Fórum - Téma


P11C - brzda


Fórum Primera P11 P11C - brzda

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-06-11 21:11:12

Caute, vopred sorry ak to tu niekde bolo preberane (pouzil som vyhladavac, a aj som prechadzal temy rucne ). Chcem sa opytat, ci nebol niekto na vykonovej brzde s p11c CVT...? Dnes som sa tam dostal a bol som zdeseny, namerali 110ps / 5925ot/min. a 139,4Nm / 3385ot/min. . Netusim co by to mohlo byt, ale chcem svoje kilowaty spat... . Pravda je, ze ani neviem, kedy som koniky stratil a ci to bolo uz ked som to kupil. Nikdy som tu o nic neziadal, ale toto je nad moje sily. Bol som cca pred rokom na diagnostike v Nissane, ale nic nenasli, urcite pojdem znovu na buduci tyzden. Vzduchovy filter je Green, palivovy od Nissanu, platinove NGK vsetko ma asi 15 000 najazdene. Stratu 30ps by som si urcite vsimol. Auto nedymi, pekne startuje, pravidelny chod za studena i za tepla, nic neklepe... Myslel som, ci to nerobi ta prevodovka... Budem vam vdacny za kazdu radu ci fyzicku pomoc...

2mato  
Mato
2009-06-11 21:30:43

hlavne klud podla mna ti ten vykon zozrala iba prevodovka... vykon ti merali na kolesach nie? pokial by si mal manual tak ti na kolach zmeraju viac ale CVT je dost killer na kilowaty...

2009-06-11 21:31:35

tak tých 139nm je fakt úbohých.No pravdupovediach rozdiel vo výkone 30koní by si s mal všimnúť.Skús sem hodiť graf.Ono ked ti namerali výkon 110ps na motore tak s tým prevodovka nemá nič spoločného.Má význam tam ked ti merajú výkon na kolesách tak tam už to nejaké KW papá CVTéčko.No každopádne hod ten graf

2mato  
Mato
2009-06-11 21:34:37

urco to bolo na kolesach ved keby mal len na motore 110ps a 139nm tak + primera p11c a CVT ved by to bol lenochod to by sa ani nepohlo to akokeby tam ma 1,4 z dnesnej doby...

2009-06-11 21:53:05

Zkontroluj si předstih .. má velký vliv. Měl by být někde mezi 15 a 17°, pokud je pod 10°, máš jasný důvod. Velký vliv má také váha vzduchu a lambdy.

Při měření výkonu je také důležité, jak se korigují všechny ztráty .... měli by to jasně vysvětlit, máš protokol?

2009-06-11 22:03:04

tu je graf

2009-06-11 22:05:54

nejak o to nejde uploadnut... (vraj chyba spojenia )

skusam znova... hmmm, bolo to velke, ale uz je to ok

2009-06-11 22:28:09

Normalne se meri na 4. prevodovem stupni, takze u automatu je dost mozne, ze to meri jinak. Zkontroloval bych hlavni veci, ale spis se ridil tim, jak to jede. Podle me jsou ty cisla normalni, ze to proste nedokaze spravne zmerit automat.

2mato  
Mato
2009-06-11 22:38:42

a hlavne automat s plynule menitelnym prevodom...

2009-06-11 23:20:24

jednoduchy test....postav vedla seba normalny dvojliter a trosku to odpalte aspon po 140...hned zistis ci mas nieco dole alebo je to v pohode...samozrejme s cvt by si mal pohoriet ale keby to bolo realne s 110konikmi proti 150 zhoris ako fakla...a to uvidis hned...

