Fórum - Téma


P12 1.9. Dci vibrace za studena


Fórum Primera P12 P12 1.9. Dci vibrace za studena

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Primera P12  |  Naše vozidla


1  2  3

2015-12-09 19:26:45

eurocase: len oni dosť stoja. aj ja som chcel, ale cena ma odradila.

2015-12-12 10:13:23

Ahoj

Když to budeš ignorovat tak to vede k prasknutí šroubu na horním uložení, je to neznatelné ale na opravu dost nákladné a to mluvím o n.d. z vrakoviště poloosy,převodovka-diferenciál.

2015-12-26 20:35:22

Tak jsem sledoval ten řemen co je vidět za běhu motoru a všimnul jsem si ze to největší kolo co je myslím na klikovce kmita do boku jako když máte malou osmicu na kole. Nevíte jaké je tam uložení? Myslím že to rozkmitává celý motor. A nevím jestli je bezpečné s tím jezdit aby se nestalo něco horšího

2015-12-26 22:15:46

robko: cico Ti to vysvetlil... http://www.nissanclub.cz/...p12-1-9-dci-196438?kols=6

To kmitání remenice na kľuke môže spôsobovať tie vibrácie... chcelo by to skontrolovať remenicu a možno vymeniť aj remenicu aj dražkovaný remeň, lebo sa Ti to bude len zhoršovať, aby sa Ti niečo neutrhlo, keď že to takto kmitá, že je to už videt...

2015-12-28 10:33:48

biologie: nic si z toho nedelej a kup si silnejsí repráky. Mel jsem 2.2Di a pohoda jazz 400000 bez niceho zvlastniho a ted Primera 1.9Dci Renault a zacinam ho nesnášet :))))))

2017-05-07 19:10:35

Ahojte, kúpil som nový držiak zavesenia motora 1.9dci SACIC 9002535 - 44.50 € (tzv. hydrosilenblok).

(viz přiložené video)

Dnes som držiak vymenil a vibrácie aj dunenie motora počas jazdy výrazne poklesli, motor ide zase kľudne aj pri voľnobehu a interiér v aute sa konečne netrasie... v zime pri nízkych teplotách to bolo hrozné, ked motor bežal na voľnobeh, tak všetko sa triaslo ako na vibrátore

Všimol som si na starom aj novom držiaku niečo ako spätný guľkový ventil (oceľová gulička)

Zrejme tadiaľ, cez tento otvor výrobca naplní do držiaka nejakú hydraulickú kvapalinu alebo nejaký hydraulický gél.

Neviete niekto, aká je to kvapalina resp. gél ?

Uvažujem, či by sa nedal starý držiak nejako repasovať, vynoviť, natlačiť do neho kvaplainu, možno by somsa do toho pustil, len neviem čím to výrobca plní.


Renault Scenic II Engine Mount  |  Více info

This shows the difference between the my old and new right hand upper engine mount for the Scenic II. I had problems with engine vibrations and saw posts in renaultforums.co.uk where people had resolved it by replacing this mount. After installation this one and the other upper rear mount the vibrations are all gone ! Just amazing the difference it made.

This was on a 2.0 16V (2004 model Scenic II)

It seems this mount which is oil filled (hydro bearing) can collapse with age. Changing it is not all that difficult. Either support the engine from underneath or use an engine hoist to lift its weight during the change process. Do not unscrew engine mounts unless you have the proper means of supporting the engine weight and the confidence you can do it. Using a metal bar at the front to push the engine in position towards the back when reinstalling bolts proved helpful. These mounts exists in hydro design or rubber based (cheaper). I tend to want to think there is something magical with the hydro variant (at least until they collapse) so I bought the most expensive one I could find, the exact original brand.

2017-05-08 10:09:45

vife: v hydraulickom silentbloku motora yd22 v primere je olej viskozitou podobny vode ale nie som si isty ci je to ta najdolezitejsia cast silentbloku, vacsi problem byva prestatla a potrhana guma

2017-07-02 21:15:43

Vymenil som starý origo hydrosilenblok za nový SASIC 9002535 a po 2 mesiacoch v motore 1.9dci je K.O. Vibrácie trasú celým autom.

Asi ma z toho porazí

Kúpil som ho na eshope www.comco.sk a idem to riešiť ako reklamáciu.

Nejde mi to do hlavy, čo sa vlastne stalo,? Výrobná chyba? Alebo viete mi niekto povedať, čo sa mohlo stať, že hydrosilenblok kľakol po 2 mesiacoch ? Vďaka za rady.

2017-07-02 21:20:24

vife: moja skusenost so silentblokmi motora je taka ze radsej starsi funkcny original ako nova nahrada. U Nissana to vlastne plati takmer vo vsetkom. Kazdopadne treba preverit ci motor nema zvysene vibracie v dosledku nejakej vady (myslim ale ze ty zrovna na toto cit mas) a dovod nespociva v pretazeni uloze ia

2017-07-02 21:44:51

alonso88: písal som v príspevku skôr, že po výmene závesu SASIC vibrácie výrazne klesli, všetko sa zdalo byť OK, tešil som sa a zrazu toto.. som riadne nasrdený

Cit nejaký mám, ale nemám skúsenosti, napríklad ako má sjaro, to ale neznamená, že odhalím nejaké zvýšené namáhanie motora od vibrácií, to je pre mňa ako hľadanie ihly v kope sena.

