Fórum - Téma


P11GTOCBA


Fórum O vozech našich členů P11GTOCBA




2008-09-23 17:45:12

P11GT OFFROAD CLUB BRATISLAVA...

Sorry chalani, ale nedala mi ta fotka

2008-09-23 18:34:32

si rob predl ano je to kokotsky vysoke (vpredu a uplne zbytocne kedze pruzenie je tak tvrde ze sa nikdy k blatniku ani nepriblizi, ale pozri si na tvoju medzeru medzi prednym kolom a blatnikom teraz ked je vonku D2

chalani chceli fotit ja by som sa na to vy... ale aspon vidno ze nissanisti drzime a chodime vsade spolu

2008-09-23 20:13:58

pekne vravis blesk ...nahodou ved aspon je vecsia prejazdnost tak co... hihi ale ne aj tak to vyzera dobre ta co

2008-09-23 20:21:41

To semtex:No moc by som nevyskakoval

2008-09-23 21:17:42

Co N15GTI, ale P11GT... Ale ja som mal D2R tiez nastaveny tak, aby sa s tym dalo jazdit... Vsak viete ake su nase cesty...

A nabuduce dajte vediet, dam stretko s vami

2008-09-23 23:34:56

Sme boli fandit Luboshovi na Babe a tam ty nechodis nie? Patricius pritom pricestoval celkom zdaleka ukazat ex ceske GT. dnes sme boli trochu skusit Octavku RS a mozme byt celkom dost spokojni so spotrebou tych nasich plizidiel palubak ukazoval priemer 21l

2008-09-26 20:39:27

tu spotrebu ukazoval na RS-ke? alebo na P11-tke?

2008-09-27 00:35:47

tolko P11GT jedina na Nordschleif

2008-09-27 11:59:05

Ne ne napisal som to trochu nejasne to bola priemerna spotreba novej RS pocas 2hodinove skusobnej jazdy. Cesty mesto-dialnicny obchvat a okresky okolo Cunova (kde to stupalo najviac

2008-09-27 18:17:12

A ako si viedla RSKA oproti 10 ročnej primerke?:

2008-09-27 21:47:27

RS ak sa zoberie ako zdroj zabavy tak dokaze byt rychla, v priamom smere rychlejsia ako GT, ale v zakrutach neviem vykon aj ked sa RS neslape na krk vela a vypne sa ESP starsne taha von zo zakruty - povedal by som ze neprijemne a nebezpecne, s ESP je to o dost lepsie, ale dobre naladene auto by malo fungovat aj bez ESP. ESP by malo korigovat len hrube chyby. Brzdy su velmi ostre a nepodrailo sa mi ich za tu dobu ani uvarit (aj ked boli fialove). Podvozok je podla mna o kus lepsi ako u beznej Octavky - podla mna by ho mohli davat do vsetkych verzii. Neni az taky ospaly a je dost stale komfortny. A tym padom pri sportovej jazde po rozbitej okreske pekne drzi a neodskakuje. Riadenie je urcite citlivejsie v GT. V RS je sice presne ale zdalo sa mi ze uplne rovnake ako v mojej 1,6 ke. Ostremu motoru by svedcilo priostrit aj riadenie. To co je na aute najlepsie je motor - ten ma krasny zatah bez citelneho turbo lagu - prakticky od volnobehu ma krasny zatah a netreba ani moc podradovat. Reakcia motora na plyn je rychlejsia ako u beznych verzii octavky - hloavne proti dizlovej ta ma plyn mimoriadne odtazity a ospaly. Zvuk ma ale celkom sklamal je to skor nezvuk - taky nijaky. Spotreba? No asi klasika turbo papa trochu moc a to ja som neni nejaky moc velky setrilek na palive. Pri slapani na krk to je aj cez 20l na 100km. Ale ani stredne dynamicka jazda v meste spotrebu moc neznizila a v kombinovenej premavke som mal nakoniec priemer cca 17l na 100km. a to len vdaka kludnemu pesunu pri navrate kedy to kleslo z 22l. Takze suma sumarum. pekne auto s peknou dynamikou s velkym kufrom. Ale ak by som si mal vyberat auto za cca 1mil viem ze by som nasiel auto co mi sedi viac. GT bolo v svojej dobe urcite vzrusujucejsie auto ako je dnes RS medzi svojimi sucastnikmi. Ale su aj horsie auta teda celkom dost horsich


Odpovědět