Fórum - Téma


P11C - přístrojový panel


Fórum Primera P11 P11C - přístrojový panel

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-09-16 12:50:44

Zdarec všem nissánistům.

Mám nissan primera P11c a začala mi nějak haprovat palubovka. Kontrolky fungují normálně, ale po nastartování mi nefunguje otáčkoměr, rychloměr, palivoměr a teploměr chl. kapaliny. Když klepnu do palubovky někde zespod, zhruba někde tam kde jsou pojistky,tak vše začne fungovat jak má. Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování se vše opakuje. Můžete mi prosím někdo poradit co s tím díky.

2008-09-16 14:04:00

Vymen pojistku nebo ji poradne zastrc, pokud neni.

2008-09-16 19:00:38

Tak pojistkama to není, ted už to nereaguje ani na to bouchnutí,ale cca po 7-10 sekundách to samo rozběhne. Někdo tady psal, že by to mohla být spínačka, že mu to dělalo u almery, tak doufám že to nebude toto.

2008-09-16 20:30:32

p11 mi dela neco podobnho. obcas po studenym startu trva par vterin nez zacne fungovat otackomer.. taky nevim co s tim

2008-09-16 21:05:38

Tiez nemam riesenie, len pridam po tom co som umyl motor a nasledne sa pokusil vytiahnut konektor z prevodovky mi kratko na to zacal vypadavat tachometer (rychlomer) ked som vytiahol konektor z prevodovky nasiel som ho zateceny vodou, po vysuseni zacal fungovat, kontakty su ale zoxidovane a obacas mi to zablbne, tiez ked je auto studene. Takze by som to videl na zle kontakty, malo by pomoct prejst a precistit kabelaz (konektory) k budikom. To sa chystam urobit aj ja. Uvidim s akym uspechom

2008-09-17 07:48:45

To vypadá na uzemění přístroje. Podíval bych se přímo ankonektro, zda není roztavenej, napružit kontakty a zkontrolovat uzemňovací bod. Určitě to nebude konektorama v motoru, když to dělá komplení přístroj.

2008-09-17 10:33:52

Honzo suhlas na konktory v motore by som to videl len ked je to niektory z budikov pripadne dva. Opisoval som moj pripad preventivne aby ked niekto do tejto temy vlezie nemusel riesit to iste akle nasiel si rovno odpoved.

2009-05-12 07:10:18

Po nastartování a rozjetí mě rychloměr vylítne na maximum,nějakou dobu se tam drží.Potom to pulzuje a po nějaké době se to vrátí do normálu.Taky se mi při tom někdy samo přidává na hlasitosti rádia(mám origo.)

Nevím co s tím,nemáte někdo zkušenosti.Dík.

Edit:byl to snímač rychlosti

2009-08-16 20:21:10

Zdarec Nissaňáci, nevím jestli to někomu pomůže, ale přestali mě jet v Primeře P11-144 všechny budíky a nakonec to bylo studeňákem přímo na plošňáku přístrojovky. Někdo se v tom vrtal a zapájel to prapodivně.

2009-12-05 18:00:27

Zdarec, mě lítá palivoměr. Někdy ukáže správně, někdy že je bez benzínu. Dojezdový km správně, pak padají a pomlčky. Nevítze někdo čím to je? Díky moc Speeker

2009-12-05 19:14:55

Vidim, ze tie pristrojovky sa im velmi nepodarili . Stale sa potykam z problemovym palivomerom a v poslednej dobe sa mi sem tam stane, ze tachometer po nastartovani vyskoci asi po 60-ku a vrati sa spat. Uz som skusal vselico, no skor ci neskor sa problem vrati. Myslim, ze uz ostava len vymena budikov, uz na nich zacinam mysliet pri schvalovani rozpoctu na buduci rok (cca 300€ ), zacina mi to totiz poriadne liezt na nervy, podla priemernej spotreby si preratavat dojazd

2009-12-07 07:26:46

no to nevím, myslím si že zrovna na P11 mají přístroje velmi dobrou výdrž, (výměna něčeho minimálně). Většinou e problém jinde než v přítroji. (např. na N15 se hodně se*e otáčkoměr). U palivoměru bych to viděl na plováku, a pokud nefunguje skoro nic, tak na 99,9% tvrdím že to nebude přístroji. ještě jsem nikdy na žádným autě nezažil, že by odešli všechny přístroje (dají s evyměnit i po jednom).

