Fórum - Téma


P11c 103kw cukani na 3.,4. a 5. rychlost


Fórum Primera P11 P11c 103kw cukani na 3.,4. a 5. rychlost

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2013-06-13 06:41:25

posledni knock z ebay,ktery zkusim je tenhle http://www.ebay.co.uk/itm...ories&hash=item2c5d6ca7d9

uz jsem ho objednal a mel by prijit pristi tyden,pak ho hned tam dam a kdyz ani ten nepomuze tak jedine ten pouzity od Jagyho zkusim

2013-06-14 07:06:26

Tak jsem prodělal revizi plynu, kdy mechoš prošel celý systém, prověřil těsnost, napíchl na diagnostiku jak plyn, tak benzín a závěr je takový, že netuší, co to houpání a bohatou směs může způsobovat a jediný lék na to je odpojit spodní konektor od škrtící klapky. Po odpojení lépe chodí lambda a prý je výrazně lepší směs a ne tak bohatá. Vychází samozřejmě jen z údajů diagnostiky, na emisích jsem nebyl. Nějak se mi už nechce do toho auta investovat a slyšet oblíbenou větu: ať se toho posranýho Japonce zbavím a koupím něco, co tady každej zná a nebo zajedu přímo do NIssanu a nechám to tam napíchnout, co mi na tu závadu řeknou. Vyzkoušel jsem ještě vyměnit svíčky, ale bez zlepšení. K čemu tam ten spodní konektor je netuším a proč se dá jezdit i bez něj, je na něm 12V .

2013-06-14 07:17:55

stan34: Stando, říkám, přijeď na ten sraz. Vezmu i ten AAC ventil a zkusíme to, zkusíme i jinou váhu. Hmm ???

2013-06-14 07:32:08

stan34: čo tak to premerať? Veď sa jedná o TPS senzor ktorý je jedna z najpodtatnejších veci pri motormanagemente... Ako som písal vyššie ten druhý konektor je podľa mňa od senzora otvorenej klapky a funguje iba ako vypínač ON/OFF... To TPS treba aj nakalibrovať a postup nájdeš v servisných manuáloch a dokonca je tam aj kompletný postup ako ho premerať a teda zistiť či funguje správne a či dáva správne hodnoty... Nakoniec vymeniť ho je vec dvoch maličkých skrutiek a dvoch konektorov... Tak neviem prečo robíš také závery aké robíš...

Zato že sa tomu autu nikto nerozumie neznamená že je to šmejd skôr naopak...

P.S. milujem také rozhodnutia že neinvestovať do nissanu ktorý si tie investície pýta raz za 15rokov ale kúpiť auto čo všetci poznajú á la octavia fabia astra golf a ostatné takzvané autá - ktoré všetci poznajú - veď jasné že poznajú keď je to v kuse poje.ané a v kuse sa v tom vrtajú... PO kúpe takého auta sú investície zaručené, trvalé a progresívne...

HAWGH

2013-06-14 07:37:36

chrener: klííííd:D ses nějak rozohnil. TPS byly už měněné a zkalibrované doufám, že správně. Všechno jsem Standovi popsal osobně. Co se týče spodního čidla, je tam stále napětí 12V ať už je otevřená nebo zavřená mám to změřeno ze své a mě neškube. Dle mého to bude AAC nebo špatná kalibrace, protože toto mi dělalo při špatném nastavení TPS.

2013-06-14 12:36:38

rado4077: Bohužel jsem v práci, tak to neklapne. Škoda..... Poslední možnost je opravdu zajet ještě do Nissanu, ale nejbližší mám v Přerově a už jsem tam jednou byl a co jim tam jde nejlíp je krčení ramen. Samozřejmě závadu, kterou tenkrát řešili, nevyřešili a byly trošku mimo. Naštěstí byl kámoš víc při smyslech jako oni a nenechal měnit ty věci, které měly být stopro špatné. Ony byly ok, chyba byla jinde, asi o půl metru dál. Tak nevím, jestli to nebudou jen vyhozené peníze. Co se týče příspěvku Chrenera, tak to beru jako názor opravdového fandy. V pohodě..... Ale toho Nissana, co chce investici jen jednou za 15 roků, bych hrozně chtěl..... A co se týče mého závěru, tak Nissan je dobré auto, dokud se nezačne srát, pak je opravdu lepší mít něco, co všichni znají a co se týče koncernu, Aster apod., nic proti nim nemám a za "takzvané" auto bych je určitě nepovažoval. Ale to je věc názoru.....