2009-06-11 23:59:37

mal si o tom hovorit s ludmi s Profituningu, od toho tam su, lebo uz ma celkom seru ako vypluvaju kadejake grafy (casto evidentne chybne), urobia jedno jedine meranie a bez toho aby sa opytali ci si to tak zelam si strcili 50EUR bez bloku do vacku. Nemam nic proti tomu ze bez bloku, ale merania maju urobit najmenej 2 a ked nekoresponduju s realom mali by hladat kde je chyba (v pripadoch ked evidentne chybuju). toto ale neni ten pripad CVT-neodmeras, nakolko celkovy prevodovy pomer nevies kedy je najblizssi 1 (preto sa pri 5. st prevodovkach mera na 4-ku a pri 6st na 5-ku). Podla mna keby boli korektni tak ti povedia ze to neodmeraju

2009-06-12 00:00:44

Bola tam predomnou p11 GT a namerali mu 131ps, tak bol dost nestastny. Myslel som, ze som na tom lepsie... . No kazdopadne dik za vas cas a nazory (a ze ste mi to nezamkli...) skusim kazdu moznost co ste tu navrhli, hned zajtra sa mrknem na ten predzapal. No, najde sa tu v KE niekto ochotny, najlepsie s rovnakym autom prip. aj bez cvt a s dialnicnou znamkou na male stretko...? Dufam, ze ano...

Blesk: pytal som sa, co by to mohlo byt, ale len pokrcili plecami a padla. Nestalo ma to nic, mali dnes den otvorenych dveri a ja tam v areali pracujem... Bol tam aj kolega s Mareou 1,9jtd, namerali nejakych 95ps a stratu vykonu pri asi 3000 ot., no udivil ma pristup, hned mu ponukli ze mu to cipnu a bude o 25ps viac, po merani sadol k nemu chlapik do auta napichal comp a isli sa povozit, ze mu povie kde ma chybu, no pri mne sa ani nezastavil... No uvidim, hlavne by som to chcel porovnat s inym autom...

2009-06-12 10:39:58

hmm ja som z okolia PO...mozes prist niekedy na kavu ked budem v po a rovno to trosku prevetrame na dialnici...mam sice 1.8 ale ta by mala mat viac konikov ako tebe pomerali takze teoreticky by som ta mal aj ja spravit...

2009-06-12 10:48:28

tatkomaco: Neviem sa k nej dopatrať ale existuje stranka kde merali skutočný výkon na kolách aut rôznych výrobcov a Primera s CVT prevodovkou dopadla najhoršie, ukazala najväčšiu stratu. Proste tvoj motor ma kľudne tých 140PS ale na kolesa sa vďaka CVT prevodovke dostava len niečo vyše 100PS. Je tam veľka strata.

2009-06-12 11:05:30

no nejlepší je že byl nadníru spokojenej s autem i výkonom ale jen do doby než vyhodil peníze za brzdu od té doby nemá klidnej spánek a samej problém co dál

2009-06-12 11:35:27

Vykon na kolech ma ale 64ps..tahle brzda meri vykon na kolech a nasledne prepocitava ztraty na motor.

2009-06-12 12:27:11

Z toho jasne vyplýva,že to je úplne neobjektívne meranie.Vôbec tomu never.Neviem kolko výkonu žerú cvtéčka,ale viem že ked máš 4kolku tak skoro polovica z výkonu motora sa stráca na kolesách.čiže ak by si mal 150 koní kolesá by mali 75-80ps,ale to nieje tvoj prípad.

2009-06-12 12:31:28

Našiel som tu stranku nakoniec.

Tu je link konkretne na Primeru 2.0CVT: http://www.rri.se/popup/p...cegraphs.php?ChartsID=531

Pre porovnanie na klasickom manuale 2.0 103kw namerali 92kw a 159nm.

2009-06-12 13:01:15

Za to může CVT. Podívej se třeba sem: http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=M-N. Dokonce u Primery 2.0 CVT naměřili vůbec největší rozdíl mezi udávaným a naměřeným výkonem. Naměřili něco málo přes 3/4 udávanýho výkonu. Smutný, ale nejseš v tom sám.

2009-06-12 13:02:48

Ha. Martin mě předběhl, než jsem to nasmolil


Odpovědět

1  2