Fórum - Téma


P12 - 1,9 diesel má motor z Renaultu?


Fórum Primera P12 P12 - 1,9 diesel má motor z Renaultu?

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2008-05-23 16:05:17

Cus lidi, mam dotaz. Nevite od jakyho roku maji Nissany Primera 1,9 diesel motor z Renaultu. Dozvedel jsem se to v servise, kdyz jsem chtel kupovat starsi auto, ze pry to neni moc dobry. Jsou jen nejaky rocniky, nebo to uz maji napr. od 2003 vsechny 1,9tky. A co 2,2 diesel, ty maji motor NISSAN, nebo taky nektery Renault? Nekdo mi rikal, ze u tehle aut by radsi preferoval ty diesly, nez benzin (kolik to maji 1,8 nebo taky delaji pres 2 litry?) Mate nejaky zkusenosti? Dik za rady. xZmR

2008-05-23 16:12:42

ked dobre viem, tak vsetky 1,9 aj 2,2 su z dielne renaultu

2008-05-23 16:18:36

No už to tady bylo řečeno taky mnohokrát, takže stačí pořádně prohledat diskusi a dozvíš se mnohem víc. Dieselové motory v P12 jsou všechny made in Raneult. Nevím jak v Nissanech, rozhodně v Renaultech se zejména 1.9 absolutně propadly a to bez ohledu na modelu v jakém byly použity. 2.2 jsou dalším - teoreticky lepším - krokem vpřed, ale s nima sem se moc nesetkal, takže nepovím. Pro mě je to pořád Francie a tomu prostě moc nevěřím. Já bych je nekoupil, byť třeba jezdí ta 2.2 díky velkému krouťáku sebelíp než benzíny od Nissanu. Nissanské benzíny jsou rozhodně spolehlivější a bezesporu levnější na údržbu, i když pravda, že motory řady QR v P12 se klasické SR20 ze starších modelů před rokem 2001 už nikdy nevyrovnaly. Záleží spíš na kusu, co koupíš - otec má třeba V40 s tímhle samým žabožroutem v 1.9 a zatím s ním problém nemá, ale co se týče Lagun, Méganů a pod., zákazníci na to nadávali jak blázni. Stačí se podívat na žebříček Tüv, kde Renaulti figurují několik příček před posledními místy... Už to je vizitka - a motory se tam přitom nerozlišují (!) ...

2008-05-23 17:22:15

1,9 Rencek a vsechny 2,2 Dti i 2,2Dci(u dci jen nazev stejnej s rencek) jsou Nissan

2008-05-24 00:28:31

Presne tak 2.2 su Nissan motory, nie Renault.

2008-05-24 09:33:03

2.2dCi je NISSAN, 1.9 je žabožrout

mio
2008-05-27 11:33:42

No ja ziiiraaaam...

Na nissan clube niekto dava takto zavadzajucu info...

Ked o niecom neviem, nepisem. Zakladne pravidlo.

1.9DCi zabozrut

2.2DCi made in Nissanland

Uz sa to tu preberalo x-krat a vzdy sa najde niekto kto dokaze tvrdit ze vsetci su zabozruti. Mna to normalne uraza

joke

2008-07-19 21:26:44

přesně tak,bohužel v tomhle případě se to NISSANU moc nepovedlo

2009-06-10 00:21:05

No tak asi sklamu všechny 2.2kaře Asi by ste byli vyvalený co všechno je v 2.2stejný s Francouzem Takže jak tu už někdo psal!! Když nevím..... držim hubu 2.2 v žádném případě není čistokrevný Japonec

2mato  
Mato
2009-06-10 00:58:29

co sa tak vsetci tvarite, podla mna DCi je jedine co mohol nissan dobre pochytit od renaultu, vobec to niesu spatne motory a hlavne tie nove 2,0 su ozaj good ... navyse nissan si tam dava vlastne turba takze slabost isteho casu u dci je zazehnana a tiez commonrail je citlivy vsade... tak mozno to je este lepsie ako keby sa sam nissan snazil spravit nieco dobre 4 valcove dieslove

2009-06-10 10:50:38

Nebudeme zde řešit kolik je Nissanu a kolik Rencka. Záklaní je že 1,9 je Rendl a 2,2 Nissan. Bohužel to že 2,2 je Nissan není výhoda. Prostě Renault umí diesel dělat lépe. To že se sere Renauťáčký motor v Rendlech je dáno servisem. Renault ho má po 30 tis. Zato ten samej v Nissanu má 20 tis. A zde se nesere.