2013-06-14 13:05:39

stan34: S tim nejde souhlasit... Chrener ma naprostou pravdu. Nejake investice tam jsou vesmes opravdu az po tech cca 15ti letech, to je cca ted, kdy se toho puvodni majitele zbavuji a auto cekaji prvni investice.

Napr. vsechny P11 co jsem mel, tak cely podvozek puvodni (vc. Monroe tlumicu), puvodni vyfuk, puvodni spojky, puvodni kat,... na motoru vse puvodni cidla, senzory.

Ted je ta doba, kdy zajicinaji odchazet vyfuky, pletence, zadni horni ulozeni, tlumice, podvozkove dily, atd. S motorem, jeho cidlama, katem nebo spojkou jsem nemel jediny problem, vse puvodni.

Nejde tohle svadet na auto, protoze problem muze byt klidne v plynu a jen to nepriznaji. Dalsi veci je, ze tady skoro kazdy den omilam, ze P11 je mnohem lepsi, nez P11-144, kde byl Nissan bohuzel nucen prejit na OBD2 ECU a s tim spojena cidla, senzory,... ktere jsou problemove.

2mato  
Mato
2013-06-14 15:04:25

stan34: tiez nesuhlasim, si nemysli, ze ked sa ti poserie astra alebo golf je to nejaka vyhra... nie su to spatne auta, ale ked chces auto co jazdi ako primera a stoji aj tak malo penazi + dobre vyzera tak si toho vela nevyberies, ak sa uspokojis s priemerom tak si kup nejaku vectru a skus dat este do nej plyn

2013-06-14 19:08:03

2mato: Není výhra to, že se ti posere auto. Výhra je to, že když se ti posere, tak se rychle najde ten, kdo ti závadu diagnostikuje a nebo rovnou odstraní. Mám kámoše, který má "géčkovou" Astru a chová se k ní jako dobytek, s prominutím, a auto funguje a jsou tam z větší části origo věci a stejně i tak známej, co má jedničkovou oktávku. Ten ji ale opečovává. Ale o tomto jsem tady diskuzi nevedl a ani nechci slyšet, kdo je s jakým autem spokojený. Co člověk, to názor. Je to můj čtvrtý Nissan, takže nejsem žádnej znalec této značky, ale proč jsem zůstal u této značky i teď, tak tím jsem si jistý a rozepisovat se o tom tady nebudu. To, že mi mechoš doporučuje poslat Nissana do světa a koupit třeba koncern je v tom, že on je frustrovaný z toho, že mi nedokáže pomoct a štve ho to. Každý průměrný mechanik zná Primeru a její výhody i slabosti a to auto je i mezi těmi, co Japonce moc nemusí, relativně uznávané mezi starými rachotinami. Ale o tom se můžem pobavit v jiném tématu. Jestli je někdo schopný mi poradit ohledně problému mé Primery, tak mu budu nesmírně vděčný. Jestli mě někdo chce přesvědčit, že Nissan je nej značka na světě, tak jeho názor respektuji, ale jestli s ním souhlasím a nebo ne, je věc druhá. Tak ať vás tady zbytečně nedráždím, tak se budu držet výhradně tématu.

Rado4077: Jak budu mít čas, tak zkusím opětovné nastavení škrtící klapky, ať je jistota. Pohledám znovu postup a asi po neděli to zkusím.

2mato  
Mato
2013-06-15 18:13:03

stan34: ja suhlasim a nemyslim si, ze nissan je naj znacka ... iba jej fandim ako aj ostatnym znackam

btw astry nie su spatne aj novu som jazdil, len tie jazdne vlastnosti sa niekam dostali az u poslednej a predposlednej generacie

2013-06-15 18:46:48

stan34: ... P11-144 je super auto, ta škrtící klapka je ale chronická věc, stejně jako třeba MAFS. Vím, že je to hraběcí rada, ale já jsem to vyřešil výměnou za novou a byl klid.

Až to vyřešíš, bude Ti spolehlivě sloužit ...dokud nezrezne.

2013-06-15 20:35:27

Kruci chlapi, to já vím a nic jiného od toho auta ani nečekám. Ale nemůžu si dovolit koupit novou váhu a zjistit, že ne, že je potřeba koupit ještě novou klapku..... A čekají mě horní ramena a příští rok spojka a pak ještě tohle a tamto...... Naposledy jsem si užil pocit, že je vše ok u první P11-120. Teď si to užívá kámoš, co jsem mu ji prodal a přeju mu to. Jsem nucen jít cestou nejmenšího zla a proto tady z vás tahám rozumy.

