Fórum - Téma


P11GT - tlumiče


Fórum Primera P11 P11GT - tlumiče

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 7

2mato  
Mato
2010-03-25 10:57:58

no Pato prisli sme na to, ze p11 GT ma o dost makksi zadok ako P10 na KYB excel-g tak ako Kibo vravi

2010-03-25 11:07:19

2mato, Ty si vtedy menil spolu s KYB aj struny?

2mato  
Mato
2010-03-25 11:13:20

Praveze nie a po pravde ani by som nemenil lebo sa mi nepaci kombinacia tvrde struny a tvrde tlmice alebo makksi tlmic a tvrde struny...skor makksie struny a tvrdsi ale dobry tlmic....pokial niesu struny moc makke co na P10 niesu tak je to ideal kombinacia aj na horsie povrchy. Moc tvrda struna je strasne prkno a pritom vo vyssich rychlostiach je uz tlmic moc makky a ta stabilita nieje prave najlepsia lebo ides prakticky na pruzinach...

zalezi to len od toho kde chces jazdit, ci okruh alebo nase okresky a cesty....ja okruh nie ale nase cesty, takze ak chces okruh tak aj pruziny tvrde...v skratke vsetko tvrde ale na okruh asi bude lepsi tvrdsia pruzina a trocha makksi tlmic kedze tam je rovny povrch a dobry asfalt

2010-03-25 11:18:58

To mi je jasné, na tému zladenia sme sa tu bavili na clube už niekoľko krát, ale jedná sa mi o to, že asi budem musieť meniť aj struny, minimálne zadné. Nechcem riskovať to, že dám KYB a potom zistím, že struny stoja už zahovno a budem to rozoberať znova... Nemám teraz na experimenty príliš veľa času

2010-03-25 11:21:45

Tlumice bych urcite doporucil KYB AGX, pripadne zlute Koni. Vyhoda KYB AGX je, ze jsou nastavitelne, coz je nesporna vyhoda pro lidi, co maji auto na denni jezdeni. Koni jsou taky stavitelne, ale sloziteji a casove narocnejsi.

Pruziny bych taky dal nejake tvrdsi, otazkou je jake... Videl jsem HR (moc nizke podle me), Tein (docela mekke) a jeste snad Eibach, ty netusim vubec... nasel nekdo dalsi moznosti?

2mato  
Mato
2010-03-25 11:34:22

Neviem ake chces tvrde auto, ale kup si tie tlmice co ti radi Jagy ked su lahko nastavitelne tak nemas co riesit, a pruziny si kup o nieco tvrdsie ale konkretny tip nemam...no moc tvrde pruziny si tam nedaj , lebo nebudes jazdit len na okruhu stale aby si to nelutoval potom..

2010-03-25 11:37:00

To už sme riešili. Na všetky možnosti boli pre a proti. Koľko krát budem nastavovať tie tlmiče? 2x? Väčšinu času jazdím po meste, takže mi to príde ako vyhadzovanie peňazí, auto ešte nebolo na kopci ani na okruhu, preteky nejazdím...

H&R sú vraj dosť tvrdé, ale na G20.net zasa spomínali, že Tein SS na denné jazdenie tiež nie sú ideálne. Eibach vyzerá ako rozumná cesta, videl som ešte Vogtland za dobré peniaze. Všetko je ale znížené o 35mm, čo je podľa mňa dosť, bojím sa, že mi to potom také nízke nevlezie do garáže pod domom, je tam dosť strmý zjazd... a to nevravím o parkovaní v meste a retardéroch... Na Slovensku nikto AGX zohnať nevie, musel by som si to riešiť vlastnými zdrojmi, prípadne cez Teba a mne sa jedná o to, že mi auto stojí už druhý mesiac a ja som sa vlastne vo výbere nikam nepohol Každý ďalší deň, ktorý auto stojí mám väčšiu a väčšiu chuť vraždiť. Nemám totiž už ani náhradné auto a tak som odkázaný na toho, kto ma odvezie alebo na MHD a pešibus... Momentálne ani tých € nie je toľko ako by som potreboval... Na tie KYB Excel-G mám vybevenú naozaj super cenu, ak by som išiel do AGX, tak sa ich asi nedočkám a nedoplatím... Neviem si predstaviť čakať ďalšie 3-4 týždne...

