Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 53  54  55  56  57 ......... 67

2013-09-29 17:35:09

blesk666: blesk666: Je to tak, Calum prostě s P11 neumí plně fungovat, proto půjde ven.

Jinak klapnout to musí na 100%, protože udělat si "výlet" 1000km jen tak by mě pěkně ... .

Je to tento panáček :

http://www.coobcio.pl/

2013-09-29 17:43:23

judy_n15: to vyzera rozumne, drzim palce

2013-09-29 17:59:54

judy_n15: koukal jsem na projekty co delal celkem asi profik koukam tak at to dopadne snad nebudou zadne komplikace a kdy se rekne new majitel tej primery druhe

2013-09-29 18:56:56

Je to "trosku" pomotane info. Nikdo z vas nema Calum ECU. Obecne je Calum a Nistune to same, kdyz pominu ze Calum X roku nefunguje...

Nistune ma v nabidce i Board 4 (N15, P11, atd.) takze to naladit problem neni. Jen je to o tom, ze to vyjde mnohem draz, nez tohle reseni. Kdyz se delaly swapy, tak tato moznost jeste nebyla a proto mely auta starsi ECU (P10, N14, B13).

Ted kdyz je tato moznost to tak levne naladit i zmerit, tak to na P11/N15 byla dobra volba.

2013-09-29 19:16:54

jagy: ok bol som v tom ze Judy a ex Lukiskova jazdi s P10 resp. N14 ECU s daughterboard-om Calum. Kazdy kto o tom ako tak vazne uvazuje by mal vediet ze sa musi napajkovat do seriovej ECU "nejaky" doughterboard. kedze ceny Nistune ECU su zhodne - ci je to Nistune 3 alebo 4 tak z cenoveho hladiska to je jedno. Potom sa s tym da dalej pracovat

2013-09-29 20:33:11

blesk666:

myslim ze ten poliak pouziva tuto piggyback ECU - cize uplne ine riesenie...:

http://www.ecumaster.com/...ducts/digital-ecu-tuner-3

2013-09-29 21:36:34

Ano, vsimol som si a byde zaujimave ako si s tym poradi

2013-09-29 21:38:13

blesk666: Viz. jeho web... myslim, ze uz si poradil mnohokrat se stejnym autem/setupem.

2013-09-29 22:01:11

Poliak tam ma 2x N15gti z toho jedna s VE. Ale mal by nieco relevantne naladit. Ja ak pojdem do VE pojdem do Nistune 4 a naladit k Radymu.

2013-09-29 22:30:48

Spousta dalších aut s VE je na fóru. Ale já sem taky zvolil Nistune 4, a co sem viděl u Maťa, tak to funguje výborně

2013-09-30 00:02:34

Je jedno kde, problem je, ze je zalostne malo lidi kteri to umi poradne naladit, kdyz to shrnu, tak vzdy tak 1x CZ, SK a PL. Naprd a skoda...

2013-09-30 00:48:04

Podla mna vobec nevadi ze je tych ludi malo. Podla mna by to zvladlo asi este par ludi ake ti by si to daki zaplatit dakejo viac, nakolko napr. Rady s tym stravil dlhe hodiny ktore do toho investoval. Na to kolko sa tych uprav a swapov robi je 2clovek na krajinu viac ako dost a este aj pre nich to musi byt hobby a nie obziva. Hlavne ale ze vieme kam ist

2013-09-30 09:37:33

blesk666: Já chci jít tou nejlevnější a hlavně nejjistější cestou, protože už se to lazení motoru všeobecně táhne, takže ještě týden a bude klid...

2013-09-30 10:46:25

judy_n15:

judy tato veta znie horsie ako si sam myslis. Stale hladas najlacnejsiu cestu co je skoro vzdy zle. Aspon v tejto vete mas na prvom mieste "najlacnejsie"...

2013-09-30 10:58:21

blesk666:

tak tato veta ma dostala: "judy tato veta znie horsie ako si sam myslis". A btw mas pravdu, nie sme taki bohati aby sme si mohli dovolit kupovat lacne veci...

Kazdopadne drzim palce a dufam ze to bude fungovat. Hlavne ma zaujima aky bude prechod medzi seriovou a upravenou mapou. Neviem ako to ma vyriesene tato RJ, ale este davno som mal Greddy Emanage, ktoru som predal prave kvoli tomu, ze to bolo laditelne iba od urcitych RPM /kedze piggy back je len sprosto povedane odrbavac seriovej ECU/ a bolo citit kedy to preplo na upravenu mapu. Nepacilo sa mi to, takze som ju predal...

2013-09-30 11:08:36

blesk666: No, ono mě už totiž docela leze krkem to, že nejdřím mi první VE zaklepalo, pak nebyla jednotka asi půl sezony a nakonec je vše jinak a jede se ladit do toho Polska, takže mě se nikdo nemůže divit, že jsem z toho procesu už unavený a to i finančně... avšak můžu říct, že Jagy mi ze všech problémů aktivně pomohl, za což mu patří můj dík.

Jelikož teď už auto není na prvním místě, mám malinko jiné hodnoty a tím tedy i finance dávám už jinam, než dříve do aut...

A v neposlední řadě volím tuto možnost nalazení na doporučení Jagyho, který tuto možnost vidí jako nejlepší řešení pro nás, jelikož se v této oblasti neorientuju...

2013-09-30 12:57:27

judy_n15:

Nerozporujem jagyho postup. jagyho respektujem, aj ked mame obcas mierne ine nazory. To ale nevadi.

len spomen si ked si zacinal co sme ti hovorili. vzdy si hladal riesenie co je prve po ruke. Aj jagy ti vie navrhnut optimalne riesenie, ale ak je tlak na cenu vysoky da ti to co chces. Ty uz musis po skusenostiach vediet kde si medzi tym vybrat. Druhe je ze si tu vetu proste tak napisal. Vo farmerame (animak pre dospelych) som sa prave par dni dozadu bavil na vete „Jo preferujem kvalitu, jakou nam date slevu?“ Ale rozumiem ti ak su aj ine (alebo hlavne) ine priority – hratky s autom nie su lacne. Existuje vzdy zlata stredna cesta. Opacny koniec(najdrahsi ale aj najviac profi) je standalone ECU (Motec, Omex...) v podvozkoch Ohlins a Rieger, v prevodovkach SADEV a Hewland... Pre mna je ta zlata stredna cesta Nistune 4 a naladenie u Rady-ho.

2013-09-30 13:11:09

blesk666: Jasně, já naprosto chápu Tvůj záměr. Však auto je zatím poskládané myslím s rozumem a nešetřil jsem (v rámci možností) na něm. Nyní si sice můžu dovolit i cestu lazení o řekněme 7tis dražší, ale jak říkám, mám druhý velice nákladný koníček - horská kola, které si teď stavím a budu stavět i druhé a hlavně byt, který se snažím dát do kupy...

Takže proto to rozhodnutí vyzkoušet možnost, která je ekonomicky schůdná a zejména je u ní 99% jistota, že vše klapne a bude hotovo vzhledem k tomu, co má ten chlapík z Polska již za sebou...

2013-10-05 21:17:24

No ako? Nie ste uz naspat z Polska?

2013-10-05 21:23:23

Ja uz zpravy mam a je to vic, nez jsem cekal... necham kluky, at si to popisou sami az se vrati. Byli na ceste.


Odpovědět

1 ......... 53  54  55  56  57 ......... 67