Fórum - Téma


P11GT - tlumiče


Fórum Primera P11 P11GT - tlumiče

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 7

2008-07-27 13:10:11

Ahoj, měnil jste někdo na svojí P11 GT přední tlumiče? Ať koukám do katalogu KYB, Monroe atd tak všude mají v nabídce pro 1,6 74kW až po 110kW stejný tlumiče.. to je mezi "obyč P11" a GT rozdíl jen v pružinách..?

2008-07-27 13:16:19

Já taky tlumiče na GT nesehnal nejsou to obič, ty se nehodí se ani na SRi co mám já.. Co jsem našel byla Kona za 5000 jeden..

2008-07-27 13:18:23

no, já jsem objednal KYB, tak až sundám origo, tak kouknu na průměry a délku pístnice.. uvidíme...

2008-07-31 22:02:34

Ono tam pude si myslím o tuhost.. Ty monroe tam pudou taky ale bude to měké a plavat.. Můj názor..

MĚL BYCH OTÁZKU (nechce se mi otvírat zbytečně nové téma tak to pisnu sem) nemáte někdo typ na nějaké solidní zadní tlumiče na P11 2,0 SRi.. Někde jsem totiš četl že se tam nehodí obyč tlumiče např. Monroe.. Budu rád za jakoukoli radu, zkušenos nebo připomínku..

Dux
Radek
2008-07-31 22:05:19

No, Monroe se nehodi do zadneho auta

Myslim, ze Kayaba, Bilstein a Sachs jsou dobre.

studuj http://www.mjauto.cz/tlumice.htm

KAYABA

Shock Absorber Excel-G/ Zadní náprava Twin-Tube - 341228 - 1.410,00

Zadní náprava Twin-Tube - Dvoupláš?ová technologie - Plynokapalinový tlumič Nahoře uchycení závitem , dole uchycení v oku

2008-07-31 22:19:36

Než začnete nadávat na Monroe ,jen připomenu, že z prvovýroby má P11GT tlumiče Monroe A nevšiml jsem si, že by si někdo stěžoval na špatné jízdní vlastnosti.

2008-07-31 22:21:04

DUX ty jsi zlatý.. Ty Kayaba vypadají dobře i ta cena kterou jsem tam vyhledal.. Můsím to ale celé pořádně prostudovat..

Dux
Radek
2008-07-31 22:30:08

Krupi: v te dobe se o Monroe psalo jako o tlumicich o tom zadna

2008-08-01 02:02:09

seriove tlmice (plynokvapalinove Monroe) na P11 su neskutocne kvalitne. to ze dost casto ich tam maju ludia aj po prejdeni 200tis km a nestazuju si svedci ze su vysoko nadstandardne kvalitne. opat priklad od VW u prvej Octavky som menil pri 140tis km druhe tlmice...

2010-01-24 22:27:25

Ahojte, po dlhej dobe si dovolím obnoviť túto tému.

Riešim definitívne podvozok na moju P11 GT liftback a už som sa v tom celkom stratil. Prečítal som tu o KYB niekoľko tém, aj konkrétne týkajúcich sa P11GT, takže som rozhodnutý ísť do nich. Problém je ale v tom, že neviem čo konkrétne kúpiť. Prebehol som katalóg s celým portfóliom KYB, pozeral som aj mjauto a zamotávam sa čím ďalej tým viac...

Boli tu na clube spomínané KYB AGX, ktoré sa ale vraj na GT nerobia, no v katalógu som ich našiel. Konkrétne AGX predok 741048 / zadok 741055 Pozeral som aj na g20.net či iných serveroch, boli o tom diskusie, ale má to málo ľudí a cena je dvojnásobná oproti "obyčajným" KYB. Našiel som ich v dákom shope v Španielsku, no možno by to vedeli zohnať aj u nás, ale netuším, aké dať na to pružiny. Aj s pružinami som na cene overených staviteľných kitov.

Asi nakoniec pôjdem cestou "obyčajných" KYB, keďže mám auto na bežné jazdenie a na prácu, ale tam zas neviem dve veci. Ktorý model kúpiť, keďže v tabuľkách na mjauto je viacero variant. Aký je rozdiel medzi:

KAYABA Shock Absorber Excel-G/ Přední náprava Twin-Tube a KAYABA Shock Absorber Ultra SR/ Přední náprava Twin-Tube okrem ceny a farby? Predpokladám, že Ultra SR asi budú tuhšie, ale nepodarilo sa mi to nikde nájsť. Vychádzam iba zo stručného popisu na stránke KYB.

Druhým problémom je, aké pružiny na to nahodiť? Je značka LESJÖFORS kvalitná? Čo napríklad znamená, ak majú pružiny so zvýšenou tuhosťou? Nebudem mať potom auto vysoké ako traktor? Na druhú stranu, keď auto naložím, nebude aspoň ležať na zemi. Ak ale budú Ultra SR tuhšie, zniesli by teoreticky aj dáke fajnovejšie pružinky, nižšie, tuhšie... no nechcem z auta motokáru. Dať tam radšej niečo podľa tabuľky? Čo pružiny KYB? Aj také som našiel...