2010-03-25 11:50:22

V tom pripade neni, co resit.. vymen tlumice za obycejne a nech seriove pruziny. Jinou moznost nemas. Davat nejake pruziny na obyc. tlumice nema smysl. Vogtland nebrat.

2mato  
Mato
2010-03-25 11:52:29

Tak podla toho co pises ine nezostava nez kupit excel-g a nejake pruzinky...blbe ale je , ze nevies ake budu pruziny origo s tlmicmi excel-g potom tazko posudis...mas predstavu o tvrdosti pruzin na tvojej p11 ? asi nie nebolo by od veci to nejako zistit ..alebo si najdi nieco osvedcene niekde na forach aj ked to je tiez dost pracne...

2010-03-25 14:07:52

Jagy, nepochopil si ma. Na tie Excel-G som nechcel dávať znížené pružiny, ja som chcel zachovať sériu. Ale ponuka je naprd a ešte k tomu sa nedá tým katalógom veriť...

Problém je, že tie AGX tu na Primere nikto nemá, čiže ak ich dovlečiem, zasa budem len ja ten pokusný králik. Nie je totiž isté, že tie kódy, čo som našiel naozaj pasujú na EUDM Primeru. Navyše aké tam dám struny? Zas mám robiť pokusy? Celý problém je ten, že to auto musí denne jazdiť a už tak som to posral, keďže doteraz stojí. Takže nemám čas na experimenty. Zabil som týždeň hľadaním informácii a dokopy som sa nič nedozvedel. Navyše stále neviem, aké struny na to dať. V tom Vilovom zozname odskúšaných setov AGX nefigurujú... Celé je to na figu takto v časovej tiesni...

Chcel by som riešiť swap za NeoVVL a keďže sú to iné výkonové relácie, lepsí podvozok nie je odveci, ale som zvedavý ako dopadne so swapom Corp, potom sa uvidí, čo ďalej.

Zatiaľ som to nutne vyriešil tak, že som objednal iba zadné tlmiče, vymenia sa iba tie, aby som mohol jazdiť. Horné uloženie mám už kúpené, to by som menil aj tak. Potom tlmiče snáď predám, budú prakticky nové... Idem zisťovať ceny na AGX a keď sa naseriem, len dokúpim struny a predné tlmiče a bude pokoj

Keď Ťa môžem poprosiť Jagy, skúsiš mi na tie AGX zistiť cenu? Dík

2010-03-26 07:19:36

HR bych uz nikdy nedaval je to utrpeni i na normalni silnici sama dira kort na 17" kolech. Kibo spis kup stavitelne na origo pruziny a pritvrd tlumic. A jestli chces pak ten swap tak bych to ted resil uplne jinak a neutracel zbitecne penize. Koupil bych ten komplet stavitelnej set od Jagyho skoda ze ho nemel driv. No a jestli zatim potrebujes vymenit jen zadni tlumice mam tu jedny obyc co me zustali jsou skoro nove najeto tak 500km . Zbitecne jsem laboroval a utracel.

2010-03-26 10:05:26

HonzaGT, ktorý staviteľný kit máš na mysli? Čo sledujem Jagyho inzercie, tak má všetko na N14 či N15 a podobne... Na Primeru neregistrujem nič. Dík za ponuku, ale už som pred 1,5 hod. kúpil nové Kayaby, keďže neviem, kde nakoniec s úpravami skončím. Možno sa na to celé vyseriem a celý podvozok skončí na "japonských" Kayabách vyrobených v ČR, takže možno tie peniaze nevyhadzujem do luftu Nebodaj by som tie tlmiče od Teba kúpil tak ako naposledy... Vymýšľam totiž somariny a chcem do domu priniesť druhého japonca, tentokrát však dvojkolesového, tak neviem, čo skôr a kam skôr vraziť peniaze...

