Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 63  64  65  66  67

2014-06-20 10:30:01

Takže asi není tajemstvím, že jeden dlouholetý (zatím nezmiňovaný) člen klubu si včera odemě odvezl moje, teď již bohužel bývalé VE... . Nechť mu slouží tak jako mě .

No a nastává éra foukání, tudíž se nakoupí vedení vzduchu a IC a bude se postupně ladit vedení vzduchu.

Chci minimalizovat spoje, takže v nelepším případě to chci vymyslet tak, jak je to na foto níže...

2014-06-20 11:31:23

Dál jsem konečně dal PUR silenty na stabilizátor, zmenšil kotouče o 0,8mm aby už neudělali to, co v Mostě při plné palbě na brzdách . Udělaná serviska, olej, filtry, údržba brzd, nové tyčky stabilizátoru, impregnace kůže,... Takže holka je zase jako nová a teď do srazu pojezdím s DE (mimochodem má s AMA výfukem fantastický zvuk) a koníci je znát, že chybí, ale tak stačí to no... zatim .

2014-06-20 13:58:16

judy_n15: drzim palce at se ti to povede tak jak si predstavujes a aby se ti to nerozletelo :-D

2014-06-20 14:10:57

Toz ty kluku jedna usata blazniva Mel by jsi zamakat, tofojovi to jede jako z praku a nikde jsem na nej s EVOuskem když jsem jezdil necekal a ani me nebrzdil, takze fakt super

2014-06-20 14:18:13

lukyisek: Jasná páka, nějak hrotit to nebudu ale pomalu se to začne dávat do kupy...

2014-06-20 14:36:10

judy_n15: A je to venku ano tohodle motoru jsem se od Ondry s radostí ujal. Snad bude brzy vrčet v N15.

2014-06-20 14:39:12

Judy: tak sa tesim na premenu na DE-T. Auto stale vyzera k svetu, najkrajsia Primera v CZ a SK

nismosprinter: gratulujem

2014-06-20 14:41:29

almeragt: díky moc a souhlasím s tebou že Ondrova P11 je opravdu v TOP stavu a to nej co u nás je.

2014-06-20 14:42:12

almeragt: Děkuji, ale tebe už asi nikdy nikdo nedostihne ve vymazlenosti .

No, když už to Dave odtajnil, tak foto z transportu

2014-06-20 15:00:12

na N15 tu bude super, gratulace. ECUmaster sis odvezl?

no a na těžkou oranžovou Primeru je foukátko nutnost. Hlavně si člověk může zvolit, jakej výkon chce

2014-06-20 15:05:32

tofoj: Přesně o tom jsme se s Dejvem včera bavili - VE je supr nástroj, ale aby v Primce valil jak splašenej, tak by musel mít krátkou špajz a N1vačky a stejně by to pořád bylo těžké...

Každopádně bych opět VE rád jednou pořídil do N14 - to je prostě krájedlo jak čert - když jsem se nechal svézt s tím Limo v PL - neskutečný zážitek, když to auto s VE pak váží do 1tuny...

2014-06-20 15:19:03

Tak tak, váha je znát. VE v P11 není špatné, velmi pěkná rychlá daily, ale i tak to je prostě znát. Jinak stačilo mi vidět např. jagyho Clio RS, lehounké, výkon asi 170PS a jak to rychle metelilo před mým EVOušem, fakt jsem čuměl. Takže s VE nějaký N14 odlehčený, vážně krájedlo

2014-06-20 15:55:09

lukyisek: Hmotnost je jedna věc (důležitá), nicméně Primera má podle mě o něco vyspělejší podvozek, než N14 nebo N15. Určitě by ale bylo zajímavé přímé srovnání N14/N15/P11 se srovnatelným stupněm úprav a výkonem nad 200 PS.

 Romik
Roman
2014-06-20 16:48:28

Tak oboum dvoum preji at vam to slape jak ma snad budete spokojeni

2014-06-20 18:43:51

To zrovnanke P11,N14,N15 s VE nie je podla mna nejak zaujimave. Podstatnejsie rozdiely na co sa to auto pouziva a co by sa malo zrovnavat. Je zassdny rozdiel ci sa da auto upravit viac menej bez kompromisov na okruh tak tam bude jednoznacne rychlejsie auto s nizssou hmotnostou a lepsimi brzdami.

Ine to bude ked sa budu tie auta porovnavat ako daily alebo obcasne daily- tam to bude zas v prospech komfortu, mensej hlucnosti, mensich nakladov...

Ja som pri poslednej navsteve okruhu predvcerom videl ze zavodne brzdove oblozenie a nizssia hmotnost dokaze vcelku z prehladom zdolavat 350Z, 370z, Z4M (s nalepkou Nurburing vzadu...

A pritom by som si nedovolil tvrdit ze N15 s VE je lepsia ako tieto auta.

2014-06-20 22:23:00

Poslední moje rozloučení s VE . (klouzalo to jak na sněhu)

P11 SR20VE GoPro

 Romik
Roman
2014-06-21 00:04:01

judy_n15: jo pekne to budou vzpominky

2014-06-21 01:53:19

blesk666: To tvrdim jiz nekolik let, ze se spravnym pristupem a pravidelnym jezdenim (auto je jen tak rychle, jako je ridic) jsou to kladiva na dospele auta. A za 1/3 naklady...

2014-06-21 13:14:18

Judy: moc pekne. Je fajn ze si si dal tu pracu si to takto kvalitne nahrat a zostrihat. Budu pekne spomienky, ake budes mat aj pekne porovnanie atmo versus turbo. DET ma inak tiez pekny zvuk. Dnes uz takto ostro ani turbo auta moc obvykle nezneju. Okrem snad jedineho - Abarth 500 Essesse s vyfukom Record Monza. Jazdik som a je to uzasne zabavne a aj zabavne znejuce auto

2014-06-22 23:56:42

lukyisek: Jestli jsi na něj nikde nečekal, tak bude asi problém za volantem, protože rozdíl cca 200 koní by někde měl být znát Zas tak dobrá ta oturbená přímka nebude....


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67