Mohol by som ísť metódou, že začnem meniť všetko, čo vibrácie na 1.9dci môže spôsobovať, napr. remenica kľuky, dvojhmoťák, všetky ďalšie závesy motora, lebo ak sú aj zvyšné origo závesy už "unavené", tak ten nový SASIC mohol byť viacej namáhaný... ale aby kľakol po 2 mesiacoch to už je brutál

Začínam spomínať na starú dobrú Primeru P11 2.0d, mala 235 000km, ale žiadny taký problém s vibráciami nemala.

Mne išiel motor 1.9dci perfekne, žiaľ len do výmeny rozvodov. Ale rozvody mi vibrácie nespôsobujú, to už mám naisto vylúčené. Pri výmene rozvodov za musí odmontvať hydrosilenblok, dáva sa dole aj remenica na kľuke, tak ma napadá len to, či mechanik niečo nezvrazal, že možno je fakt problém v tej remenici? Fakticky neviem do čoho skôr šprtnúť a ako nájsť potencionálnu príčinu, keby som aspoň mal viacej času na nejakú serióznu analýzu. Asi zoberiem dovolenku, pôjdem na chalupu a pozriem sa na všetky závesy motora aj na remenicu a potom uvidím, čo ďalej...

2017-07-02 22:02:15

vife: ja ti s 1.9 zial poradit neviem lebo nemam ziadne skusenosti. ale na 2.2 som tiez riesil silentbloky lebo na volnobehu dokonca drncali plasty v interieri, minuly tyzden som si vymenil rozvody a keby som silentblok nevozil v kufri tak uz ani neviem ze ho treba menit. mozno budu nejake info aj na forach renaulta alebo britskom fore npoc, ak budem mat chvilu skusim tych anglicanov mrknut

2017-07-02 23:57:06

Ahoj, může to být vstřikovač. Pozná se to lehce, nechat nastartované a postupně vytahovat konektory ze vstřikovačů, když se po vytažení konektoru motor chová stejně, je to ten vstřikovač.

2017-07-03 07:41:14

ladam: skúsim aj tie vstrekovače, dík za tip...

2017-07-03 20:11:40

Vstrekovače sú OK.

Pozeral som dnes na spustený motor a vibrácie motora spôsobuje zrejme nejaká rotujúca a nevyvážená časť motora... i sjaro tu veľa krat písal o tej remenici na kľuke, tak sa na ňu chystám v sobotu pozrieť v akom je stave, ak bude OK, tak potom ostáva už len dvojhmoťák, ak by to bol dvojhmoťák, tak ma asi trafí šľak .

Ešte otázka:

Automatický napínak remeňa na 1.9dci, ešte som s remeňom nikdy nič nerobil, stačí napínak povoliť a remeň sa bude dať vybrať? Alebo napínak musí ísť celý von?

2017-07-03 20:15:21

vife: keby to bola dvojhmota, jednak by tie vibracie boli extremne a jednak by si zretelne pocul ze nieco mlati v oblasti spojky

2017-07-03 20:48:51

alonso88:

vďaka, to si ma naozaj ukľudnil, lebo veľa vecí si okolo áut robím stále sám, ale tie skúsenosti z praxe mechanikov alebo skúsenejších mi chýbajú...

2017-07-03 20:56:34

vife: ja som na tom rovnako, s autami v zasade robit neviem, snazim sa naucit co sa da o mojej p12 nech si ju viem odservisovat lebo sjaro aj keby mal 5 klonov tak nestiha a zvysku mechanikov tu na slovensku neverim. ale da sa toho porobit vela, len netreba improvizovat, servisny manual je spracovany na super urovni

2017-07-04 06:40:41

Ahoj

Když už si měnil sil.na hoře podívej se ještě na sil. na převodovce a táhlo na olej. vaně ke kastly ale podle mého názoru takto uložený motor je od nissanu blamáž,motory DI to mají jinak takž žádný problém.

2017-07-05 19:12:21

Dnes som sa pustil do zisťovania príčin vibrácií motora:

Ložisko na remenici servopumpy je K.O. ...

Dolný držiak motora je asi tiež K.O.

O hornom držiaku SASIC som písal, ten je tiež K.O.


Nissan P12 1.9dci SteeringPump 26092070  |  Více info

Nissan P12 1.9dci, Steering Pump/Servočerpadlo DELPHI 26092070

2017-07-05 23:08:32

vife: no normálne som po zhliadnutí videa utekal do pivnice, či tú pumpu ešte mám, lebo som mal 1,9 DCi a presne túto pumpu som kupoval pri podozrení na ložisko serva. ale nakoniec bola na vine remenica na kľuke. ale škoda, pumpu som dal chlapíkovi, čo kúpil môjho Nissanka - akože do rezervy. bola v super stave. len tak, že som chcel helfnúť. inak kúpil som ju na vrakovisku v Martine ako pumpu na Renault Lagunu za cca 30 eur. spodná remenica sa dá za cca 60 eur (ja som menil 3x - tá prvá, čo vydržala možno 30 tis km stála 140 eur). tá je možno zdrojom všetkých problémov. má sa meniť pri každom rozvode alebo aj častejšie. videl som takú v Lancii, z ktorej spadlo horné kovové koleso / je to železo - guma - železo / a remeň plynule prešiel na stredovú gumovú časť a auto ešte skoro normálne išlo - tak málo pravdepodobné, že až. a horný držiak - gratulujem. dúfam, že máš niekde odložený ten originál.


Odpovědět

1  2  3