Fórum - Téma


P11c 103kw cukani na 3.,4. a 5. rychlost


Fórum Primera P11 P11c 103kw cukani na 3.,4. a 5. rychlost

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2013-06-03 16:24:59

rado4077: Autodiagnostikou by to mělo jít a nebo resetem. Chci to jen zkusit, co to bude dělat, dokud nezkusím jinou. Tak se ozvi , jak pojedeš a dáme opět "scuka". A z které Maximy z dvoulitra v šestiválu?

2013-06-03 16:27:41

stan34: akorát to hledám, až najdu pošlu link.

2013-06-03 16:32:48

rado4077: Ok, dík. Jdu pocvičit, ať nezlenivým. Venku humus a Prahu vám to pomalu splachuje.

2013-06-03 16:40:29

stan34: bydlím na kopečku, takže v poho

2013-06-03 16:59:51

rado4077: Hitachi vaha na 144 asi nepujde, myslim ze maji jiny prubeh signalu. Ale je mozny ze kecam, no.

Edit: To by byla paráda, ale moc se mi tomu nechce věřit

2013-06-03 17:02:28

sponge: to vím, že z Primery nepasuje, ale někde jsem náhodou našel, že dával z Maximy do Primery. A byla to Hitachi. Hledám, hledám.

2013-06-03 17:33:39

rado4077: Jak říkáš, ze starší P11 určo ne, ale ta Maxima by mohla klapnout, sakra. Odpojil jsem váhu a jedu k našim, pak dám vědět, co to dělalo. To auto mně za chvilku nafackuje za ty pokusy, co s ním provádím.

2013-06-03 18:29:15

Ta vaha z Maximy nepujde... ma to jine signaly. Nehlede na jiny konektor.

2013-06-03 19:09:07

Tak už jsem to našel a velké zklamání. Jedná se o Maximu r.v. 2000-2001. Bohužel pro nás je váha totožná s Infinity G20 00-02. Byla to nějaká druhovýroba váhy Bosch.

2013-06-03 21:01:04

Nase vahy pouziva cely koncern(vcetne TDi) je to furt to same, jen konektor se meni, kazdopadne tato informace je licha, neb i koncern ty vahy ma drahe, je to stale ten samy Bosh

2013-06-03 22:28:14

Tak jsem odpojil váhu a zkusil s tím jet a tragédie. Auto nedrží volnoběh, zdechá a následně nechce chytnout a musí se dlouho točit. Když už chytne, tak reaguje tak na kousíček chodu plynu a ještě s cukáním a pak už nic. Pokud přidám víc, tak mrtvo, žádná reakce. Musel jsem zastavit a zapojit váhu, nikam bych nedojel.

2013-06-04 05:15:45

nevi nekdo nahodou presne oznaceni toho knock senzoru,potrebuju to tento tyden uz vyresit.

mam dve moznosti:

je tam nejaky rozdil v cene tak me to zajima,dik za pomoc

2013-06-04 07:34:01

danyboy: 15.6 sa vracia kamarát do UK viem ti to poslať cez neho... cena ako je v inzercii 30EUR...

Ak chceš napíš vzkaz a poriešime detaily o platbe cez banku...

díky

2013-06-04 09:24:50

Stane, to že auto nejde do otáček a nechce se vytáčet je normální, to je safe mod (teoreticky jednotka nepustí otáčky přes 3000rpm). Ten volnoběh, to chce chvilku, přeci jen jednotka se adaptuje, ale po pár kilometrech by už měla být tak nějak ustálena a auto se plazí, než jede (jede to spíš jako litrový motor). Pokud máš ale takovéhle problémy, tak bych předně ověřil fakt cestu vzduchu. Kup si čistič brzd, nebo něco podobného (s lihem, či jiným alkoholem), a při nastartovaným auto hezky pořádně (nešetřit) ostříkej všechny spoje u všech podtlaků, pak i kolem vstřiků, vše kde proudí vzduch za váhou.

Pokud ti to škube a ještě máš vysokou spotřebu, je klidně možný, že ti uchcává vstřik, netěsní, nebo někde motor přisaje vzduch jinde. v reakci na lambdu jednotka koriguje vzniklou situaci množstvím paliva.

2013-06-04 19:53:59

arteee: Bez váhy to nejede vůbec. Sešlápnu plyn o centimetr, tak jakási reakce se dostaví, ale dál prostě nic, vůbec nereaguje a úplně zastavím, jak se to zadusí. Mám plyn a zhruba od montáže tyhle problémy pozoruju. Nicméně mě kámoš, co to montoval, ubezpečil, že nic neposrali při montáži. Začínám tomu nevěřit.Po neděli jdu na revizi po 10 tis. km, ale tu netěsnost ověřím. Nemůže být vadná lambda? Když nenajdu netěsnost ( nedávno jsem měnil všechny podtlakový hadičky za nové, ale to už blblo), tak už mě nic jiného než lambda nenapadá. Když mi lítají otáčky mezi 15-18 set. otáček, tak ani tps ani váha nevykazují nějaký skokový hodnoty, lambda byla na 1,07 V. I kdyby slzel vstřik, tak na plyn by to zase nedělalo. Vstřiky mám náhradní z P11 96 kW, pokud jsou stejný, tak je můžu použít. Klapka je vyčištěná a egr zaslepenej, ale to všechno jsem dělal nedávno, takže s problémem nemá tohle nic společného, myslím.

