Fórum - Téma


P11E - cyklovač stěračů


Fórum Primera P11 P11E - cyklovač stěračů

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-09-16 11:49:59

Taky doufám, no snad to bude některé s těch modrých co jsou u pojistek.. Asi budu muset jít po sluchu kde to kliká..

2009-09-16 12:50:56

spíš to černý co má více vývodů, ty modý jsou pouze spínací.

2009-09-17 13:48:04

Rozmazaný - Hezky jsi to rozepsal, ale znovu Ti opakuji, nestačí Ti mít lucas s polohou cyklovač a otočným potenciometrem, ale musíš mít nikoli relé jak tu píšete za blábol ale ELEKTRONICKÝ MODUL CYKLOVAČE a výše jsem Ti napsal, kde se asi nachází, dle modelů a značky

Pokud ho tam nikde nemáš, musíš ho doplnit, jinak je Ti poloha cyklovač, vč. potenciometru na lucasu na nic.

2009-09-17 13:53:42

Má pravdu,předsedo.

2009-09-17 13:56:27

Tady máš na ukázku dva různé elektronické moduly cyklovače - ten nahoře je z Toyoty a je vč. potenciometru, ale NENÍ součásti lucase. Stejně byl řešený i pro Š 120, 125 a zapínal se polohou "C" na lucasu.

Ten spodní je z Nissan Sunny a JE SOUČÁSTI lucase a ty dva černé drátky to jsou ty, které vedou k potenciometru. Stejně to mám řešené já v Almeře N16.

Mám dojem, že Primery to tak taky mají a nebo je někde u motorku stěrače. Někdo to tu psal, že do toho často teče. Nebo že by to byla Mikra ?? Je to v černé krabičce. U pojistek to ale nehledej.

U pojistek to měli např. Favoriti a Felicie jako zásuvný modul, podobný přerušovači směrovek. Tyto cyklovače neměli ale potenciometr na prodlevu času, ale byli s tzv. "paměťovým" nadstavením. Jednoduše řečeno - zapnul jsi na lukasu polohu "C" (cyklovač) nebo taky označeno ( - - - - -) a vypnul ji, potom jsi ji znova zapnul např. na deset sekund a tento cyklovač dále potom už sám spínal po 10 ti s.

2009-09-19 20:05:02

jj.. Vím jak to fungovalo u Favoritu.. No budu muset prohledat nějakou primeru která má ten cyklovač a najít kde je ten rozdíl at vím co vůbec chci koupit..

2011-07-28 22:49:47

Mám stěrače s jedním nastavením cyklovače a chtěl bych to předělat na klasický proměnný cyklovač z lepší výbavy.Je to P 11,r.v.1997.Co musím ,,překopat" Samozřejmě Lucas s otočným prstencem a dál?Mohu použít Lucas i ostatní díly z P 11,144 C?Nebot mám možnost demontovat věci z toho novějšího modelu.Poradí,prosím,někdo?

2011-08-02 21:16:45

Tak ted jsem z toho volačo zmateny.Kolega má Primeru,ten samý typ ale s proměnným cyklovačem stěraču.Myslel jsem si,že bude mít jinou krabičku pod stěračema.Ale on ji tam NEMÁ VŮBEC.Ani kabeláž s konektorem není přiděláno izolačkou.Tak kde je ta krabička umístěna?.Nebo je součásti LUCASU?Mám takový pocit,že dopadnu jako se zrcátkama,všichni tvrdili,že je kabeláž natáhnuta,ale houby s mákem.Asi to tak lehce nepůjde předělat nebo mě někdo přesvědčí o opaku?

2011-08-02 22:35:08

nevim, jestli ti to pomuze, ale presne tohle jsem udelal na sve N16 z 2001. musis prostudovat manual pro P11, zacina to v manualu na strane EL-88. u me almery jsem koupil na vrakaci komplet packu s promennym nastavenim cyklovace. pouzil jsem z ni ale jen ten potenciometr a otocny konec. bylo to tam udelany tak, ze ta prerusovana poloha nenastavitelna byla resena rezistorem na tistaku v te pacce, u packy s promennym intervalem byl misto toho rezistoru pres dratky pripojen ten potenciometr a jeste byl tusim rozdil v jednom dalsim rezistoru...

2011-08-03 18:25:32

Tak to vypadá celkem složitě.Nebylo by lepší domontovat cyklovač třeba ze Š120 ,co prodávaly autodoplnky?Jak to ale zapojit?

2011-08-03 22:41:05

me to prave tenkrat prislo jako nejjednodussi reseni. vsechno na to bylo nachystany, vymenil jsem jen packu, jeden rezistor odletoval, jeden naletoval a priletoval jsem dva dratky k potenciometru. namontoval zpatky, zapojil konektor a bylo...

2012-01-28 16:32:18

Takže vlastní zkušenost s cyklovačem na P 11..Pozor ,jsou 2 typy,nelze je mezi sebou nikterak kombinovat.První typ se montoval do roku 2007,znamení je barva zadních směrovek.Starší typ má bílé sklíčko s oranžovou žárovkou.Cyklovač obsahuje relé(šedé),umístěné u levého hrnce tlumiče.Cyklovač s jedním cyklem má relé černé.Páčka stěračů má větší konektor na pal. počítač nebo teploměr.Silový konektor má 10 pinu a neobsahuje kondenzátor.U novějšího typu relé není,vše obsahuje páčka,má kondík a menší,jinak otočený konektor na PC,kalendář nebo teploměr.Silový konektor má jen 9 pinů.Po montáži nesprávné páčky sice stěrače fungují,ale cyklovač nejde vůbec.Takže bacha na dodělávku cyklovače.PS.U p 144C se nic nemění,páčky jsou shodné se starším modelem(od 98).Ale tyto vozy asi mají proměnný cyklovač snad v základu


Odpovědět

1  2