môže kľudne byť aj nejaká kontaktová vada v elektrine. Ja mám moju primerku teraz už druhýkrát roztrepanú odzadu - zas niekto neubrzdil. Myslel som, že ju už vymením za inú, ale po všetkých tých vychytávakach takýchto múch som sa rozhodol dať ju radšej na stolicu a vytiahnuť zas do tvaru a rozmerov. Skús ešte vo fóre pohľadať tému padania nafty, problemy s motorom. Toto nebude veľká chyba. len na ňu prísť.

2013-06-16 16:41:44

Tak už mám kočku opravenú a nalakovanú. Včera som to doskladal hneď som naložil rodinku a poďho na skúšobnú jazdu. Plné auto, plný kufor, riadna váha. Zastavil som na Shelke natankovať a po 5 kilometroch motor išiel do núdzového režimu. Už som to raz zažil, stačí vypnúť motor a znova naštartovať a ide to. Lenže po nejakých 30 km mi to urobil znova. Tak neviem, či mali nejakú vadnú naftu (pre istotu som tam teraz dal pol balenia toho Castroláckeho aditíva) alebo čo. Idem ešte popozerať pod kapotou moje káble - však auto bolo v boxe v lakovni. Aj sa mi vidí, akoby dajako strácalo ťah. Ale len niekedy. Ak mu tlačím od malých otáčok, tak hozne dymí. Neviete náhodou niekto, či turbo odchádza postupne alebo naraz. A nedá sa to nejako zistiť ? Inak len tak mimochodom, mám odpojený EGR ventil, takže troška dymu bude aj od toho.

2013-06-22 23:17:01

POMÓC. Včera som mal možnosť kúpiť cez kamoša novučký EGR. Ten starý sme museli doslova vysekať von, nakoľko bol rozpadnutý a jazdil som s odpojeným. Po ani nie hodinke to bolo poskladané a išiel som na próbajazdu. Zatiaľčo kedysi sa ten starý pokazený choval tak, že auto okolo 2000 otáčok tak cukalo, akoby motor v dvojsekundových intervaloch prestával ťahať, tento nový ventil spôsoboval to, že auto v cca tom istom rozsahu začalo v sekundových intervaloch pridávať. Proste cukanie nie smerom k útlmu motora ale akoby som pridával a uberal. A motor dymí tak isto. A po zohriatí išli z motora také divné zvuky ako keby nespínalo turbo alebo čo, také škriekavé. Keď odpojím elektrický konektor od EGR, tak to zas ide normálne. Poraďte mi prosím, či to nemám dať na nejakú diagnostiku a dačo tam nastaviť alebo čo urobiť. Alebo som vyhodil peniaze na môj pokus o ekológiu zbytočne ?


Odpovědět

1  2