Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 67

 Svobi
2011-02-07 23:30:22

Proc ja jo .(Protoze mam 17 ) . ALe 205/50 16 je pohoda akorad. Ale kdyz by bylo turbo tak uplne klidanko 17

2011-02-08 07:58:31

mě to příjde moc, zaprvé musejí být výrazně těžší i s pneu a musí auto trpět na našich sillnicích. jediné plus co to má je vzhled.

2011-02-08 08:18:08

Ja bych nad 17 take nevahal a bylo by uplne jedno zda je to mirne pomalejsi nebo neni (atd.,atd.),ale byt u nas sklenene krasne silnice.Takhle se mi chce akorat a i s 15 je to dost napikacu.Ale chystam se jit do 16 a budu to setrit jak to jen jde,resp.,budu si davat velkyho bacha,abych to nekde neoddelal. Ale kazdy at si dava co chce a co mu vyhovuje. Ne vsude jsou ty silnice tak brutalni,ale vesmes na vetsine uzemi je to naprd.

2011-02-08 10:30:29

pokud zachovas prumer kola (vetsi disk mensi guma) dynamika bude stejna nebo mirne horsi kvuli sirce zase ůeúsi adheze nicmene nevidim jediny duvod proc davat vetsi kola nez takovy do jakych se vejdou brzdy 15" 16" idealka pak to odsiraji cepy tlumice vubec cela kaste atd... proste pneu pod 50profilu je podle me na hormalni jezdeni hnus. a jak kola vypadaji na aute je bonus ale urcite ne kličový aspekt. podle me je to asi takova modni zalezitost jak chlupaty potahy tygr style. pokud ma kola doma chapu to ale pokud chce to auto v nejaky street mod dal bych 16" a pokud by se vešly i 15" mrkni treba na "buddy club":

http://www.google.cz/imag...N&tab=wi&biw=1680&bih=863

2011-02-08 10:45:24

ale tak tady nejde ani tak o velikost jako i o hmotnost? neříkej že ty 17 kola s nízkoprofiláčema jsou stejně těžká než 15. rozdíl těch hmotností si vynásob čtyřma a vynásob si to koeficientem přepočtení neodpružené hmotnosti na odpruženou a uvidíme kolik desítek kilo si s sebou auto navíc táhne podle mě prostě nejideálnější kola na české silnice jsou ty nejlehčí a nejmenší co brzdy dovolí, cokoliv více už je jen estetický rozmar

2011-02-08 10:58:54

naivne predpokladam ze kdyz uz nekdo na auto cpe kola tak neda nejaky "litinový".... ono staci vzit do ruky seriove 15 a potezkat je oproti tem co davas... samozrejme pak funguje i mrte ruznych veci ale pochybuju ze to nekdo resi nebo se v tom vyzna... ja sem si dal podle svyho optimum... jo nejsou nejlehčí ale rekl bych v normě a je dost rozdil takovy kola dat na 1,4 nebo treba na 110kW P10GT atd... ale nikemu to neberu kdo chce mit super auto co huř jede vic žere ale lip vypada proc ne...

 Svobi
2011-02-08 11:59:31

Jako 16 jsou ideal ,ale furt mi prijde ze z autem neco mate nebot na 17 je to auto komfortni . A nebo jste snima nejeli a kecate ten komfort je stejnej

2011-02-08 12:38:12

Svobi: tak 17 jsem na GTčku neměl, nicméně už jen z logického hlediska komfort stejný být nemůže. za prvé kola jsou těžší a tlumiče a pružiny dostávají větší rázy, což se musí projevit pocitově i uvnitř auta. dále na těch 17 tkách umsíš mít užší pneu aby se tam vešli a i pneu sama o sobě tlumí nějaké rázy, čím tenčí tím horší. to jsou celkem logická fakta, jak je to v praxi to nevím, ale divil bych se kdyby byl komfort stejný. já nevím jak u nás ale v Královéhradeckým kraji a kolem Dvora Králové neexistuje alespoň 100 metrový úsek bez boule, výmolu, díry, špatné záplaty, vodovodních utopených nebo vystouplých šoupat, kanálů. nemohl bych to GTčku udělat dát na něj 17tky. možná trochu křivdím, silnice z choutníkového hradiště do Heřmanic je pěkná.

Ikdyž je to jen primera, proč ne. jsou to možná jen detaily, ale pokud chci pro své auto to nejlepší tak se zabývám i těmahle věcma a jak počítám jak počítám, se 17tkama z toho nemůžu vylést jako vítěz.

a nebo to vzít z druhé strany...v čem vlastně spočívá výhoda větších kol? jestli nějaká je? snad jen mě napadá, že by se mohli lépe chladit brzdy.

