Fórum - Téma


P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,


Fórum O vozech našich členů P11GT : BC racing, R33 brzdy, JWT sání,



1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 67

 tofoj
Tomáš Fojtík
2011-04-07 18:45:04

Vesměs už každej tuší, moje příští auto bude Kokta f RSku f turbu. Samozřejmě chápu ten posměch, ale je potřeba si uvědomit, že Primera je auto, který mi maximálně vyhovuje a sem s ním po dlouhým trápení konečně spokojenej. Nicméně Nissan mi žádnej posun dál neumožňuje. Myslím tím auto stejnýho druhu, rychlejší a hlavně novější.

Co se podvozku týče, není to posun vpřed, ale ani zpátky. Mám to vyzkoušený... Každopádně nejbližší termín je po prázdinách, takže spousta času.

Kadli tos mě teda podcenil s tou naftou

Btw: Sorry za OT, kdyžtak napíšu adminovi ať to promaže

  • > delete

2011-04-07 18:56:53

v rodině ji máme, není to špatné auto. Leč škoda spoustu věcí udělala špatně potenciál byl daleko větší. ale rozhodně bude novější to je plus, ta jen tak neshnije.

 Svobi
2011-04-07 18:59:36

Jezis si primeru caknete ze spoda a dutiny a neschnije . P11 uz ma dobrou antikor

2011-04-07 20:03:43

Svobi: až tak dobrou antikorozní ochranu nemají, stačí někde lehce ťuknout lak a hned to hnije, o podvozku ani nemluvě to je tragický. Co takový dveře? další slabost primer. P11 už je starší auto, pokud nechceš udělat kompletní repasy což by tě vyšlo dost draho...tak těch 12 let na karoserii a rámu nesmažeš. rez můžeš zpomalit a ne zastavit. KDyž přestříkáš podvozek tak ta rez tam je je i tam kam se nedostaneš, pokud nerozebereš auta. Drobné mikroprasklinky, zvětšené vůle, vem si že celé to auto 12 let pracuje, hejbe se, snáší přetížení, karoserie a rám se prostě unaví. začíná vrzat čím dál víc věcí. po pár letech zjistíš že si do ni nasypal tolik kolik by tě stálo zánovnější Evo. Pokud si člověk nekoupí funglovku a tu si vypiplá tak je to prostě marný. Auto je spotřební zboží jako cokoliv jiného. já mám rád starší auta, dnes už prostě nikdo neudělá něco jako P11 GT, starou Imprezu STI , EVO VI, ale vidina nového auta je hold lákává. ikdyž představa že si GT nechám do skonání světa a možná na něm pojedu i do pekla...proč ne:D

2011-04-07 20:32:48

s nazorom, ze clovek do toho nasype tolko penazi, ze by mal nieco novsie atd je riadna kravina. ked kupis zanovne auto, tak donho nasypes minimalne tolko ako do toho stareho, takze je to len o tom, ze za to novsie si musis priplatit, auto ti o moc viac neda a po par rokoch stratis ovela viac penazi. GT uz je za dost nizke prachy a s cenou uz moc dole nepojde, jedine ich bude menej a menej. ale na zanovnom aute stratis na cene velmi vela. jasne, pokial mas auto, ktore uz je prehnite atd., tak nemas moc vychodisko.

2011-04-07 20:43:05

tak mě láká nové auto, má to své kouzlo taková voňavka. Vše je opravitelné, ale za jakou cenu samozřejmě. do 12 let starého auta je vždy co investovat a pořád bude. vždy najdeš něco co bys vylepšil, vyměnil, vyčistil. ono je to kouzelný si každé dva roky kupovat nové auto a prodat ho dřív než se na něm začne něco srát a nic neřešit. jen na to mít:D já tohle praktikuju jen s telefonama a notebookama. GT je prostě chuťovka leč mi každý říká že jsem blázen:D ale chtělo by to alespoň 150 tisíc vrazit do GTčka a byl bych spokojen.

2011-04-07 21:28:33

Souhlas s Tomaidem. Nissan jde poridit, upravit a opravovat velice levne... jen musite koupit dobry kus a pak vedet co a kde koupit...

A resit neco jako EVO nebo STi je uplne mimo. To muze rict jen nekdo, kdo nevi, co to auto stoji... a tim nemyslim kupni cenu, ale udrzbu, ktere brzo prekroceni cenu porizeni.

