Fórum - Téma


P12 1,9dCi - pytel při akceleraci


Fórum Primera P12 P12 1,9dCi - pytel při akceleraci

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2009-12-07 17:25:55

Ahojte, moje P12 1,9dCi má při akceleraci na vyšší převodové stupně pytel při tahu. Přibližně při 2300-2500 otáčkách si motor jakoby sám ubere a trvá asi 2-3 vteřiny, než znovu začne táhnout. Měl jsem to na diagnostice a žádnou chybu to neukazuje, váha vzduchu je taky v pořádku. Nemáte někdo také podobnou zkušenost, nebo nevíte, co ty to mohlo být? Je to docela nepříjemné při předjíždění

Děkuji ....

2009-12-08 17:40:47

tak tohle by me zajimalo jestli nekdo bude vedet z vlastni zkusenosti . mohlo by to byt turbem ale to by myslim hulilo a byla spotreba oleje , nebo cooler zaneradenej ale to by zase nejelo v celym spektru otacek snad. pak me napada jeste egr ventil . ale to taky nevim jak se chova .

2009-12-08 18:11:04

mě se něco podobnýho stávalo na jiném autě,bylo to TD.Mě to dělalo trochu ve větších otáčkách,ale stejně jak to popisuješ.Nevím přesně čím to bylo,ale předchozí majitel to uvařil a praskla hlava,tak jsem to připisoval turbu.Odhadoval jsem,že se asi zakarbonovalo,ale na 100%to nemohu tvrdit.Než jsem to vyřešil,

bylo auto na šrot.

Pokud můžeš napoj na vzduchový potrubí co jde od turba tlakoměr a uvidíš,jestli to je ono.

2009-12-17 22:49:22

Zdravim, mal som podobny problem na francuzskom F9Q motore v P12ke, motor na 2ke,3ke,4ke cca pri 2200-2600ot cukal (akoby na 0.5-1s prestal tahat) najprv sme tiez podozrievali turbo, to vsak po prehliadke vyzeralo OK, potom sme vymenili vzduchovy, palivovy filter ale nepomohlo. Diagnostika samozrejme nic nenasla. Po case hladania na renault forach sme prisli na to, ze je karbonom zanesny EGR ventil. Precistil sa a zatial je to OK. Casom vsak treba pocitat s vymenou investicia cca 200€. Snad skusenost pomoze...

2009-12-17 23:22:39

egr nebo váha,bohužel ji consult někdy nenajde,jindy ji naopak píše a je to něčím jiným A nebo čerpadlo

2009-12-18 09:09:09

Dělá mi to to samé, jak píšeš, pouze u rychl. stupňů 4, 5 a 6, a někdy občas i na 3. Jak říkáš, diagnostika nic, filtry vyměněné, váha vzduchu O.K., tak zkusíme ten ventil. Díky moc za radu .... není to tak hrozný, ale je to nepříjemný při předjíždění ....

2010-01-14 22:58:05

A ktorý je to ten EGR ventil ? Nedá sa to odfotiť ?

2010-01-14 23:07:57

tak ktery to je ti neporadim, ale včera jsem si přivezl auto ze servisu, EGR ventil byl totalne zasran.....j, vycisteno, osetřeno a je to uplně cajk .... děkuju Vam všem za rady ....

a za odměnu něco pro vás .... jestli to teda ovšem neznate: http://www.rozzlobenimuzi...550-reklama_na_nissan.htm

2010-05-01 23:22:45

Na mé Primeře je najeto 140tis. a mám jí koupenou asi dva měcíce.

Tento problém mám taky. motor táhne více až v 2500ot. a ještě více v 3000ot. jako by se v těchto otáčkách měnilo nějaké nastavení. prostě to netáhne plynule. jsou to takové výkonové kopance.

A vubec netáhne odspodu od 2000ot. jako správný turbodiesel. žádný turboefekt. řídil jsem už hodně TDIček ale tohle mě sklamalo.

Mám vyčištěný EGR ventil a změna žádná.

Po vyměně nové váhy vzduchu cca o 15% lepší výkon motoru ale pořát to není ono a kopance zůstali

2010-06-23 22:07:42

výměna oleje po 15.000km a slušné filtry všeho a mám to v poho. Jinak jsem z toho byl taky vykulenej

2010-06-24 19:20:12

Chlapi. Všetky problémy sú v elektrike. Vybrať baterku a potom odpájať káble - všetko, čo je na zásuvkách. Káble odporúčam aj prepísknuť a to tak, že s nimi budete hýbať, aby ste si boli istí, či niektorý nie je zalomený ako ten môj, ktorý ide od snímača polohy kľukového hriadeľa. Stačí slabší signál od nejakého merača a už sa elektronika hrá na riadenie auta a všetky mechanické zariadenia budú akože vadné. Potom mechanik niečo mení, pohne s káblom a všetko ide OK. Ja som prepískaval ešte len dva, ale všetko to budem fotiť a dám to sem. Len si na to musím nájsť čas. Aj žhaviče musia ísť kvalitné a po 100 tisícoch určite nové, lebo aj to elektronika vyhodnocuje ako závadu a nepustí motor do výkonu. Ja som totok mal, dva boli vadné a blblo to.