Už som z toho mierne , tak ak môžte - pomôžte. Ďakujem

2010-01-24 22:55:21

Kibo dej tam KONI spis tim ziskas nez stratis a muzes si je nastavovat sice ne zezhora ale daj se nastavovat. Pruziny si dej mekcci ja mam HRka a je to fakt tvrdy. Naklaneni v zatackach je fakt minimalni o proti origo podvozku. Zas je to fakt nizko a spodkem skrtam ted na snehu kazdou chvilku.

2010-01-24 23:07:17

To ja už skrkám teraz, ale zasa snehu je teraz veľa. Keď vchádzam bratrancovi do garáže, nárazník má od zeme rezervu, ak to dám nižšie, bojím sa, že ho budem škrtať Ide sa ale robiť poter, takže sa nájazdový uhol zmenší...

AGX sa tiež nenastavujú zhora, takže by to bolo fuk, len sa stále bojím toho, že to bude motokára a po Bratislave to bude utrpenie, už teraz sa objavili nové jamy a nie sú malé, čo bude po zime? Ako sa to bude chovať napríklad na Vašej Hopsasa Strasse (D1)? V zákrutách to bude labúžo, ale netreba potom meniť silentbloky, unibaly alebo niečo kvôli zníženiu? Powerflex ich tuším ani na P11 nerobí a aj tak im vyhorel sklad... A zas to budú položky navyše, idem robiť na aute takú menšiu generálku a nerád by som tam utopil viac ako je nutné alebo by som do toho natlačil skoro kúpnu cenu auta...

2010-01-24 23:35:49

Kibo ak KONI tak ideál žlté .

K tým KYB ak dáš tie štandardné tak tie sú aj tak dosť tvrdé,zdá sa že sú na úrovni +- gtéčkových,skúšal som to na 2mato-vých a bol som milo prekvapený s tou tvrdostou,takže ani s nimi by si nespravil chybu.Tie kybéčka obyčajné sa dajú zohnať od cca 100euro za kus

a dúgam že nad značkou alko,starline a pod kôli cene ani neuvažuješ

2010-01-25 00:06:23

KYB AGX jsou kvalitni a pokud to mas i na jezdeni, da se to jednoduse regulovat a neni to trvde. Jakekoliv obycejne tlumice ktere tam das nebudou krok dopredu, bude to stejne, zadny rozdil. A urcite bych nedaval jakekoliv snizovaci pruziny na seriovy tlumic.. a uz vubec ne tu znacku, co jsi zminoval.

2010-01-25 02:23:02

Paťo, určite neuvažujem nad dákym lacným brakom, aby sa mi to potom vypomstilo ako Luboshovi... Na 2matovej P10 som ich koštoval, to auto som k zemi nezatlačil, skôr som sa bál, že mu preliačim plechy Aj mi hovoril, že bol po výmene prekvapený tvrdosťou. A ináč si asi z drahého kraja

Jagy, KYB struny nie su dobré? Ak by som sa hýbal iba v OEM charakteristike, veľký výber na trhu nie je... KYB Ultra SR je stále braný ako sériový tlmič? Na Excel-G by som športové pružiny kvôli následnej zmene charakteristiky tlmenia určite nedával, ale ak by mali tie SR byť tvrdšie, tak som nad tým uvažoval Ale je zasa pravda, že ak si doplatím pár korún, mám žlté Koni

Mám totiž pred športovým, štelovateľným podvozkom rešpekt, viezol som sa v pár autách a boli to motokáry, ale naposledy je pravda, že to auto bolo o pol tony ľahšie, tak si troška poskočilo a od pohodlnej jazdy to malo ďaleko...

edit: K Ultra SR sa mi podarilo nájsť toto, aj keď to ešte nič neznačí....

Harder damping force, which improves road holding and steering stability, including high performance when used with lowered coil springs (up to 35mm). Available in twintube low pressure gas and monotube high pressure gas. The KYB Catalogue has full application details.

2010-01-25 13:45:35

KYB AGX jsou stavitelne... kdyz si to das na nejmekci, tak to bude jeste vic mekke jak serie. O pruzinach KYB jsem neslysel a urcite bych je nedaval.

2010-01-25 15:28:51

Samotny pruziny jsou na hovnu ej to tvrdy jak koza a takove divne. Nehlede na to ze KONI tlumice jsou opravdu mensi nez origo tlumic.

2010-03-23 22:36:40

Ahoj,všichni,mám P11 97´ 2,0 benzín a potřeboval bych poradit,jak si sám vyměnit zadní tlumič.Jde to vubec bez servisu?Za případný postup výměny moc děkuji

2010-03-24 07:41:40

je to tu někde popsáno, bez stahováku to neuděláš.

2010-03-25 10:46:19

Možno to niekomu do budúcna pomôže, našiel som pekný graf tuhosti tlmičov Kayaba, myslím, že to tu na clube ešte nie je


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7