Fórum - Téma


p12 1.9 dci rv 2005


Fórum Primera P12 p12 1.9 dci rv 2005

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2014-08-12 22:33:44

chci koupit nějakou novější primeru asi 1,9 dci rv 2005 je to dobrá volba nebo co by jste mi doporučili díky

2014-08-13 08:20:25

michalnet: spis 2.2 dci

2014-08-13 09:53:13

To je tak spatne nikdo neporadi diky

2014-08-13 14:56:57

michalnet: Mám 1,9 dci, 240t. Km. Investice: Ložiska kol, tlumiče, uložení obou náprav (vč. tyček stabilizátorů), destičky, přední kotouče, 1x rozvody. To Tě asi nemine u žádného staršího auta, pokud nechceš poslouchat pazvuky a klepání. Dál: blbne kontrolka airbagu (chyba se dá vymazat, ale opět časem naskočí), blbne tempomat. Jinak olej, filtry... Sem tam běžné závady staršího auta (žárovky, občas očistit nějaký kontakt). Závažná závada jedna, spojka (včetně setrváku, ložiska....). Jinak je to v mezích normy spolehlivé a pohodlné auto na přepravu, ne na závodění... Koroze zatím žádná, spolehlivě startuje i v zimě, topí dobře. Jezdím denně, 60% mimo město, 40% Praha, spotřeba 6,5, podle toho, jak spěchám. Dálku mimo město okolo 5 - 5,5, podle profilu a zatížení. Myslím, že za ty peníze, co to teď stojí, je odpovídající. Cpi tam jen to, co říká výrobce (i třeba žárovky - kde píše 5W dej 5W, experimenty s LED nemívají dobré konce), dej tomu dobrý olej, nedělej z toho žádnýho dravce a vydrží Ti celkem v poho a celkem dlouho.

2014-08-13 21:30:24

No me rikali primo v nissanu ze radsi nebrat tak ted nevim jeden rika ze v klidu teda aspon 2.2 jeden zase tohle druhý tohle. Jsem z toho jelen

2014-08-14 09:40:52

michalnet: Aha, jelene . No tak si kup kolo, nebo roční jízdenku na MHD Protože takhle si auto nekoupíš nikdy. Pokaždý narazíš na někoho, kdo to bude vychvalovat, druhej Ti řekne, že větší hnůj nezná Sice to má motor z Renaultu , ale ten není zase až tak blbej - když ho nehoníš, moc se v něm nehrabeš a dáváš mu co potřebuje - oleje, filtry, slušný palivo. Ostatní díly jsou v poho. Buď se Ti líbí a chceš ho, tak ho máš. Nebo ne, tak si ho nekupuj a jezdi stopem, nebo si kup něco ze "Svatý trojice" Renault (+ Dacia) - Citroen - Fiat. To Tě vyléčí natolik, že každý jiný auto se Ti bude zdát jako bezporuchová voňavka

2014-08-14 09:57:33

no tak vzdy jsem daval auto to co potrebuje i vif do dieselu auto nehonim, ale nekdy prostě předjet musíš ne a co ta elektronika neblbne moc

2014-08-14 12:30:45

michalnet: Elektronika - teda alespoň u mýho - je v poho. Má i tu výhodu, že dost chyb si můžeš resetovat sám, bez servisu, návodů tu najdeš dost Ale je to jen elektronika. Může držet dýl než celý auto, může se Ti poondit 4x do měsíce. Jako každá jiná... Právě proto si myslím, že je třeba vyvarovat se nějakýho tunění. Vše, na co auto bylo postavený tam je z továrny. Nestaví a neprojektují to opraváři malotraktorů a kombajnů, trochu tomu rozumějí. Mají spočítaný a sladěný odběry jednotlivých součástí. Jakákoliv změna se tedy projeví, třeba i jinde. Dám příklad: já jsem motorkář, se závoděním jsem skončil před časem. Pár rozbitých motorů mi tedy za těch 35 let rukama prošlo. Kámoš si ode mně koupil jetou, ale voňavou MV Agustu (jak jinak) a hned tam dal LED blinkry (Made in China, sice s odporem a regulací, ale ne origoš), prej jsou lepší. Jezdil 14 dní, než odpálil elektroniku. Poslali jsme ji do MV, tam na to přišli, že byl zásah do el. rozvodu a nedali mu ani dukát... Neříkám, že auta jsou stejně háklivý jako MV A, ale jakýkoliv zásah bez odborné úpravy souvisejících komponentů je na škodu (Chiptuning = ŘJ + vstřiky + pumpa + vzduch + váha + svody + výfuk). Proto i při koupi bacha na auto z dílen "Stodola - Tuning". "Nejrychlejší" auta z vesnice obvykle nesmí jezdit moc daleko od baráku Občasný předjíždění neřeš, každý auto potřebuje čas od času vyfouknout saze z komína

2014-08-15 21:52:47

michalnet:

http://www.nissanclub.cz/...E1rek%2C+ja+som+presedlal

http://www.nissanclub.cz/...+kolega+m%E1+sedan+P12%2C+

http://www.nissanclub.cz/.....+nie+je+to+tak+hrozn%E9

http://www.nissanclub.cz/...xt=hynek%3A+v+P12+si+naoz


Odpovědět