2mato  
Mato
2013-06-17 14:58:52

stan34: vaha sa da premerat

2013-06-17 17:10:38

2mato: Váha proměřená, je v normě. Otázka, jestli se dá na takové proměření voltmetrem spolehnout a znamená to, že je opravdu dobrá.

2013-06-29 06:41:44

konecne prisel original senzor a hned jak jsem ho tam dal tak zatim v pohode bez cukani,uvidime jestli uz to konecne bude ok. Vecer vyjizdim Londyn-Frydek-Mistek (1600km)

2013-06-29 07:23:58

stan34: ja už neviem čo ti k tomu napísať... iba premeraním problém nevyriešiš - nemusíš kupovať nové veci kúp napr od sjandusa použité funkčné originál - ja keď som mal P144 som kúpil celú jazdenú klapku prehodil TPS a klapku predal a odvtedy nebol jediný problém a auto jazdí doteraz bez problémov...

Druhá vec je že ak po odpojení spodného konektora auto ide normálne a nejavia sa žiadne iné následky toho kroku tj spotreba je normálna a nevyhadzuje kontrolku motora tak ja by som jazdil s odpojeným konektorom a bol by kľud...

Na mojom berlingu mám zaslepený EGR porobené bypass-y podtlakov a odpojených X konektorov a auto ide lepšie ako s tými serepetičkami EK na jednotku... Semtam sa hodí do núdzového režimu a doteraz za 6 rokov som neprišiel nato že prečo... A už to ani neriešim... Po vypnutí a naštartovaní ide normálne...

Takže to odpoj a hoď ten problém za hlavu a jazdi s tým - ak je na vine niečo iné ukáže sa to ak nie budeš mať kľud a pokoj...

EDIT: tak spodná konektor je spínač otvorenia klapky ako som písal - tak ho prepískni merákom či funguje...

už jednoduchšia vec neexistuje ako pomerať vypínač...

2013-06-29 10:00:37

... moja primera si zo mna robi srandu - nastartujem,vycuvam od garaze - otacam sa na cestu - uz sa blizi neake auto a primera aj po zosliapnuti plynu nic - otacky v poho(sytic) ,tah ziadny ani pri uplnom zosliapnuti plynu - po par sekundach vsetko v pohode ... zda sa mi ze sa to stalo ked som 2 dni jazdil na zeninej Camry (primca ziarli ?? ) ...

2013-06-30 16:51:39

chrener: V podstatě, co se dalo proměřit, tak jsem proměřil a nezjistil jsem nic, co by se vymykalo normálu. Klapka opětovně nastavena podle návodu a žádné zlepšení. Volal jsem do Nissanu a mluvil s mechanikem. Ten mě ubezpečil, že pokud přijedu, tak závadu diagnostikuje, že v tom problém nevidí. Odůvodnil to tím, že na tu diagnostiku, co mají oni jen tak v garáži u někoho nenarazím. Chtěl bych tomu věřit, ale jestli mi řeknou, že na nic nepřišli a že mám zaplatit, tak tam někomu skočím po krku. Dál mi řekl, že špatný díl si můžu sehnat sám, není podmínkou, že musí být u nich zakoupen. Po telefonu bych řekl normální borec, nic přehnaně snaživého ani naopak arogantní frajer. Zatím plus pro něj. Popsal jsem mu, co mi to dělá a sám řekl, že základní nastavení tomuto nepomůže, že je tam něco špatně a diagnostika to s určitostí ukáže. Klidně bych i koupil starší díl a zkusil ho a pak ho třeba prodal, když ho nebudu potřebovat. Ale jakej? TPS-ka mám doma už dvě, váhu zkoušel u svýho auta Radek, tak co dál....?

2013-07-09 12:57:31

Tak jsem opětovně rozebral klapku, přetěsnil a pokusil se ji znova spárovat s řj, ale bez výsledku. Byl jsem ještě jednou na emisích a prošel jsem tentokrát v pohodě, žádný problém. Zkusil jsem při měření odpojit ten druhý konektor na klapce a bez viditelného vlivu na emise, jen to přestalo houpat, jak je to tady již popsané. Technik na mě hleděl, co vlastně chci, když to mám ok. Byl jsem tentokrát v Boskovicích a všechno šlapalo, jak má. Až teda na to cukání a houpání. Tudíž je závada v něčem, co až tak dalece neovlivňuje emise, patrně. Pokud se tento měsíc ještě dostanu do Nissan servisu, tak dám vědět na co přišli.......


Odpovědět

1  2  3  4  5