Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 63  64  65  66  67

2014-03-28 15:49:46

tofoj: rozhodne mam radsej ked auto tlaci radsej az od 3500ot ale pokles krutaku hore je maly a tym je zachovana spicka vykonu pri max otackach. Ak krutak zacne prilis skoro a strmo nabiehat (ako to maju radi TDI-ckari) tak to aj velmi skoro a strmo umiera a auto ma len jednu strmu spicku - pri dosiahnuti full boostu dole a hore uz nie.

take auto je pri FWD potom sialene nedotacave, zle riaditelne a podla mna nudne v kazdom inom ako priamom smere

2014-05-16 08:50:05

Tak i u mě drouboulinký progres v nahánění dílů...

2014-05-16 09:00:37

Ondro, ten aktuátor vypadá divně. Zdá se mi že má krátký táhlo, jako by byl naftovej. Jedna rada, dej tam ten sériovej 0,4 bar a stejně ho přiškrtíš protože ti ten tlak nebude stačit

2014-05-16 09:27:45

Judy: tak som zvedavy... Kedy planujes prestavbu?

2014-05-16 09:52:44

tofoj: jojo, je naftovej, ale já z něj použiju akorát to mechanické nastavování. Ty máš taky předělanou tyčku aktuátoru na nastavitelnou - ne? Já se chci vyhnout tomu nastavování pomocí té vzduchové regulace, protože to bude zdroj potenciálích poruch do budoucna...

Co bude ale největší horor, tak kudy povedu vzduch - chci zachovat i A/C a parkrát jsem už koukal pod kapotu kudy a nějak tam není místo . Asi budou slim ventilátory před chladičema...

Almeragt: no, já bych mohl hned, jen nejsem vnitřně srovnaný s tím, že opustím VE . Ale nejraději bych to udělal tak, že vyndám VE, prodám a pak doobjednám spojku a Nistune4 a začnu stavět. Jsme předběžně domluvený s jedním členem na prodeji a čekám až řekne, že je už jeho auto na VE připraveno - je ještě ve výstavbě...

2014-05-16 09:58:56

mám mechanicky stavitelnej aktuátor, vyzávitoval sem si tu tyčku, jenže sem to nepoužil, protože tím můžeš tlak jenom snížit. Na úplně dotaženej wastegate to tlačí max 0,5 baru, ta pružina je slabá. Takže to buď budeš muset přiškrtit, nebo použít silnější aktuátor a nastavit ho tak, aby byl od začátku trochu pootevřenej wastegate.

Dál musíš natočit turbo směrem nahoru a nezapomeň převrtat restriktor na 3 mm.

Myslím že přestavba začne jakmile se Ondra sveze

2014-05-16 10:00:45

no s tym restriktorom by som bol opatrny, sr20det alebo ca18det maju restriktor oleja do turba 1mm ak sa nemylim...ak tam pojde moc oleja, pojde cez turbo von...

2014-05-16 10:03:45

vím, mám 3 mm a neutíká to. Naše SRko má slabší olejovou pumpu. A je to ověřený i u arteeho P11.

2014-05-16 10:04:19

tofoj: Jojo na restriktor myslím a nakonec až 3mm OK. Vím, natáčet se bude až budu vědět kudy půjde vzduch, zatím jen tápu ale pravda, taky jsem se tomu zatím celkově moc nevěnoval (bohužel jiné starosti). Já mám za to, že Zemi říkal, že je na 0,7bar, tak proto ta tyčka, pokud bude na malý tlak, tak mi opravdu nic jiného nezbyde...

2014-05-16 10:06:44

neříkal no, sme to hledali podle kódu a vyjelo 0,4. 3 mm má sériovej průtokovej šroub, kterej sem dostal k turbu.

Trubky sou jasná volba, sice si každej klepe na čelo nad mým nařezaným chladičem, ale nic lepšího nejde vymyslet

A neříkej mi, že používáš klimošku

2014-05-16 10:08:42

tofoj: Použiju jí občas, ale chci mít v autě vše funkční a seriové pokud jde o výbavu...

Hlavně je to taky z kopce dobrá "motorová brzda"

2014-05-16 10:13:18

jedno sem se už naučil, není dobrý kombinovat 2 neslučitelný věci. Ve výsledku to kvůli tý klimě bude zbytečně složitý, zakroucený, dlouhý a těžký na předek. Čelo řezat taky nebudeš jak tě znám, takže trubky pod autem...

A vyzvedni si tu zprávu

2014-05-16 10:56:45

tofoj: Jojo, čelo taky nechci řezat . Právě proto mám z toho hlavu v pejru, ale stejně to pak bude mít rychlý spád až mě to nas...

2014-05-16 11:35:33

judy_n15: Pokud budeš zanechavat klimu.. uvažoval bych o vodním IC to narves spis někam . Ze starého legacy nebo celicy by se asi dalo sehnat za rozumne peníze .

2014-05-16 11:46:15

svobi: Já si věřim, že když budou ventilátory ze předu, tak to tam napasuju...

2014-05-16 12:01:16

judy_n15: ale abys to netahal pod nosníkem. Já bych se nebál upravit i to čelo pro průchod trubek

2014-05-16 12:22:07

svobi: Ne, pod nosník to nesmí, to bych z toho udělal takového krypla, protože jak je to teď nízké a ještě tam mít potrubí, to bych to hned někde urval... Jak říkáš, taky vidím úpravu čela jako nej řešení, jinak to prostě asi nepůjde...

2014-05-16 12:30:35

judy_n15: Bude to prdel stim kompresorem klimy taky ubere dost místa

2014-05-16 12:44:44

Cemu vadi kompresor klimy? Podle me tam nicemu nevadi... turbo bych natocil nahoru a vedl primo doleva (200sx s13 koleno). Okolo chladice nejake misto je (nevim, na jak velkou trubku), pripadne trosku rozsirit timto:

2014-05-16 16:33:07

judy_n15: A dalsi Turbar tak to bude parada jsem zvedav jak ti to pujde kdyz jsem videl foto od Tofiho docela napraskanej motorovej prostor takovim vykruzovakem jsem delal diry na podvozek vzadu na naprave


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67