Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 56  57  58  59  60 ......... 67

2013-10-06 18:48:25

romik: taaak přesně

2013-10-06 19:42:45

Malá ochutnávka na videjko :

2013-10-06 19:44:55

judy_n15: Co ze "jen" 8000,- ?

2013-10-06 19:45:02

Gratulace oboum panove, ted uz verim ze nikdo bez nalazeni do VE nepujde - uz to musi byt vsem jasne.

2013-10-06 20:05:49

Tak, tady je rychle spíchnuté, ale bohužel jsem si nevšiml, že foťák nemám nastavený na HD, takže bohužel jen v horším rozlišení .

Ale ten zpěv to myslím odčiní

2x Primera GT on dyno by Coobcio

1. 210PS, 219Nm

2. 212PS, 223Nm

NO_HITS  
Laďa
2013-10-06 20:21:22

judy_n15: pěkný

 Romik
Roman
2013-10-06 20:36:48

konecne to nekdo projel az na omezovac jsem myslel ze VE ma omezovac uplne jinde nez na 7 tisicich bych si to udelal jak to ma AlmeraGT ten omezovac

2013-10-06 20:41:34

romik: Ctes nebo jen trollujes?

 Romik
Roman
2013-10-06 20:49:54

jagy: to je jedno z mala temat co fakt ctu jako jo je tu zmineno o tom ze je v planu to posunout ale proc uz to nema v zakladu treba omezovec cca neco pres 8 tisic kdyz uz je to takovej stroj tomu nerozumim

2013-10-06 20:51:35

romik: Romiku, pominu reakci, která je úplně mimo, ale vzhledem k tomu, že mám naprosto rozdílné vačky a časování včetně ventil. pružin, je naprosto scestné řešit omezovač někam za hranici 7500ot/min, jelikož po 7000ot už Mk stagnuje a posléze velmi rychle padá. Tzn. že je zbytečné motor točit více, jelikož už dál neprodukuje potřebný Mk narozdíl od Matějě.

Máme ale kristaly, které omezovač posunou (to tu už bylo zmíněno), ale výkonově se už výš nedostaneme se současným setupem.

 Romik
Roman
2013-10-06 20:55:49

judy_n15: no konecne jsem se aspon neco dovedel jak to mam vedet hnedka ze je to tim ze je seriovej to vim no ze v Almere je trosku jinejch par dilu takze si to muze dovolit kdyz to ma na to stavene

2013-10-06 20:58:34

GRATULACE ke krásným výsledkům. konečně si se dočkal Doufám že Tomáš je taky spokojenej.

2013-10-06 21:00:49

nismosprinter: Ahoj Dejve! Děkujeme . No, Tomáš je hlavně spokojenej, že má o 2PS víc než já to byl jeho cíl .

2013-10-06 21:20:51

2PS je rozdiel chyby merania. Mate to teda plus minus identicke.

Romik Mato ma hlavne z SR16 VE N1 vacky. Tie su navrhnute na vyssie RPM

Inak krutak by mal pri maximalnom vykone uz padat resp. Existuje pojem tzv Momentova pruznost- je to prave pomer otacok pri max vykone a pri max krutaku. Cim je rozdiel vaci tym mozes mat dlhsie kvalty a naopak. Max zrychlenie dosiahnes ak budes radit pri max vykone a otacky po preradeni klesnu zhruba do otacok kde mas max krutak

2013-10-06 21:26:23

Dle grafů už na sériovejch vačkách za 7000 klesá krouťák a dokonce tak strmě, že i výkon. Spíš jde o to, že mají maximální výkon přímo v omezovači, takže ho zbytečně hitujou, protože auto pocitově pořád táhne. Takže je lepší mít omezovač na 7800 a řadit v 7000, ale bez trefení omezovače

2013-10-06 21:26:44

blesk666: Však ano, vím, ovšem je to psáno s humorem, byl to náš osobní "souboj" z hecu abychom se zabavili .

Právě už od rána jsem studoval kde řadit a počítal jsem si excelem převodovku na jaké ot padají kvalty po přeřazení aby to právě vycházelo na cca 5200ot .

tofoj: Přesně, to je právě to, proč se bude omezovač kousek posunovat.

2013-10-06 21:40:20

Kraso, auto mam ted luxusni, ale ted fakt stejne zavidim, skoda ze jsem si nemohl Primerku nechat, ma to fakt kua neco do sebe, je to i tak zabava a bez turba, uzasne, jsem rad ze to takhle naladil, cekal jsem min a o to uzasnejsi prekvapeni

2013-10-06 21:48:57

Tofoj. Krutak nas netrapi ze klesa nad 7tis aj tak sa drzi hodne vysoko-to je ok. Suhlas nie je optimal ze je max vykon az v obmedzovaci. Tych 7500ot obmedzovac by bol optimal.

Inak ako spominal Raddy - switch by asi zniesol keby prepinal az okolo 5800-5900 ot/min- potom by ten graf bol bez toho hrbu a za nim prepadu (vykova krivka aj momentova)- bol by ootom priam ukazkovy

2013-10-06 21:53:28

blesk666: To neni pravda... seriove vacky se seriovama sacima svodama a vyfukovama SSAC vzdy fungujou nejlepe v 4600 az 4800rpm. V 6tis. funguji maximalne N1 nebo zavodni vacky na uzpusobene saci a vyfukove svody. Ten propad se sepnutim vacky nema nic spolecneho. Kdyby tomu tak bylo, je propad kroutaku.

Cca 500ot. za max. vykonem je idealni radit. Pres 7500ot. uz neni vhodne tocit seriove vacky na seriovych pruzinach.

2013-10-06 21:56:02

Luky no jó no,od tvýho auta se teď na první pohled čeká to nej,ale Primerky kluků teď překvapí kdekoliv kohokoliv


Odpovědět

1 ......... 56  57  58  59  60 ......... 67