Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 67

2012-10-31 20:27:33

Judy panacku, tak tam me budes muset nekdy pozvat

Ale aby se na tom auto neprevrhlo a hup dolu

2012-10-31 22:21:53

Taky jsme si říkali , dělat tam ve dvou a jenom hele pošli mi sem předek

Lukyisku ta pístnice je 3 metry možná víc hluboko zabetonovaná tak co myslíš

2012-10-31 22:30:16

No tak sklouzne no a tycka bude porad na svym miste Si delam prdel, je mi jasny ze to je bytelny.

2012-10-31 22:52:41

No to tvoje zcela urcitě spadne lukyisku

2012-12-07 09:51:07

Tak už je konečně alepoň jisté, že na přední brzdy z R33 GTST se vejdou 15" i 16" kola, bohužel s ET tak 18mm :

http://forum.jdmstyletuni...44dfacaaa2b08f1c717c85e91

2012-12-07 15:36:43

to znamena co ze budou lizt ven z podbehu ???

2012-12-07 15:51:31

trochu jo no. et 30 bych řekl je tak hranice vkusu. ET35 je akorád

http://www.nissanclub.cz/.../205492/full/imag0265.jpg

2012-12-07 15:59:50

Judy: Ty jsi rikal, ze ti chybelo tak 5mm ne? P11 zvladne i ET15-30. Vzadu je dost mista a dopredu to chce stejne odklony.

Ja mam nachystany 15x6.5 ET25 Nismo R6 (by Enkei).

2012-12-07 16:48:25

No já jsem to kolo orig. nenasadil, tak jsem odhadoval, kolik by tam asi bylo potřeba - to má bohužel paprsky tak blbě, že ani nejde kolo ke třmenu přiložit :(

Pošli foto .

2012-12-07 17:02:06

No tos rikal k tem TD kolum, pokud se nepletu... takze by stacilo treba ET25-30.

Foto Nismo kol nemam. Jen ilustracni, ja nemam poklicky a mam puvodni barvu (gunmetal). Zvazuji, zda dat bilou.

2012-12-07 17:04:35

husty kola

2012-12-07 18:14:33

Jagy, tak ty kola beru Ale tak v 16".

Judy, planujes neco jo? Ty fakt mensi ET husty, uz to bude asi dost zatezovat komponenty, ale tak treba vse v poho.

2012-12-07 20:08:56

Judy, díky moc za ten threat , tak to vyzerá že sú tam info, ktoré využijem

2012-12-10 13:13:11

Jagy : jojo, ty TD potřeboval přesně 3mm ale na ty 15" origo je to bohužel podstatně víc a hlavně nepřelezou přes prohloubení ráfku :( .

2012-12-26 19:48:11

...jen řečnická otázka ... mátě někdo u P11 opravdu jasně vyzkoušeno, že ty menší ET fungují lépe, než ty mezi 35 až 45?

Už jsem tady snad někdy psal, že třeba BTCC Primery měly kola poměrně zalezlá dovnitř. Celkem by mě zajímalo, jak se to chová třeba s ET20.....)

2012-12-26 20:07:15

Můžu ti se 100% jistotou říci, že nikdo - je tu aktuální pouze řešení, jaké ET se vleza a jeké ne...

To by byl poměrně drahý test této problematiky

2013-01-13 09:00:00

BTCC Primery mali upravene vnutorne blatniky kasne, takze mohli byt radikalne znizene, co je este lepsie riesenie ako rozsirovanie, ked ich v BTCC limitovali blatniky (su to ako asi viete produkcne auta kde je rozsirovanie kasne zakazane) Vzdy ale ide o to zmensit klopny moment. Bud cestou rozsirenia, akebo znizenia, alebo oboch. Vobec by som sa nebal znizenia ET u Primery. Vsetko co sa tym viac zatazuje sa predsa da vymenit. Aj tak to pri tak starych autach je uz davno vyzuvane a suce na vymenu (silentbloky, capy, loziska).

2013-01-13 22:55:30

Nejde o opotřebení jako spíše o to, jak se zmeni kinematika náprav při zataceni, pokud se rozchod nápravy zvýší třeba o 40 mm.

Osobně se mi zda výhodnější snižování a to jak podvozkem (jasné), tak mírným snížením průměru kola viz 205/50 R15.

Chtělo by to opravdu zkusit kola s nízkým ET....))

2013-01-14 00:00:29

frtanto- ano chapem, ale nie je to tak vazne. Idealne samozrejme potom s nadtavitelnymi spodnymi ramrnami a hornym ulozenim- cim si mozes geometriu lubovolne doladit- jak zaklon capu, tak odklony

2013-01-14 00:53:53

Kdyz uz, tak stavitelne horni ramena... Hornim ulozenim u Primery (lichobeznik) nic nevyresis...


Odpovědět

1 ......... 44  45  46  47  48 ......... 67