Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 67

2012-03-28 09:15:17

Prý ty mapy jezdí i Smurf i Sunníci kopce i Peet co říkal Jagy, takže snad tam problém nebude... .

2012-03-28 09:38:37

jezis vy si nedate povedat- niekde to NAHODOU funguje. A aby to nefungovalo len nahodou od toho sa auta ladia (uz sa mi to nechce znovu a znovu pisat co to je ladenie a na co su: AFR meter, wideband lambda, monitoring knockingu...) a nie skladaju plug and play uz to pochopte a nebudte zadubeni- dobra rada. Zatial si mal pomerne velke stastie a ak to len znovu zlozis a budes tam tlacit zas nejake mapy ktorych obsah nepoznas a beres len ze inde funguju tak s najvacsou pravdepodobnostou to bude spatne.

PS: Matiasko tam daval len mapy od Jagyho- ziadne ine a s autom nerobil ziadne kraviny a najazdil s tym len par sto km.

2012-03-28 09:44:48

No ja chtel jen napsat, ze ostatni motory treba jen zatim funguji. Pochybnosti nejaky samozrejme jsou. Fungovat to muze klidne porad a treba taky nemusi. Ja osobne bych byl rad kdyby to slapalo tak jak ma, ale dovnitr nevidime a mapy taky nezname. Kazdopadne ted to bude na Judym jak to poresi a co a jak dale s tim...

2012-03-28 09:59:18

Tak kazdej motor je trochu jinej a co sedi jednomu nemusi druhymu proto by to chtelo zkontrolovat

2012-03-28 10:03:31

Blesk: Jsou to seriove mapy na SR20VE, ktere normalne fungujou. Nejsou to zadne mapy vymyslene a upravovane... jezdi na tom 2x kopcove N14 GTi (cela sezona bez problemu, jeden zmeren na 206hp/215Nm). Kdyby mapy nebyly dobre a detonovalo to, tak nikdy takove cisla nenameris. A detonace u zadneho motoru nebyly. Dale to funguje dobre Smurfovi i Peetovi... i Judymu to jelo dobre bez nejakych problemu, jedine co chybelo byl vyfuk. A to co pises taky neni pravda, je hodne plug and play jednotek, napr. JWT je desitky let a neni problem, tohle je uplne stejny pripad. A jestli se nepletu, tak i Renault Sport ma treba Nkove ECU pro seriove motory.

Funguje to desitkam lidi a Matiasko tyhle mapy jeste nemel, komunikace byla a je s nim velice spatna (doted dluzi penize). A pokud vim, Matiasko zkousel map vic, i snad Raddy tam neco ladil/upravoval...

2012-03-28 10:14:41

Já se přiklánim k tomu, že začátek problému je u laborování Matiaska. Jagy mu x-krát říkal aby mu to přivezl ale komunikace 0. Je klidně možný, že ty písty dostali co proto už u Matiaska a mě, leč už na dobré mapě to prostě nevydrželo standartní tepelnou zátěž...

2012-03-28 10:23:13

Jagy : Jo tak to bylo asi nacaty . Ale vtom pripade pokud jsou ty mapy univerzalni tak ma ten motor jeste rezervu a doladenim by slo jeste dostat neco navic.

2012-03-28 10:34:11

jj, to psal jagy snad uz taky, ze doladit se to samozrejme da, aby byl vykon nekde jinde a slapalo to ready. Ale dostavas se opet na vyrazne jine ceny a ne kde kdo to zaplati. Vetsine lidi vesmes tech cca +- 200HP staci.

Matiasko to asi evidentne prelaboroval no a chudak ted Judy

2012-03-28 16:09:10

raddy nic neladil, to je blbost. Nikdy by som si do auta nedal ziadnu mapu bez toho aby som si to overil knock senzorom a wideband lambdou... Skor by som nazval nahodou to, ze to niekomu funguje Celkovo ako pristup je to maximalne amaterske a ked uz investujem 50 tis do motora, tak nesetrim na blbostiach - nevyplaca sa to - to hovorim z vlastnej skusenosti...

Skor by ste mali ist s pravdou von a povedat kolko ludi s tymi mapami problemy malo... A tie mapy boli od Jagyho - teda pokial viem celu pravdu... Nechcem sa zastavat Matiaska, ale ten s nicim pokial viem nelaboroval.

2012-03-28 16:27:58

S jakou pravdou ven? Ty motory jezdi, vsechny... a motor nestoji 50tis, ale 28tis.

