Fórum - Téma


P11GT - statická komprese


Fórum Primera P11 P11GT - statická komprese

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-08-15 16:03:00

ahoj,

nechal jsem si změřit tlaky na mé P11 GT.

Blesk mi poradil mít zahřátý auto a že by tlaky měli být 10.5 (dolní mez) - 12.5.

Já je mám 11.1 ±0.1

Kolik máte tlaky vy? A nejlépe vy co máte P11 GT. Jen tak pro orientaci.

2008-08-15 17:03:41

min. neco nad 10,5 a max 11,5

2008-08-15 18:13:47

statická komprese je něco jiného, je to vlastně kompresní poměr, tohle co jsi naměřil je v podstatě dynamická při daných otáčkách

2008-08-15 19:18:36

aha

2008-08-16 13:05:56

Celkom zaujimava tema, kompresiu totiz meraju ludia rozdielne a aj vysledky byvaju rozdielne. Mne meral Serzino na zahriatom motore a bola cca: 13 12,5 12,5 12,5 odchylka +- 0,1 nezapisovali sme to presne. Praktici ako kentoya, HonzaBK... By mohli uviest ako to meraju (hlavne ide o teplotu motora resp kolko minut ho nechaju vychladnut z prevadzkovej teploty, alebo ci uplne za studena) hodnoty za studena by mali byt horsie.

Powerflow mal by si uviest ze tlaky su zmerane uz s ostrejsimi vackami JWT S3R, kde usudzujem kvoli "dlhsiemu" prehrytiu vyfukovych a nasavacich ventilov mozu byt tlaky nizssie. Je moja uvaha spravna?

2009-05-26 18:19:21

ahoj, potrebujem radu v akych jednotkach sa meraju tlaky vo valcoch??? sused mi meral tlaky s takym analogovim meracom ale tak cisla sa uplne odlisuju od tych co tu citam. Ten merac sa vlozi az uplne k otvoru sviecky??? lebo ten susedov sa tam nevosiel mal ho pritlaceny len ku vrchu toho hrdla co ide k sviecke

2009-05-26 20:22:07

treba ho tam normálne zaskrutkovať a nie len priltlačiť

2009-05-26 20:45:28

ono by mali byt vymenitelne koncovky ktore zatocis na miesto sviecky...a tak tocis motorom na prazdno.

2009-05-26 20:47:46

Na praxi jsme meli i takovy co se jen zatlacili mam pocit delali jsme stim jednou a ja tocil klickem a byl to fofr takze bych rekl ze nic nesrouboval

2009-05-26 20:57:19

A jake si mel cisla? Muze to byt v psi nebo v barech bezne..

2009-05-26 21:54:18

to je na tom zaujimave ze tam mal MPa a vyslo mi 0,55 vsetky valce mali skoro rovnaky tlak, ale meral to len cisto z toho vrchneho otvoru cize mal vacsi priestor, ked pozeram do toho manualu na G20 tak je tam tlak udavany v kPa (kg/cm2, psi) 1,226 (12,5 178)

neviem preco je v manuali kPa lebo ked pozriem wikipediu tak je tam: 1 MPa = 1 000 000 Pa = 106 (milion) Pa = 10,19716 at = 10,19716 kG/cm2

cize ak maju byt tlaky 10,5 tak by som mal mat nejake 1 MPa aj nejake drobne ak by som to meral ako sa ma

2009-05-26 22:11:35

MPa a kPa to mas v podstate jedno tam len mas inac destinu ciarku .

ale u zazihovych motoroch su tlaky od 1.0 az 1.2MPa cize tych 10 az 12.a rozdiely nemaju byt vecsie ako 0.1mpa.vznetove tie maju o hodne vecsie co je logicke tam sa pohybuju okolo 3.0 az 3.5Mpa a nesumernost moze byt okolo 0.2MPa.

a ak su nesumerne hodnoty tak je jeden postup kedy sa vstrekne trosku oleja na stenu valca a tak sa mera este raz.ale to asi poznate

2009-05-27 09:47:31

to je chýtré s tím olejem ale co ti to pomuže to bude nesouměrné i potom pokud jsou nesouměrné tak jsou už pořád teda pokud to nespravíš.Ten olej se tam stříkne uplně z jiného duvodu a to proto at zjistíš co je v háji jestli kroužky nebo ventily

2mato  
Mato
2009-06-26 15:04:25

...


Odpovědět