Fórum - Téma


P11GT - cyklovač


Fórum Primera P11 P11GT - cyklovač

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-03-03 16:57:23

nevíte někdo ,prosím,kde bych nalezl "černou skříňku" s cyklovačem u mojí P11GT ?Ptám se proto abych zbytečně nerozebíral něco co nemusím.Cyklovač cykloval,ale dneska začal stávkovat.Setře okno jen jednou při zapnutí do režimu "cyklení" a pak už ne

2008-03-04 07:44:47

je to ono??Vůbec netuším,jestli se shoduje verze pro kombi a sedan.Tohle je schéma pro kombi ,ve verzi pro sedan není cyklovač vyobrazen........

2008-03-04 07:59:39

Ta jednotka řídí ještě spoustu jiných věcí, moc by ji nedráždil. Maximálbě tak zkontrolovat kontakty. Taky se může stát, že ještě navíc nezavřeš okna

2008-03-12 16:52:13

tak cyklovač už zase cyklí .Známý elektrikář,šikulda, po sluchu našel příslušnlou "černou skříňku".Začal v prostoru u nohou řidiče a skončil v motorovém prostoru .Vymontoval modul,rozebral,nastříkal nějakou srágorou a říká "nojo,ukázkovej studeňák".Tak to proletoval pro jistotu všechno a je klid.Operace na cca 15min s tím,že 10 jsme určitě prokecali........

2008-03-12 18:28:35

já mám podobnej problém, nechodí to při posledním cyklu... 3x stírá a při posledním dojezdu se začíná cukat a docuká až na výchozí úroveň, někdy ani to ne... nebo to dělá při jednorázovým setření, klepnutím páčky nahoru... tak babo raď...

2008-03-12 19:36:14

Doběhový kontakt

2008-03-12 21:04:35

No já měl podobnou závadu vloni.Stěrače stíraly,ale když jsem je vypnul,zůstaly viset na okně.Musel jsem vždycky podržet páčku nahoru a v příhodný moment (až byly ramínka dole)ji pustit.Vyřešila to výměna motorku (na vrakáči za cca 800).Jinak jak jsem se tak průběžně dočetl,doběhový kontakt se moc opravovat nedá.Oprava nevydrží dlouho.....

2008-03-12 21:10:23

Presne tento problem som mal na predoslej Primere, richard... A podobne sa objavuje aj teraz, stierace nedosadnu do uplne krajnej polohy ale zostanu visiet tak 3, 4 centi od vychodzej polohy. Vtedy treba este jemne dotuknut packu. Japonski sudruhovia to so stieracmi nedomysleli.

2008-03-12 23:10:09

ještě jsem to nezjišťoval,ale je docela možné,že do P11 bude pasovat motorek z P10.Pasují i čepy ramínek a na P10 jsou kovové,což je lepší .

2008-03-12 23:14:23

do mb1000 pasuje, teda za cenu mírných úprav sání a tak, motor z filcky

to jsem viděl na vlastní bulvy. aspoň je vidět, jaký vývoj AZNP škoda mladá boleslav prodělala

2008-03-12 23:25:30

také to svědčí o tom o jakou dobu ve své éře předbíhalo MB svět .Ten blok je fakt stejný od MB přes 110 shade 105 120 fá až do filcky.O pokoření tohohle rekordu se snaží i pitkinovy agregáty 1.9 z chrochtáků VW /skoda.......

2008-03-13 00:37:17

richard rovnaky studak som zazil n aRJ centralu. chlan postupovel velmipodobne ako ten tvoj. prestriekal (mylism ze to bol tekuty dusik) preeletoval a ok, musim zistit co to bol za sprej aby sme si to vedeli kutit doma

2008-03-13 10:30:05

takže doběhový kontakt = výměna motorku?? je to přesně ta závada která je popsána výš.. stěrače zústanou viset na okně.. je to komický, visí.... no a třeba za 7 vteřin samy doběhnou...

2008-03-13 20:32:56

majkl: máš určitě možnost to zkusit dát dohromady.Já to ani nezkoušel,protože nemám tolik času s s tím zabývat,také jsem se dočetl na vícero místech,že oprava je opravdu dočasná a to mi potvrdil i ten šikulda,co mi dával dohromady cyklík.Hlavní problémy z toho co vím jsou,že převodovka na motůrku,kterou musíš otevřít,je nerozbiratelná (rozuměj neodšroubovatelná ale odvrtatelná) a následně do ní zatéká ať děláš co chceš a další důvod je ten,že kontakt je tak vydřený,že i když ho napružíš zpět,tak to vydrží jen chvilku.Na vrakáči jsem motůrek sehnal hned za asi 800Kč a výměna nebyla až tak časově náročná.Navíc mám další motůrek a když bude chuť a nálada,tak ho otevřu a uvidím co by se dalo vymyslet.Třeba se to nějak vyvrbí.Zahodit ho můžu vždycky. .Obdobně jsem postupoval i při repasi pantů dveří řidiče.Abych nebyl bez auta,když je demontuju,sehnal jsem si jiné z vrakáče,ty preparoval zjistil,kde je chyba a nechal vygenerálkovat.Mám tak další panty k dobru (asi je už nebudu potřebovat ale co kdyby ) no a když takhle budu ještě chvíli pokračovat za chvíli můžu skládat druhé autí Jo abych nezapomněl v Nissanu stojí ten motůrek tuším asi 7kKč

2008-03-13 21:32:19

ok, díky za info, tak začnu pomalu zajišťovat motůrek na vrakáči...

2008-04-07 14:20:13

aohjte potrebujem s niecim helfnut

mam primeru hatchback P11, r.v. 97, 85kW

nejde mi cyklovac a stieraci mi zastani hned ako dam packu dole...cize ostanu vysiet aj na hore...musim to vzdy triafat aky zastali dole

jo a nieco mi tu chyba...moze to mat s tym suvis...alebo na co to sluzi??

vopreda vam dakujem za vase rady

2008-04-07 14:33:22

A co ti tam chybi? S tim cyklovacem mam stejnej problem u Seatu... Jinak mas 96kW jako kazda P11 2.0.

2008-04-07 15:04:41

vazne 96?? dobra sprava...bo b technickom mam 85 ale nezda sa mi to...

no malo by tam byt nejake relatko...no nikde neviem vycitat na co to sakra je

jo a nissan je u nas spojeny s peugotom...ti teraz neobjednavaju nahradne diely bo nemaju peniaze na to skrz dane(maju super ekonomicke oddelenie) cize nielen su drahy ale pridete tam ze vam nieco vrzga v naprave a ich odpoved je ...dajte si silnejsie radio

cize hladam pomoc tu

2008-04-07 21:53:32

jestli hledáš cyklovač,tak na mém GT je tam co na obrázku (ten jsem si zdovolením vypůjčil) ve žlutém kroužku. Já tam měl studeňáky,což mělo za následek nefunkčnost cyklovače (normální režimy fungovaly,ale cyklovač setřel jen 1x při zapnutí a pak už ne - viz výše).Jestli ti zůstávají viset stěrače v pozici při vypnutí páčkou,pak dle mého názoru máš v háji doběhový kontakt (také viz popisy výše).Možnosti řešení máš také popsané v předešlých příspěvcích.

2008-04-07 23:44:01

no tu skatulku tam ja nemam...len kable s koncvokou .... neviet kde to zozeniem??


Odpovědět

1  2