Matiaskovi jsem posilal nekolik map, ktere se mi podarilo sehnat na seriovy motor, at vyzkousi, jestli je nejaka zmena. Ted mam mapy primo od Caluma, ktere jsou naladeny jako mapy od JWT. Mapy ma Peet, Smurf, Judy, 2x N14 VE a ted bude i v moji P11 VE.

Samozrejme je vzdy idealni motor doladit individualne, ale je zakladni otazka, kdo to zaplati? Bohuzel nikdo nechce investovat navic. Proto jsou motory se zakladni mapou a kazdy ma moznost to pripadne doladit. Ja to zatim neumim, ale urcite by to umeli v MotorArtu (Praha), kteri doladovali Charvyho N14 DE s Nistunem.

2012-03-28 19:07:14

Povodne som uz nechcel reagovat, ale musim.

Tyka sa to Matiaska- on od teba jagy kupoval kompletny swap plus este nejake diely. Doviezol si auto sice s VE ale od zaciatku to nechodilo ako VE chodit ma. Ako by si mu chcel pomoct keby prisiel v tom case za tebou? Sam pises ze Calum- ove mapy mas len kratko, co je od tej doby co si swapoval VE Matiaskovi snad dva roky. To by tam to auto stalo doteraz?

Ty si v tom case dost dlho tvrdil ze mapy musia byt dobre az ste pri instalacii tej bielej Almery (neviem uz koho) zistili ze tie mapy predsa len su zle.

Matiasko tam nedaval ziadne ine mapy len od teba.

Takze povazujem za dost nehorazne chciet doplatok od Matiaska a ete snad hadzat vinu na neho.

Judy bol upozorneny pri kupe ze motor chodil na spatne mapy. A nielen Matiaskom samotnym.

Ten motor odsral proste jagyho pristup. Ktory nema ani vzdelanie ani dostatocne skusenosti na to aby mohol robit zodpovedne upravy aut.

S obohratej pesnicky kde ako to funguje je mi uz trosku na zgrcanie. Este by ma zaujimalo coze su to seriove mapy pre VE?

Predpokladam ze poznate pribehy o chiptunerskych firmach. Ti tiez davaju overene mapy ktorych obsah ani nepoznaju a obcas to chodi, obcas to dymi, obcas odide turbo, obcas prepali piest... Ale su aj mnohi spokojni lebo to je za lacika a nekup to. Ste taki bohati aby ste si kupovali lacne veci? Ak ano tak vasa vec asi radi riskujete. Ale osieranie ludi sa mi nepaci. Jagy mal som pre teba dlho trpezlivost pretoze viem ze si sa aj vela naucil, ale zaslo to za hranicu pri ktorej som to uz musel napisat.

2012-03-28 22:43:40

Nevim, jestli tohle vubec myslis vazne? Auto ode me odeslo naprosto funkcni, ktere si vyzkousel! Co bylo pak uz bohuzel nevim.

To, ze mi ma doplatit penize je snad normalni, nemyslis? Vsechny veci k autu dostal, ktera pak dal prodal, nevidim jediny duvod, proc by mi nemel veci doplatit. Nebo kde to jsme? Mapy uz mam nejakou chvili, kdyz budu odhadovat, tak zhruba rok, mozna vic... presne si to nepamatuju, ale s Matiaskem byla proste spatna domluva. Chtel jsem penize pouze za veci, ktere dostal ode me, tj. dily - motor, ecu, svody, filtry, atd. Swap jako praci delal Pepsi. Nevim jak ty, ale ja kdyz jdu do obchodu, tak zaplatim za vsechny dily. Nekolikrat jsem Matiaskovi rikal, at s tim prijede, ze se na to podivam a vymyslime to. Na 200km se radi velice spatne a i tak jsem se snazil poradit jak se dalo, poslal X map a stejne to porad bylo bohate. Evidentne ne chybou map.

Mapy je pro seriove VE od Caluma. Funguje to desitkam lidi, sam to mam v aute.. kdybych k tomu neveril, nedam si to tam.

A ty zakladni mapy, jak pises ze se nepouzivaji... jezdi strasne moc lidi ve svete. Jsou pro Hondy (Hondata), Nissan (Horshram, JWT,...), atd. atd.

2012-03-29 09:13:08

jagy, podla mna ked niekomu dodas kompletny motor, ECU a dodavas mapy, beries za to predsa zodpovednost... To, ze v tej dobe mal Matiasko problem s mapami vieme viaceri, kedze okamzite ako zistil ze nieco nie je v poriadku auto odstavil a hladal nejake riesenie, ktore v tej dobe od teba neprichadzalo. Tie mapy neboli tebou preverene / iba nejakymi ludmi na nejakom fore a dalsie ktore si mu v tej dobe posuval boli rovnakeho charakteru... To, ze bolo auto funkcne ako take je pravda, ale to nevedel ako to ma chodit, spravat sa atd.