O tom swape rozmýšľam už dlho, možno aj 3/4 roka, namotal ma na to Matiasko, ale teraz mám skvelú príležitosť vidieť, ako postupuje Corp a podľa toho, ako sa mu bude dariť sa definitívne k tomu možno odhodlám aj ja. Dovtedy možno nemá pre mňa veľký zmysel AGX riešiť, ale na druhú stranu ak tam bude rozdiel pár EUR voči sérii, tak do toho pôjdem. Už som pozeral dáke zahraničné shopy, no väčšinou skvelé ceny zabije práve doprava na Slovensko... Mám ale nápad, ako to sem dostať prakticky zadarmo, tak riešim

2010-03-26 13:43:37

Psal ze umi to same na P11GT. Ju ja sem take zvazoval swap ale pujdu do jineho auta.

2010-03-26 13:51:11

Ty jsi swap nezvazoval, mel si ho komplet objednany. Ja jsem te ale premluvil nakonec na jine auto, pac nemelo smysl to delat a prodavat. A tamto auto je, co si budem nalhavat - jinde nez P11 GT.

Kibo: Ceny ti zjistim. Umim i komplet stavitelny, jak rikal Honza. Zatim to moc nenabizim, chci to prvne odzkouset na svojem.

2010-03-26 15:32:36

Jedná sa o ten XYZ? Lebo tam som dosť v rozpakoch, keďže som našiel staré príspevky, kde si to odsudzoval a teraz to predávaš, takže je to nakoniec dobré? Ale zasa bol by som možno prvý, kto tu má AGX na P11GT, aj keď o to prvenstvo nejde Keď si Honzu odhovoril, začínam pochybovať aj ja, či do toho ísť, auto má predsa len skoro 12 rokov a niečo za sebou...

A slepé oko už vidí, ja sa auto nechystám tak skoro predať, takže ok

2010-03-26 15:54:08

Ne, to si pletes. Ja jsem odsuzoval stare D2, ktere byly k nicemu. To byly 3roky stare podvozky a apod. Tohle stale prochazi vyvojem a a porad se to zlepsuje. XYZ neni D2, ikdyz je to taky Taiwan.. Rikam, zatim to chci otestovat sam, ale ma to par lidi na Hondach TypeR a chvali si to. Ma i to kamarad na CTR, takze budem testovat a uvidime. Zatim to nikomu necpu ani nepresvedcuju, koupil jsem si to na svoje a uvidim.

KYB AGX jsem ti psal hned, ze jsou idealni.

2010-03-27 07:59:24

Ja bych nissana zrejme taky neprodaval ted jsem spokojen po tech investicich. Ted je to krome vykonu auto ktere jsem si predstavoval. Sedi to nehorazne :o). Ridit ho nadhera. Ale bohuzel jsem se dostal k ATRku a svezl se. A po rozhovoru s Jagym jsem proste dosel k tomu ze se mi nevyplati upravovat GTcko. To k cemu bych se dostal ma ATRko v zakladu bez uprav.

Jinak ten podvozek od Jagyho je opravdu zajimavej a mrzi me ze tu nebyl driv .

2010-03-27 17:45:15

tak poradil som spoluziakovi na jeho opel calibra kyb excel g a su super...daval ich dozadu a pri stlaceni sa to pohlo dole len trosicku skoro az vobec...oproti tlmicu predtym co ked som pritlacil tak sa auto 2x zamavalo cele su super...na ceste tiez super...na bezne jazdenie az az.... uvazujem siiiilno nakolko mam do 100eur obe zadne tlmice ze ich hodim dozadu na moju primerku...

2010-03-28 17:54:17

Honzo ak riesi dilemu, tak chod do ATR, aj tak sa o neho podkynas uz aspon 2-3roky. Ja som stale presvedceny ze je to uzasne auto, len uz mi je na kazdy den stare, co lutujem (nemam cas a chut riesit vacsiu/mensiu koroziu ktorej s apri dennej celorocnej prevedzke a aute z roku 98-2002 nevyhnes kor este Japonca vyrobeneho v UK). Kibo uz vyriesil tak nejdem radit

2010-03-28 19:36:08

Jojo jak ty.Jen ted ty ceny sly nehorazne dolu pred 2 roky to bylo nemyslytelne pro me. Uvidime to ze je to uz taky stare auto me trochu trapi a vybrat dobrej kus je problem.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7