2013-06-05 10:38:13

Tak tu lambádu můžeš odpojit taky, to je menší zlo pro auto, než mít odpojený MAF. Já jí odpojuju poměrně často (kvuli ladění). A nelekej se, jednotce to trvá hodně dlouho, než zaregistruje, že jí chybí (než se rozsvítí check) :-D

Vstřiky nevím, co má P11, my máme opět vícebodový Bosh 293cc, takže bych předpokládal, že P11ka bude mít ještě nějaké Denso, či něco jiného z JPN, jagy určitě ví.

Každopádně jsem nemyslel vstřik že uchcává ve smyslu, že nedží zavřený (to by si už asi propálil píst, to jde rychle), ale že netěsní v mani. (těsnění), mě povolilo a šel mi benzín ven, ale Jagy opravoval někomu těsnění, kde naopak si přes vstřik motor přisával vzduch, proto jsem psal, ať to prostříkáš i tam (zaplavit to hezky, kdyby si to přísálo, bude to poznat)

2013-06-05 13:24:49

arteee: Tak já myslel právě ten slzící, což mi přišlo divné, když lpg má vlastní vstřiky do sání a přesto to dělá. Tak mě napadá, jestli nenatahuje vzduch tama, odpoledne to prostříknu, už jsem koupil čistič na brzdy. Furt si myslím, že to má s tou přestavbou na lpg nějakou souvislost. Pokud si to natáhne netěsností ten čistič, tak vyletí otáčky nahoru, že? Pokud bych ani tady nenašel probléma po odpojení lambdy by se nedostavovalo cukání ani houpání otáček, tak by to vypadalo na vadnou lambdu i když voltáž nasvědčuje tomu, že je ok? K večeru napíšu, jak jsem dopadl s těsností. možná by neškodilo změřit tlaky na válcích, jestli není nějakej ventil natvrdo, ale to by asi nehoupaly ty otáčky. To už je takový střílení od pasu........

2013-06-05 13:34:34

stan34: lambda se proměřuje špatně, u narrow lambdy se hodnoty pohybují v malém rozmezí a poměrně ve velkém skolnu, tedy a to ještě ve specifickém výstupním intervalu, takže bez osciloskopu a referenčního průběhu asi těžko soudit. Já taky vidím na diagnostice, že se mění napětí na lambdě, ale to svědčí jen o tom, že není zaseklá, ale jestli má správný průbeh přeš onboard (OBD2 - ELM) nezjistíš.

Špatný tlaky by se projevili podle mě i na volnoběhu, popřípadě na výkonu (pod loadem mrtvo, protože je malá dynamická komprese), určitě ne systémové chování v konkrétním spektru otáček.

Popravdě já bych LPG do auta nerouboval, je to elektronika navíc, a právě takovéhle záhady je horší identifikovat, protože bohužel už takle naše primera je přetechnizovaná, a další "kurvítka" jsou jen na škodu.

2013-06-05 20:07:58

arteee: Tak jsem prostříkl všechny podtlaky a nic, žádná změna otáček. Na vstřiky na rampě jsem se skrz plyn nedostal a na vstřiky lpg taky ne. Po neděli to pořeším s tím plynařem, co to dělal. Rozebírat to nebudu, ať nenadělám ještě nějakou škodu. Po odpojení lambdy to houpalo pořád, takže žádná změna. Akorát jsem se zaměřil na zahřívání a to houpání se dostaví z ničeho nic po dosažení provozky, dřív ne. Do zahřátí jsou to jen neznatelné pohupy, ale jak se ohřeje, tak najednou houpá pořádně. Žádné postupné zhoršování. Prostě se zahřeje a už lítá rafika. Plyn je problematický bazmek navíc, ale dost najezdím a jako alternativa k BA se mi to zdálo nejlepší. Kdoví, co tam přestane s ohřátím makat a nebo začne makat blbě. Dle diagnostiky čidlo teploty vody i nasávaného vzduchu ukazovaly reálné hodnoty 80/40 st. C , při stojícím autě, kdy si sálo teplý vzduch od motoru a chladiče.

2013-06-05 21:03:37

stan34: Stando ještě mě napadlo, co svíčky???


Odpovědět

1  2  3  4  5