Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 67

2012-04-10 12:59:38

Aha, pravda, SSAC tam melo dva srouby, ale ted si nevybavuju, zda mely stejny zavit. no uvidis, jestli to sedne. Tam jsou vlastne dva na parozi a jedna na downpipe, coz. Akorat ta v down pipe je nesikovne natocena a leze do rizeni :-/

No ono stim OBD2 to neni horke ani se 144kou, sice podle vseho (i podle multidiagu) pouziva ISO9148, ktery ELM podporuje, ale vzdy me to blblo, ukoncovalo se spojeni, nektere senzory byly nedobytne, pritom jina auta pouzivajici stejny protokol byla v pohode (trebas fordi), Takze jestli je to nejaky hybrid mezi OBD a OBD2, tezko rict, ted ten BT modul nemam jeste otestovany na primusi.

2012-04-10 13:22:07

Přímo závit jsem nezkoumal, ale min průměr by měl být OK. Nene, tan závit je až prakticky na konci u katu...

http://imageshack.us/phot...-images/30/dscn1840m.jpg/

2012-04-10 17:20:12

A to byly prasklý ty nový SSAC svody...

2012-04-10 17:29:33

Měly za sebou 2 sezóny...

2012-04-10 17:30:06

Aha, čiže né uplně nový. Tak to jo

2012-04-10 17:35:10

2 sezony, ale pri jakem jezdeni. Jsem zvedav, jak tam vydrzi potom me pri normal jezdeni v obcasnym desti a v zime, kdy clovek proste nejaky to hnusny pocasi potka

2012-04-10 17:53:32

No jestli tomu nepomáhá ta termopaska...

2012-04-10 18:06:38

Chmeldoslav má pravdu ;) je to známá věc, že svody ošetřený termopáskou/silnějším nátěrem proti reznutí z venku mají tendenci po nějakej době praskat...bohužel, je to daň za menší teplo v okolí vejfuku...

2012-04-10 18:15:32

Nevim no, tak bud nedavat pasku a nebo ji dat a za 2 roky kontrola a prevareni. Jenze nekomu se to snad stalo i bez pasky. Ale asi je to mensi sance...

2012-04-10 18:18:33

Mě praskli taky svody úplně seriový jen tím, že prostě byli pod Heatshieldem.....je to těžký, v podstatě s tím nic nejde udělat jen to občas zkontrolovat jestli je to Ok..já bych termopásku nezatracoval ;) samozřejmě ideální je je nechat před prvním použitím ošetřit zevnitř, třeba keramickou vrstou... ;)

2012-04-10 18:27:24

Jednoznačne mě stojí za to tam termopásku mít i za cenu, že je po dvouch letech sundám a nechám opravit...

2012-04-10 18:29:50

To je dobře, že tě to neodradí

2012-04-10 18:33:10

Je to s ní výrazně znát?

2012-04-10 18:36:52

Je, protože na tý pásce se dá někdy i chvíli udržet ruka

2012-04-10 18:55:07

no asi to tak nepousti teplo do motoru

2012-04-10 19:04:07

Ale jak pise Tead . By bylo hodne zajmave nechat jim udelat ze vnitr keramickou vrstvu to je supr vec . Ale stoji jako jeste jedny nerez svody mam pocit.

2012-04-10 19:10:24

Při jízdě se ten teplý vzduch rozfouka,dával jsem čidlo teploměru k sání,což je nejdůležitější na teplotu v motorovém prostoru a zkoušel jsem jak s termopaskou tak bez ní (mám dvoje svody) na cestě do brna a zpět (170 km jedna cesta) jak civilne tak ostrá jízda a rozdíl teplot při jízdě znát nebyl vzhledem k okolní teplotě.asi tam je průvan jako svina.jediný smysl tedy je v lepším vyplachu spalovaciho systému takže to nejspíš přidá nějaký ten kroutacek protože vyfuk klade menší odpor.pak jsem se rozhodl že termopasku nedám,protože co se mého okolí týká tak se svody měl každý tyto problémy a že statistiky odvozuju že za to může páska.

Edit: ještě doplním že v jednu chvíli teplota vyletěla na semaforech v brně,takže význam je samozřejmě také v kolonach

2012-04-10 19:14:36

Ta keramika není zrovna levná věc ;) jinak je to hlavně kvůli tomu jak píše Chmeldoslav... udržet to teplo jen ve výfuku... ;) ostatně proto se dělá ta úprava keramická zevnitř.. ;) teplo do motorovýho prostoru odcloní pořádnej heatshield někdy líp než ta páska.. ;)

2012-04-11 09:58:31

Za jizdy to je jedna vec, ale pomale popojizdeni je vec druha. Pred osetreni SSAC termopaskou jsem po dojeti domu skrz Prahu (a to bylo vcelku prujezdna), a otevreni kapoty mel na hlavne ohnive afro. Priserny zar, nektere komponenty nesli znamy tepelneho namahani. Takze jasna volba, paska.

Druha vec, proc se svody izoluji, je kvuli termodynamice plynu, cim konstatnejsi teplota (a bohuzel vyssi) je ve stenach trubky, tim plyny uvnitr mohou rychleji proudit, takze se pomaha vyplachu a meni se tim vykonove krivky.

Na druhe primere jsou SSAC svody uz tretim rokem, maji za sebou ostrejsi jezdeni, jednou Most, a zatim se zdaji byt ok. Ale pokud Judy nasel prasklinu, pricemz se to zvukove ani jinak neprojevilo, tak je mozne, ze tu muze byt taky, paska se nesundavala. Kazdopadne to asi neni problem, neb novy majitel nerez svaret umi :)

2012-04-11 10:13:01

Tak ona prasklina asi vzniknout v poho muze, ale stale to nemusi mit vubec zadny fatalni vliv. Nez to praskne treba uplne (jestli vubec) aby to bylo slyset, tak to muze trvat jeste dost dlouho. Cili kdyz si toho clovek nevsimne pri rozebirani, tak nema cenu to nejak resit. A pripadne svareni potom neni problem, lidi co to dela uz tady ruzne zname taky dost.


Odpovědět

1 ......... 39  40  41  42  43 ......... 67