2009-12-08 07:03:43

Tak, tak, spíše to bude nějaký studený spoj na plošňáku po špatné opravě nebo i z výroby, nebo kostra apod. Neodejdou všechny přístroje najednou, to je blbost. Teoreticky by mohl odejít přimo na přístrojovce integrovaný obvod, který to vše řídí a ovládá. nic víc tam není. Potom je mrtvé všechno.

2009-12-08 17:53:46

honzo, ako prve som precistil vsetky kontakty co som si myslel ze s tym maju nieco spolocne, potom som vymenil plavak (asi 2400skk) a stale to iste. Zapnem spinacku, rozsvietia sa kontrolky vratane rezervy, potom zhasne vsetko co ma, ale rucicka palivomeru sa ani nepohne. Raz za asi 2 mesiace sa stane, ze na par minut nabehne (su to skvele okamziky vidiet po dlhej dobe stav paliva ), normalne funguje aj dojazd na PC, no o chvilku je vsetko po starom a dojazd ukazuje " -- -- -- --" . Ak mas nejaky napad, tak sem s nim, uz ma to fakt nebavi, no ked vyhodim prachy za budiky a nic to nepomoze, tak ma asi porazi. .Pristrojovku som rozobral, ci tam niekto nieco nepokaslal, no boli tam este original nalepky cez spoje a neporusene, tak neviem...

2009-12-08 22:40:35

No asi to bude přístrojovka na 144 jsou dva druhy a ten jeden bohužel dost odchází.Prostě se Japoncům občas také něco nepovede u Terrana je to také slabost a přístrojovky odcházejí(od r.v.99) On už je tam taky znát vliv francouze

2009-12-09 08:02:49

tatkomacko. Já mám tu výhodu že bych to řešil zkušební výměnou přístrojů atd. postupně bych mnil a zjiš´toval čím to je. To bohužel ale většina z Vás nemůže udělat, protože ty součástky navíc prostě nemá. takže v tomto ti asi neporadím.

2009-12-09 16:11:27

No snaha bola vymenit budiky z ineho auta, kupil som jedne od sjandusa, z rovnakeho auta a nic nefungovalo, dokonca mi jeden zvazok kablov zostal volny, nemal som ho do novej pristrojovky kam zapojit, tak som to vratil. Bohuzial som prerobil 2x postovne a nemam nic. V Nissane mi skladnik povedal, ze je niekolko desiatok druhov budikov na 144 ktore sa lisia roznymi detailami, takze len podla vin by mi vedel objednat new . Nechcem sa zase popalit, ze skocim po nejakych z buracky a zase nic. Keby mal niekto v KE a okoli rovnake auto, rok a vybavu s funkcnym palivomerom, mohli by sme dohodnut hodinove stretko...

2010-01-23 11:07:59

Pises ze jsi prodelal na postovnem,coz je pravda.Zapomnel jsi napsat proc,ja jsem ti napsal z jakeho r.vyroby budiky jsou a i tip motoru.Poslal jsem ti fotky pro porovnani,bohuzel jsi si nevsiml,ze tam jedna zastrcka chybi.Je fakt,ze mne by take nenapadlo,ze delali vice druhu na to same auto.Budiky jsem prodal panovi ktery si prijel ke mne domu a rovnou si je u mne namontoval a chodi.Pokud stale shanis budiky,tak mam na P11C r.v.2001 motor 1,8,ale ty mas asi 2,0.

2010-01-23 12:50:12

stale zhanam, no z 1,8 urcite nebudu pasovat a mam este k tomu cvt. No fotky som sice videl, ale len koly tomu ma ani nenapadlo rozoberat pristrojovku aby som to porovnal zo zadnej strany , nakoniec som to aj tak rozoberal zbytocne . Keby to nebolo tak daleko, urcite by som ich najprv vyskusal... a to este ani nemam istotu, ze to moj jediny problem vyriesi, ale aj tak dik, aspon som sa zas nieco naucil (bohuzial na vlastnej chybe)...

2010-01-23 13:18:09

Nevim jestli ti to pomuze,ale ten pan,ktery ode mne koupil ty budiky mnel problem,ze mu neukazoval palivomer.Kdyz namontoval moje budiky,tak bylo po problemu.Kdyz v budoucnu narazim na budiky z 2,0,tak ti napisu


Odpovědět

1  2