Fórum - Téma


P11C - cukání při sešlápnutí pedálu


Fórum Primera P11 P11C - cukání při sešlápnutí pedálu

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-09-12 22:47:42

Můžete mi někdo poradit co by s tím mohlo byt? Nesvítí žádná kontrolka a auto cuká když je studené tak víc a jak se to zahřeje tak to dělá když sešlápnu pedál víc jak o půlku. A když ho sešlápnu úplně ,tak je jedno v jakých otáčkách, to auto prostě nechce jet a za nějakou malou dobu to vypadá jako kdyby nebyl benzín. Začalo to tím, že před několika týdny motor asi ve čtyřech tisících přestal táhnout a včera když jsem chtěl odjet z práce tak to prostě cukalo! Je to P11C 2001!

Jo a když udělám diagnostiku podle návodu tak CHeck kontrolka porad svítí a nic to nedelá! Díky za rady

2009-09-12 23:44:01

najprv by som vycistil vahu vzduchu, potom by som pozrel potenciometer skrtiacej klapky, vymenil palivovy filter a vzduchovy filter, ak nie su nove

2009-09-13 08:29:57

ide to na vsetky válce ? ak nie skontroluj kable k svieckam a samozrejme samotne sviecky

2009-09-13 09:17:30

JJ na všechny valce to jde a včera jsem vymenil svíčky! Díky

Všechno jdu udelat tak jak jsi to napsal jen nevím kde je ten potenciometr škrtící klapky!

2009-09-13 09:21:47

Presne tohle mi delal autak, kdyz jsem mel spatny jeden kabel ke svickam. Zkontroluj je merakem, urcite mas uhlikove, mely by mit odpor kolem 7-10 kOhm, je docela mozne, ze jeden bude spatnej, pripadne zkontroluj i zda nemas orezle konce svicek, kde se napojuji na kabel.

Ale jsem si temer jist, ze to bude tato zavada

2009-09-13 09:33:29

samozrejme tak ako pisu ostatni, treba skontrolovat sviecky, kable taktiez, neviem kedy si naposledy menil palivovy filter, vzduchovy, no ja by som skusil najprv pozret tu vahu vzduchu, navod na cistenie vahy vzduchu je tu na fore v sekcii navody, treba to jemne technickym benzinom vycistit a dat naspat, pretoze toto je ukon bez financii, mozno je to ono a pojde to a vyriesis to skor nez zacnes za peniaze menit filtre atd.... potenciometer tiez moze byt vadny, da sa premerat ohmmetrom odpor by sa mal plynulo menit nie skokovo, to by mohol byt tiez problem, ale ako hovorim isiel by som najprv po tej vahe vzduchu a az potom na potenciometer, palivovy filter atd....

2009-09-13 11:32:53

Vyčistil jsem váhu a jde to krásně vytočit az 6500, ten výkon se zlepšil o 100% ale občas to ještě zacuká! Tak budu hledat dál! Objednal jsem všechny filtry, vymením je a třeba to bude dobré!!

2009-09-13 11:35:12

tak dufam ze to bude chodit ok

2009-09-13 12:25:46

vacsinou to robi vaha, vymen este pripadne palivovy a vzduchac a uvidis, ako si to casom sadne, pokial by to cukalo nejak vela aj dalej, problem bude niekde inde

2009-09-13 13:07:56

mozna to bude jeste delat predstih ... ja mam to same. potenciometr jsem vymenil pred tydnem a od te doby lepe stratuji a cukani se zmensilo.

2009-09-13 13:56:14

Tedka jsem to byl poradne projet a dělá to porad když sešlápnu pedál víc! Na potenciometru jsem naměřil 0,59-3,59 kOhm nevíte nekdo jestli je to spravně?

Jo a ještě se mi tedka po cestě rozsvítila i kontrolka Check ale ta diagnostika co je tady na ni návod mi nefunguje a kontrolka porad svítí!!

2009-09-13 17:36:27

no jestlize mas na potenciometru hodnoty hejbajici ta je to dobre. ja mel stabilni 5V. ted je otazka jak si to meril a jestli si ho tam dal spravne ... proto mozna sviti check. kdyztak to zkus vyresetovat a uvdis ;)

2009-09-13 18:54:23

Mužeš mi prosimte poradit ještě jak to vyresetovat nebo alespon kde to najdu, Dík

2009-09-13 18:54:26

Mužeš mi prosimte poradit ještě jak to vyresetovat nebo alespon kde to najdu, Dík

2009-09-13 19:03:39

Ten potenciometr jsem zapojil spravně a meřil jsem ho snad taky spravně a při pozvolném sešlapavaní plynoveho pedalu hodnota krasne rostla až k cca 3,5kohmu. Jo a ještě se celý den snažím dostat do toho autodiagnostického programu a ono to porad nic nechce dělat. Kontrolka se rozblikat nechce!! Nema s tím nekdo zkušenost u Primery 1.8 16V, r.v 2001? Například vymazaní chyby air -bagu funguje ale s tímhle si nevím rady !

2009-09-13 21:01:22

no mel jsem nekde navod -a le to bylona P10. zkusim se po nem podivart

2009-09-13 23:15:40

na primere p11 1,6 ma byt hodnota potenciometra od 0,5 kOhm pri zavretej klapke po 4 kOhm pri uplne otvorenej, ono zas tak asi neni dolezite aby to bolo 0,5 alebo 0,59 si myslim, skor ide o to, aby sa odpor meni plynulo a nie skokovo, takze to chce jemne otvarat klapku a sledovat meniaci sa odpor, najlepsie by na to bolo meranie v realnom case, kde by si videl priebeh na grafe, no pokial ti to vyrazne neskace tak by to nemal byt potenciometer, aj ked v urcitej casti moze byt vybehany a sposobovat mozno jemne cukanie, ale to tazko zistis pokial ti to niekto nezmera a neuvidis to na grafe, lebo na digitalnom meraci to tazko zaregistrujes, ale potenciometer, ked odchadza, tak vacsinou zevraj poriadne a potom tu skokovu zmenu odporu vidno aj na digitalnom meraci, toto je aj moj problem, tiez mi auto obcas zacuka jemne a mam podozrenie na potenciometer, ale novy stoji 3litre a nechce sa mi ho menit len tak na skusku, skus sa rozbiehat od jednotky a trebars na trojke to vytocit na 5000 a uvidis ci to niekde bude cukat, alebo cukne, zisti v akych otackach alebo kedy to cuka

2009-09-13 23:23:33

keby si potenciometer vytahoval nahodou tak si poznac, kde boli skrutky na nom zatiahnute, lebo na p11 sa tym nastavuje odpor ked je klapka zavreta, da sa to posuvat a zatiahnut tymi skrutkami, ale ked si ho meral a plynulo sa meni, tak by som ho nedaval von, byt tebou tak by som skusil vymenit palivovy filter, mozno ked prudko pridas plyn a ma naroky na benzin, tak ti zaneseny filter tolko neprepusti, to check ti zacalo svietit hned po vycisteni a nahodeni vahy alebo az neskor?

2009-09-13 23:28:29

navod na diagnostiku bol tu, ale neviem ci na tvoj model

http://www.nissanclub.cz/...php?topic_id=49076&kols=1

2009-09-14 10:49:41

Ted jsem byl na diagnostice a píše to jedinou chybu: Senzor polohy škrtící klapky P0120


Odpovědět

1  2