2011-04-23 18:04:10

ako mysliš prepisknut kable??

ja mam tiež problem s tym cukanim na 1.9 dci uz asi mesac.. diagn. ok . palivovy filter novy a erg ventyl tiež novy.. a stale to robí. este skusim vahu vzduchu ale pochybujem..

inač sa to važne chova ako elektricky problem ..

2011-04-24 08:32:22

"Prepísknuť káble" - no, tak ale na toto treba odvahu a pre istotu ešte nejakého kamaráta, čo na Vás bude dozerať. Oddeklovať tých pár plastov z hora aj z dola auta a všetky konektory, ktoré nájdeš tak vytiahnuť, očistiť, navazelínovať tou bielou elektrikárskou vazelinou a zasunúť, ideálnejšiie by bolo to, čo som chcel ja - ale ku káblu ktorý je zjavne vadný som sa ešte nedostal, tak zobrať takú skúšačku - merák, čo pípa - píska a vytiahnuť oba konce toho kábla, respektíve viazanice káblov a jeden po druhom ich zmerať, aby si bol človek istý, že prúdový signál ide tam, kam má. Jednoducho vytiahnem kábel a vyštrikujem ho z auta - aspoň jeho koncovky a premeriam. Pre objasnenie, čo ešte stále čaká mňa prikladám foto, pohľad zhora + jeho detail. Je to ten na ľavú stranu auta vedúci zväzok káblov pod žltou páskou a tou žltou páskou je pripevnený v správnej polohe, ale aj to pri otrasoch a ohreve materiálu od motora niekedy zjavne nedrží. A málokedy - je to len pri vysokých teplotách a dlhej jazde zacítim šklbnutie v motore. Keď sa odhodlám, tak natočím a priložím aj video, ako motor zapracuje, keď ten kábel pomykám rukou. Vlastne tak sme na to so susedom aj prišli. V niektorom fóre som tu aj opisoval, čo všetko som už išiel vymieňať a opravovať, ako som k autu vstával v noci a súšal som pri akej teplote to naštartuje. Hrôza. A odvtedy to ide ako Rolls Royce.

2011-06-18 22:20:26

Pánové kdo má problém s pytlem při akceleraci tak tady se mrkněte na tohle:http://forum.renaultclub....ilit=egr+ventil&start=150 Pokud vyčistíte a zaslepíte egr ventil,tak to chce rovnou vyčistit sání,je většinou dost zaneřáděný a hlavně když to neuděláte,pořád bude při 2500ot. menší pytel.

2011-08-13 13:23:28

No tak mi to tiež cukalo a išiel som rovno po EGRku. Chvľu trvalo, kým som ho identifikoval, potom som zvolil postup a pomerne rýchlo som ho odkrútil. Ale vyprať ho bola odysea. Na renaultclube som čítal, že na to treba trpezlivosť. Bolo treba a nakoniec sa asi rozpadol, ak to teda nemá tak byť. Prikladám foto. Mne sa to vidí rozpadnuté, hoc teda plnefunkčné. Tak som to odfotil a prikladám. Akurát tú časť, čo ostala na potrubí sania som nedokázal vytiahnuť bežnými prostriedkami. Takže tú časť, čo treba vyčistiť som asi nevyčistil. Nevadí, o mesiac idem na výmenu filtrov a oleja, tak ich poprosím, že čo s tým. Idem to poskladať a odskúšať.

2011-09-07 16:36:40

No, teraz som sa vrátil zo servisu. EGR sa im podarilo vybrať celý von - samozrejme, že to bolo zakarbónované až strach. Ale hlavný problém je karbón vo vnútri celého sania. tam sa nedostanete. Len ak demontujete sanie až po turbo. To je robota pre gynekológa. Som si ľahol na motor a so zrkadielkom som pozeral čo asi kde ako. Mne po vyčistení EGR ide poznateľne plynulejšie, ale trocha to ešte hojdá, ale už v menšom rozpätí otáčok. Diagnostika samozrejme nič neukazuje.

2011-09-08 09:45:03

Včera som sa naštval a z EGR som vytiahol konektor. Normálka som ho odpojil. A všetko ide ako keby bolo auto nové. Výkon sa zlepšil (hoci aj predtým bol fantastický), ale žiadne pošklbávanie motora okolo 2000 otáčok. Napíšem po pár tisícoch kilometrov.

2013-05-19 15:32:49

Tak mi začalo cukat auto. Mám 2,2 DCI102kw. Dělá to jem při 4 a výše, při 3.000 ot. Auto přestane táhnout a nejde do otáček. Ikdyž přidám plyn tak to nepomůže. Ale stačí ubrat a pak přidat a motor se vpohodě vytočí k 5.000ot . Odpojil jsem konektor od EGR , ale dělá to pořád. Čím to může být? Deda pokud to je ten správný konektor.

2013-05-19 20:05:53

papír: Prečo odpajaš EGR-ko?Maš 1,9 Renault?.Ak ti ho nedava do nudzoveho stavu tak si vymen palivovy filter pripadne vyčisti nadrž.

2013-05-20 00:27:50

sjaro: chtěl jsem vyloučit EGR, a vytažením konektoru je to nejjednodušší. Ale EGR to není.


Odpovědět

1  2