2011-02-08 17:43:04

Komfort = nerozeznatelný (mám všechny 3 sady 17"/16") a na 15" 205/55 žížala... ovšem jde zejména o použité pneu.

Mě by nevadil přechod na 16", ale pokud bych se měl rozhodnout mezi kvalitníma (nemyslím moje, to jsou těžítka) diskama, tak asi 17" ale jen díky vzhledu, jiná pozitiva to hold nemá...

 Svobi
2011-02-09 16:38:55

Chmeldo : Delas jako kdyby ty napravy byli z papiru nebo to byl Passat. Kdyz das kvalitni kola vaha je nizsi nez u origo .Samozrejme nez poradny 15-16 to bude tezsi . Ale komfort je fakt stejny kastle je celkem dost tuha takze ty razy jsou v pohode a me to prijde stejny jak u 15 . A ty napravy jsou fakt bytelny jak prase u nas jsou docela sileny cesty taky. Jednou jsem jel k veciru za tmy a v zatacce v cca 90 jsem vletel do doury jak krava zkrivilo se kolo samozrejme - coz to se opravilo bez problemu . Ale tak zajel jsem na geometrii a hadej - Geometrie se ani nerozhodila a to byla nastavena kdo vi kdy posledni dva roky urcite ne. Proste za me co se tyce komfortu a niceni podvozku tak se 17 nevidim problem

2011-02-09 17:25:26

Já mám stejnou zkušenost - jezdím už 50tis km na 17" a úplně vpoho... Geometrii si dělám dvakrát do roka a vždycky je to jen o minutách... takže no problem...

2011-02-09 17:54:31

svobi a co myslis ze by jsi ohl rameno nebo ulomil? tady jde o uplne jine veci... treba čepy ktere opravdu nemaji rady nizke (tvrde gumy) rana mu nic moc neublizí ale takovy maly drnkani a klepani (ktrera maji vsecky cepy protozer vsecky maji funkčí vůli) je prave vyraznejsi a cepy to odsiraji to samy tlumice a kastle. mas pravdu v tom ze 17" nebudou v dusledku tak hrozne nicmene lepsi to nebude... a nevymluvis mi to divil by ses kolik guma "sežere" drncnutí klepnutí a malych nerovností ktere tlumič nema šanci zaznamenat. stejne tak sou velky kola jen moda nic vic... vetsi kola drsnejsi auto proto jezdim na třískoteku zasadně zetorem...

 Svobi
2011-02-09 18:35:16

No tak to me fakt netrapi tak vymenim cepy o 10 000km driv .

Tak treba s fabkou se ti furt rozsteluje geoska,kia nase taky tahne zase do riti a to nevlitla tolik do der ,passat ty ramena jdou pak do haje. Ja to myslel tak ze ta naprava je dost bytelna na to aby snasela 17 . A fakt jestli o trosicku driv vymenim ty cepy za 300kč tak me to fakt nezabije.

Ja netvrdim ze 17 jsou lepsi . Ano auto bude rychlejsi s mensima na akceleraci,mozna napravy min dostavat na rit, ale komfort moc jinej nepocitis stejne tak stim nejake unaveni kastle.Minule uz jsem si rikal ze neco tuka na naprave ,ale ono ne zase to je jen pant dveri . A jako sorry ,ale 215/45 17 neni moc nizke . Ja to rikam porad ze ideal na GT jsou 16 - 205/50

2011-02-09 19:12:11

j s 205/50/16 souhlasim idealka na vetsinou aut s vykonem neco prez tech 100 koni... nejde o 300kč ale o ten oser to menit vim co rikam a nevic repliky za 300 ti nevydrzi ani jednu sezonu (viz vlastni zkusenost)... debata se posunula jinam ma se tu resit konkretni auto a na to bylo napsany pokud je to "street mod" tak co nejmensi kola... to nejmensi co se vejde prez brzdy. hotovo.

2011-02-16 11:04:31

nejake dalsi poznatky z upravy GT

2011-02-16 12:36:17

hele u mě jo...dneska jsem ho umyl a myslím, že to je nejvýraznější úprava ze celou zimu:D

2011-02-17 20:26:43

Malinko se to přibrzdilo, pokračovat budu na konci měsíce, to by měly dorazit další díly (sání, řemenice, termopáska, těsnění na svody,... a až budou tyhle věci na kupičce, tak primku probudim, šoupnu jí z garáže do dílny a bude se instalovat vše, i brzdy i podvozek :)

2011-02-19 17:49:44

Tak já už s úpravami končím, prý za mě už všechno dodělá přítulka :)

Koukněte na ty stylové monterky

 Svobi
2011-02-19 19:34:46

To se nekdo ma a monterky pekny hned bych jedny bral

2011-02-19 19:51:59

hmm,dost luxusní.....myslím ta garáž


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 67