Chapem ze je problem ze nikto nechce zaplatit ladenie, ale ked uz robite swapy, mohli by ste si kupit jednu wideband lambdu a detektor detonacii - co nestoji tak vela a je to velmi uzitocne, resp. nutne

2012-03-29 18:35:41

Almeragt: Reseni bylo. Sam on navrhl, ze si koupit plne laditelny Nistune a raddy mu to doladi. Puvodni "base" Nistune jsem mu nabidl, ze muze vratit. Takze reseni bylo...

Jinak mas samozrejme pravdu, mam to v planu uz nejakou chvili, ale nebyly na to nikdy volne prostredky... kazdopadne urcite bude WB lambda a notebook. Minimalne se overi, jaka je AFR.

2012-04-02 11:44:55

No jak se vrtam ve svem turbu, tak bych bez WB uz ani nenastartoval. Viz ted Most, praskla jedna spojka na intake -u (nebylo to videt) a sup, chuda smes, pak zase ultra bohata, ECU + piggyback si stim nevedel rady a AFR litalo jako pominuty. Bez budiku na to clovek neprijde, nevim jak VE, ale na chodu motoru bylo citit az AFR 17.5, kdyz uz lehce skube, takze propaleni pri dlouhodobem provozu s takovym AFR muze byt rychla zalezitost. Opacny pripad je bohata smes, to ridic sam uz vubec nepozna, leda nekdo, kdo jede za nim, ze smrdi nespalenym benzinem, ci mu to kouri. Takze i pri swapu s netovarni jednotkou bych tu WB videl jako zakladni minimum na zabehovou dobu. Vzhledem k variabilite vsech dilu (MAF, vedeni vzduchu) se kazdy motor muze chovat uplne jinak, takze nejaky "UNI" mapy nemusi byt vzdy spravna volba.

Zase na druhou stranu, ani ja nevim, jak se chova stock jednotka na stock motoru, tak clovek kdyz nema dost znalosti nevi, zda hodnoty AFR jsou vlastne v poradku (napr treba nekdy trochu bohatsi smes pri closed loop a jindy pri stejnych podminkach spravna a podobne).

Sam premyslim, ze bych to dal nekomu, kdo se vyzna (v mem pripade piggy back), protoze uz se dostavam do slepych kolecek, nevim co je vlastne to spravne. Jen proste nevim kdo a za kolik.

2012-04-02 12:12:57

Nemáte někdo echo na wideband lambdu s budíkem...? Předpokládám něco jako toto :

http://www.ebay.de/itm/AE...ts_SM&hash=item19ce5d3acb

Nesežene někdo..?

2012-04-02 13:22:53

mam toto. Zadna znacka, ale sonda je Bosh, a budik ma rozsah 10-20, coz inovate nema. Ale jak je rychla a presna nevim. Ve vsech testech vede jasne Inovite.

http://www.ebay.com/itm/B...kid%3D7434487121262344038

2012-04-03 19:19:52

akakolvek seriova ecu je predovsetkym velmi siroky kompromis aby pokryla uvazovane rozdiely v prevadzkovych podmienkach ako aj motoroch samotnych. Popri kompromisnom, cize bezpecnom, naladeni seriovej ecu su tu este bezpecnostne systemy seriovej ecu ktore sa aktivuju pri prekroceni uz spomenutych kompromisnych prevadzkovych stavov aby sa zabranilo vzniku nekontrolovatelnych situacii. A nakoniec, su tu ekologicke poziadavky. Toto vsetko su dovody preco ziadna seriove ecu nie je zdaleka optimalna pre konkretny motor ktory riadi. Optimalizaciou seriovej ecu na seriovom motore je rozhodne mozne najst skryte rezervy, ktore mozu byt tym vacsie, cim viac bude kontrolovana prevadzka daneho motora....zjedodusene sa da povedat, ze seriova ecu poskytuje maximalnu bezpecnost pri priemernej optimalizacii.

2012-04-06 18:40:23

Malé oživení...

Objednána širokopásmová lambáda s budíkem AEM.

Motor jde celý zítra ven a chvilku na to půjde zpět .

No a další věc je konečne komplet nerez výfuk 70mm by Jagy, spec Peet N15GTi .

Snad bude vše rychle pořešeno a sezóno 2012, teš se .

2012-04-06 18:42:42

A celkové poškození už je známo, nebo až zítra


Odpovědět

1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 67