Fórum - Téma


P12 1.9. Dci vibrace za studena


Fórum Primera P12 P12 1.9. Dci vibrace za studena

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2008-08-31 12:41:08

Ahoj,

chci se zeptat na zkušenosti majitelů P12 1.9. Dci:

po nastartování, když je motor studený, tak na volnoběh celé auto znatelně vibruje, jinak motor běží pravidelně, zvenku žádný divný zvuky, kouře apod, žádná kontrolka nesvítí a když jsem byl na diagnostice v Nissanu, na nic nepřišli.

Pokud přidám plyn, rozjedu se, všechno se zklidní, táhne a jede skvěle.

Po zahřátí motoru se to značně zmírní a divný je to, že pokud ho chcípnu a po chvíli nastartuju teplý, tak na volnoběh běží úplně hladce, není skoro cejtit.

Myslel jsem na silentbloky, ale to by asi vibrovalo nezávisle na teplotě motoru ne?

Vadný vstřik by diagnostika poznala a bylo by to slyšet i na zvuku, aspoň myslím

Poraďte prosím, měl to někdo taky?

2008-09-03 06:15:35

Jestli to nebude tím, že 1,9 je renault

2008-09-03 08:08:09

Toz to je tezky... mels nekdy diesla? Proste kdyz je to studeny, tak to tak nejak vic vibruje, no... A jak se to zahreje, tak uz dobry Nerikam ze je to uplne v pohode, to by se spis meli vyjadrit majitele stejne motorizace.

Tak to trosicku proturuj a ono se to zklidni Pokud ti to neblafa nejak, nejdou z toho oblaky koure, tak by vadne teoreticky nemelo byt nic. A taky pokud to nejede treba na tri valce

2008-09-03 09:47:33

Mam P12 2.2 dCi tekna poslední generace

2008-09-03 15:23:33

2,2dci je taky uz taky renault ne??

 Svobi
2008-09-03 16:01:46

Neni jen ma stejnej nazev ,ale je to Nissan . Vsechny 2,2 jsou nissan

2008-09-03 16:23:59

A to tu nikdo nema tu 1.9?

2008-09-03 16:41:52

Já a jmenuje se laguna a je bez problémů nedělá to! A je tiší než 2,2Dci v X-trailu.

2008-09-03 17:27:15

No právě, diesely mám dva, jako auto pro ženu Fiat Marea 1.9JTD a služební Oktávku 1.9 TDI, oba dost hlasitě klapou, ale nevibrujou..holt asi jinej motor, jinak jde super, spotřeba na dálky okolo 5,3 l, bez kouře, pravidelnej..tak si asi zvyknu

 Svobi
2008-09-03 17:35:59

Muze tam bejt jedna zhavici svicka spatna a dela tohle. To poznas v zime . Ale po jak dlouhy dobe se to skllidni ?

2008-09-03 18:21:49

S tím 1.9Dci to mohu potvrdit, je opravdu velice tichý a běhá klidně. Má ho šéf v Laguně. Na ten motor říká jen slova chvály, takže bez ohledu na to, že je to Renault, je tento motor výborný. Má na něm už dost nalítáno a problémy s motorem ani vibracemi po startu nemá. Zpočátku se mi nechtělo ani věřit, že toto je diesel.

2008-09-15 09:41:12

no, jedna žhavička špatná byla, hlásila to diagnostika, vyměnili ji, teď už je diag OK bez chyb, tak nevim

2010-05-01 23:12:50

Taky se mi třepe celí auto při studeném motoru v P12. ale je divný že na firmě mám Trafika se stejným motorem 1.9dci a ten se ani v zimě neklepe. Dívný.

Asi to bude jiným uložením silenbloků. v jiných karosériích je ten motor vyváženější než v primeře?

2010-05-02 21:30:38

Vibracie za studena na 1.9 najcastejsie sposobuje vadny silenblok motora pri rozvode.Je to olejovy silenblok a prejavuje sa vibraciami hlavne za studena.Druhou castou pricinou byva dvojhmotny zotrvacnik,ale ten vibruje vacsinou bez ohladu na teplotu.

2010-06-23 22:03:33

silentblok kamoš to má úplně stejně.

2010-06-25 19:51:08

Zdar, mám podobný problém a taky jsem nezjistil závadu. Chová se tak, že jednou po startu je to dobrý a jindy se klepe celý auto. Souhlas s klukama, že je to asi v uložení. Co nejdřív se na to podívám a pak napíši.

čus

2010-10-18 01:28:51

Presne. Ja som si to tiež všimol a tiež sa to stáva len niekedy. Aj taký škrípavý zvuk karosérie je k tomu počuť, ale to zaregistrujem, len ak si to chcem všimnúť, lebo je to hrozne potichu. A ako si tak spomínam, tak sa to stane len keď je motor veľmi studený, takže bola vonku zima a keď stojí auto na rovine. Zaparkované na kopci mi to neurobí. Tá poloha silentblokov je celkom určite iná ak auto pred odstavením cúvalo alebo šlo dopredu a akou intenzitou bolo vykonané posledné brzdenie. A od toho závisí aj nejaké to pnutie karosérie. Takže žiaden strach. Dieselový motor bol vždy hlučnejší aj trasľavejší za studena ako za tepla a to, čo to spôsobuje je fyzika a nie renault. A pozdravujem všetky japonské motory, ktoré v japonsku nikdy neboli.

2015-11-30 11:16:01

Taky mam úplně stejný problém s těma vibracema. Jezdím s Primastarem má nalitano 300tis je tam sice 2.0dci rv.2008 a je tichej,sousedska si pořídila megana s motorem taky 1.9dci a cucel jsem jak je tichej. Změnil jsem teď palivo ze Shell V-Power Diesel na Benzina Verva Diesel a je to tišší ale pořád to není ono. Kolik je vlastně uložení na motoru? Jeden nad prevodovkou ten neni moc videt a dpatne dostupnej ,druhej na levo u rozvodu a třetí nad nim? Vic jich tam není. Ještě je zajímavý ze do levý zatáčky i za studena to jede úplně v klidu bez vibrací jako by byl pod kapotou benzin a do pravy zatáčky je tam opět studenej nafťák

2015-11-30 19:53:08

robko: vplyvom odstredivej sily v zatáčkach, sú hmotnosťou motora rozdielne namáhané silenbloky, v ktorých je motor uložený... v praxi to znamená to, že zrejme ked ideš do pravej zatáčky, tak niektorý silenblok je už "unavený" a preto sa vibrácie motora viacej prenášajú na karosériu... Treba zistiť, ktorý zo silenblokov, ktorými je motor upevnený ku karosérii je "unavený"... to je dosť neľahká úloha, ak nemáš vlastnú garáž alebo dílničku... , ale držím palce, ak to zistíš, napíš o tom niečo, lebo niet nad teóriu overenú skúsenosťami z praxe...

2015-12-09 14:13:23

Ahoj

Mam stejný motor , jednoznačně uložení motoru.Okamžitá výměna všech třech silentboku. Jinak trpí poloosy a diferák


Odpovědět

1  2