A proč mám tedy 2,2? Proto že 1,9 je slabota.

1,9 je na P12 slabota.

Je to pro klidnou a ustálenou jízdu.

Má lepší spotřebu oproti 2,2

Dá se lépe servisovat, neb jich je hodně.

2,2 102kw Je akorát.

Má velkou spotřebu na diesla

Je těžká na předek

Je to motorový exot, špatně se shání ND

Z benzínu jedině 2L. Ostatní jsou slabé.

2010-01-14 23:31:12

Súhlasím skoro s každým. Ale kúsok pravdy je aj v tom, že motor, či už 1,9 Dci alebo 2,2 Dci nie je len normálny Renault. Je to spoločný koncept Nissana a Renaulta. Aj do luxusných Lagún ho montovali. Inak Renaulťáci - jazdci sú s ním spokojní. Nissan má na nich náskok hlavne s elektronikou. Spoločné je len železo.

2010-01-15 15:55:48

Vinco ziadny koncept 1,9 dci je cisty renault a 2,2 dci cisty nissan.

2010-01-15 21:52:23

1.9 je prostě rendl 2.2 je společnej hodně dílů je použitelných i v renaultu.A kvalita je bohužel asi ve prospěch francouze Protože motor na P12 2.2 prodáváme na pořadník vpodstatě se přiveze auto a motor už má kupce , dále,čerpadlo,spojka,vývěva,vstřiky Zatímco 1.9 se tam válí skoro 3/4 roku a nikdo z ní nic nechce

2010-01-15 23:13:35

Filip necham sa poucit co sa da z 2,2 Nissan motoru pouzit do Renaulta a ja si myslim ze ten motor neni spolocny .V P12 2,2 je motor upraveny z N16 su tam akurat rozdielne piesty,cerpadlo a hrubsie trysky, iny setrvak a turbo inak vsetko rovnake.Mam taky dojem ze 2,2 v Renaulte ma dokonca rozvodovy remen a nie retaz alebo sa mylim? Apropo kolko kusov 2,2 Nissan motorov potrebujes?

2010-01-16 00:27:07

Nechci tě poučovat Motor u renaulta sem nikdy rozebraný neměl,ale už sme na nějakou lagunu prodávali vstřiky z P12 a některé díly nesou ten zvláštní znak renaultu navíc třeba vývěva je renaultu víc než podobná zrovna tak celkové rozvržení (čerpadlo,servo)takže sice to oba výrobci tvrdí že je to pouze Nissan ale podle mě je to společné dílo je pravda že má renault řemen. ale není pravda že mezi Primerou a Almerou je tak malý rozdíl Stejný je pouze blok a klika navíc i Primera má různé výkony takže i tam jsou rozdíly(písty,vstřiky,čerpadla) Ohledně toho posledního dotazu: P12 třeba 10nebo i víc ,ale pochop že to je můj chleba tak ti za něj 20000.- nedám

2010-01-16 10:50:07

Nissanisti a s týmto problémom by ste mi nevedeli poradiť?

http://www.nissanclub.cz/...17&lang=cze#message133015

moje forum o spaduvani nafty

2010-01-16 13:11:35

Vinco asi by sa sa mal opytat na renault forume ale raz som robil peugeota ktoremu spadala nafta a zavzdusnoval sa kvoli vadnej prave tej pumpicke co vyzera ako bolonik ako si pisal je vnej spatny ventil a ten moze byt vadny alebo vypadnuty cize netesny.

Filip nebudem sa s tebou dohadovat ty ich predavas ja opravujem takze kazdy vieme svoje ale ked bude niekto potrebovat napriklad kompletnu hlavu na 2,2 P12 alebo X-traila tak mu mozes kludne predat hlavu z N16 rok 2000 staci ked si necha na freze zvacsit otvory na trysky- /odskusane plne funkcne/ vacky ventily vsetko rovnake.Ako som ti hore pisal rozdiel je len v pistoch,cerpadle,tryskach,turbe a setrvacniku a potom novsi model ma iny olejovy filter.Iny vykon robi zmena cerpadla, trisek, turba ,medzichladica ,softveru,pocitaca a par snimacov okolo

2010-01-19 11:51:21

Problém je že ta N16 má vstřiky skrz hlavu a P12,Xtr,Tino je má skrz víko ventilů Takže by si někdo naopak ty díry musel ucpat. A to lidi určitě chtít nebudou

2010-01-19 21:08:45

sjaro:

uplny suhlas..


Odpovědět