2011-04-07 22:23:58

s tím pořízením souhlasím to levně pořídit jde, ale upravovat a opravovat? Tahle debata byla hlavně kvůli koktě RS. POdle mě z logickýho hlediska na tom musí konstrukčně být lépe než P11. Jako ty si možná šikovný, ale já mrknu pod kapotu a nic nevidím. Pokud si zvládneš rozebrat auto do posledního šroubku a složit ho tak proč ne. Pokud si obyčejný člověk co se spoléhá na servis a neznáš tohle forum tak bych nikomu P11 nedoporučil. GTček jsem omrknul hodně než jsem nějakou koupil a nenarazil jsem na takovou co by byla v perfektním stavu. Jediná výhoda starého auta které máš dlouho je ta, že přesně víš co je na něm špatně. Cenu si dovedu představit, STI ani Evo jsem neměl sice, ale musel jsem prodat Imprezu GT, protože se neslučovala se studentským životem a to to bylo ještě poměrně "levné" auto na údržbu. to zase zlatá primera. S primerou mám sotva poloviční výdaje tak si dovedu i něco našetřit na postupné upgrady.

2011-04-07 22:35:10

Ja zacinal uplne stejne... je jasne, ze se hned nemuzes poustet do swapu apod. ale dost veci si clovek muze udelat sam. A upravy jsou levne. Vim ze zkusenosti s jinyma autama.... rikam to porad, ale Nissan mel nejlepsi auta v pomeru cena/vykon a to plati i ted po 10-20ti letech od jejich vyroby. Stale jsou konkurence schopne a spolehlive. Impreza GT je taky fajn auto, mel ho kamarad a skoncil se Sunnym GTi, ktery stal polovinu, je cely zrepasovany, rychlejsi a spolehlivejsi..

2011-04-07 22:38:38

pak už je ale jedno v jakém to auto je počátečním stavu, když si schopen ho celé odstrojit, udělat repasy karoserie, celé vyvařit, nastrojit, zchecknout všechno. nemám jinou možnost než si to udělat sám protože kdybych to dal někam do servisu tak se z toho finančně . Generálka motoru pak taky není problém, když si vše zvládneš udělat sám kde co, nebo to rozděláš a vidíš problém. já bych se na to vrhnul rád ale trochu se bojím metodyky pokus a omyl a už dost ať to tady judymu nezasíráme ještě víc:D

2011-04-08 06:33:13

Malinko OT... držme se tématu

2011-04-08 08:21:29

mas SZ ohledne kotoučů

2011-04-09 14:53:27

rozhodne Octa RS II a este viac I je podvozkovo sakramentsky krok vzad, rovnako riadenim. Na prvy drojem robi hlavne Octa RS II prijemny dojem - ale po presadnuti do Primery GT naspat zistis ze nieco je u tej Octy spatne - na kazdy den ale vcelku prijemne a prakticke auto. Spotreba je ale daleko zavislejsia od stulu jazdy ako u P11GT. U GT aj pri nakladani nestupala spotreba nad 12l. U Octy RS II sa mi podarilo pri skusobnej 300km jazde v zmiesanej premavke urobit priemer 16l

2011-04-09 20:27:28

Tak dneska jsem konečně doladil i brzdy, už jsou OK, a hlevně jsem vyzkoušel podvozek :

No, na HARD he to opravdu velice HARD - na hladký asfalt fantastický. Na SOFT (vpředu o3 pozice na HARD) je to OK.

Jagy, nemáš nějaký "UNI " nastavení na tento podvozek pro běžné jezdění..?

2011-04-09 20:36:54

Myslis geometrie?

2011-04-12 09:53:24

co vsetko sa da u toho podvozku nastavit? ak len rebound (odskok) tak vlastne neni moc co pokazit v ziadnej polohe, len postupne skusat vsetky ktora z nich bude najviac univerzalna. ake tam mas tvrde pruziny? (springrate)

2011-04-12 10:18:59

Ano, klasicky jako vetsina podvozku.. takze na jezdeni nejmekci a neni co resit. Ale Judy se ptal na geometri, ne tuhost, vysku... springrate je 8kg/6kg pokud se dobre pamatuju.

2011-04-12 16:22:20

Tak... pořízeny nové bačkůrky Yokohama 205/40 17", tak uvidíme co v nich bude :).

Ještě by byly dobé ty Team Dynamics... jenže nejsem rozhodnutý, jestli 1.2, nebo 3, tak nebudou zatim žádné... chjo... poraďte :)

O víkendu serviska + olej + přetěsnění převodovky a výměna řemenice + gufero pod ní. Vymeju asi i vanu motoru a malinko jí porovnám, neuvědomil jsem si snížení auta a šup na geometrii, kde mi zavadil zvedáček :( - ale jen malinko...

 Svobi
2011-04-13 14:15:37

Jake mas hodnoty hlavne odklonu po tom snizeni ?

2011-04-13 17:48:50

Mám je pořád v tolerancích, ale hodnoty mám na papíru v autě, a přes týden jsem v druhé firmě mimo domov, tak to zjistím až o víkendu...


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 67