Fórum - Téma


P11C 1,8i nasledky po vycisteni klapky


Fórum Primera P11 P11C 1,8i nasledky po vycisteni klapky

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-11-07 21:00:48

ahoj, jelikoz se mi zadrhaval plyn. pedal, tak jsem se rozhodl pustit do cisteni skrtici klapky. odpojim baterku, hadice a konektory a vytahnu klapku z auta. vycistim pripravkem na klapky od LM + stetec, zda se byt cista. namontuju zpatky do auta, zapojim hadice a konektory (vsechny), zapojim baterku. pote nastartuju a necham na volnobeh zahrat auto. potom jedu na zkusebni jizdu a auto se chova divne:

1. ukazuje dost vysokou spotrebu, ktera klesa dost pomalu, zacinala na 24l a skoncila kolem 10l, jizda po meste, ale pred cistenim to bylo mezi 7-8l

2. plyn. pedal se nezadrhava, ale je hrozne citlivy i na dotek a hned to cvici s otackama

3. zvysily se otacky volnobehu, cca 950ot. a kdyz seslapnu plyn a pustim, tak otackomer klesne na cca 1300ot a az potom na cca 950ot.

4. jizda je jakoby na sytic, kdyz jedu bez plynu s kvaltem, tak auto porad samo jede, jakoby motor nebrzdil

5. zda se mi, ze auto dokonce vic hreje, kdyz otevru kapotu, treba oko nahore na motoru je uplne horke

ptam se, je to normalni a uklidni se to samo po ujeti treba 100-200km nebo je treba dat auto na serizeni

nedelal jste nekdo tuto stejnou proceduru a co ted s tim???

diky moc za rady...

Ales

2008-11-08 18:52:46

Nepoškodil jsi váhu vzduchu?Je namontována kousek od škrtící klapky.Tu jsem čistil několikrát,hlavně kvůli zasekávajícímu se plynu a po smontování se nic neprojevovalo.Hlavně ta spotřeba tomu odpovídá.Ještě mě napadá potenciometr škrtící klapky,lze ho seřizovat,nepohnul jsi s ním?Zkus ještě konektory postříkat kontaktolem,zkontroluj,zda při demontáži nebo montáži se nevysunul nebo neohnul pin.Na diagnostice ti řeknou více,zkus si sám vyblikat závady.Je to tu super napsáno,totéž je i v knize Jak na to

2008-11-08 19:55:52

ahoj snowborec. mam ten isty problem. uz som hovoril so serzinom. asi bude treba znovu nastavit volnobeh na aac ventile. nevedel mi poradit takto cez mail. chystam sa s tym do nissanu. ked to budem mat hotove dam ti vediet.

ale nie si sam kto ma tento problem.

http://www.nissanclub.cz/...919&select=54950&lang=cze

mne kolkokrat ostane "volnobeh" visiet aj na 2500 otackach.

2008-11-08 21:29:07

podla manualy by sa malo po cisteni klapky dat v servise nacitat aktualne hpodnoty nastavenia na diagnostike.

2008-11-09 10:05:49

ahoj, dik za info a postrehy, ja uz jsem se objednal do nissan servisu, prejimaci technik rikal, ze se to musi znovu nastavit, tak uvidime.jinak ted je spotreba skoro v normalu, akorat ty kolisajici otacky a citlivost plynoveho pedalu pretrvavaji, tak doufam, ze to "specialisti" v nissanu daji dohromady...

jo jeste jsem daval do nadrze pripravek od LM na cisteni vstrikovaciho mechanismu, tak mozna taky toto trochu mohlo pohnout s nastavenim, nevim...

Ales

2008-11-10 07:55:05

oěpt duplicitní téma prosím zablokovat. odpově´d jsme tu už psal co se musí udělat po vyčistění váhy.

2008-11-10 07:59:29

ahoj,

s vahou jsem nic nedelal, tu mam novou asi 2 roky, cistil jsem klapku, kterou jsem mel vytazenou z auta

2008-11-11 07:42:35

Je vhodné provést základní nastavení na počítači vždy po nějakém zásahu do sání.

2008-11-12 19:30:01

tak dnes som bol v nissane. auto ako nove:) po vycisteni skrtiacej klapky bolo treba znovu nastavit volnobeh. uz je zase na svojich 650-700 otackach.

plus mal som este moc nasponovane plynove lanko.

VDAKA Serzino

2008-11-12 19:31:58

A kde nebo jak se to u tihle aut nastavuje? PRes PC ?

2008-11-12 19:55:12

ano, klapka cez pocitac. plynove lanko bola mechanicka zavada.

2008-11-12 21:01:27

ok dik jasny stim lankem .

2008-11-14 11:43:29

tak jsem byl s autem dneska v nissanu, at mi nastavi zakladni nastaveni po cisteni skrtici klapky. pote volali, ze jim to nastavit nejde, ze to nastaveni nedobehne do konce (zkouseli odpojit baterku a kdovi co jeste, rikali), proste neni COMPLETE. tak me prej preobjednaji na jindy, kdy budou mit vice casu. nevite nekdo, kde by mohl byt problem ??? diky

2008-11-19 18:37:34

Mám známýho mechanika s počítačem který tvrdí že by to zvládl jenom mu bohužel chybí servisní kody,na ostatní auta typu BMW,AUDI,atd. má ale na japonce ne. Nevíte někdo kde by se daly sehnat.Pls

2008-11-24 08:18:57

ahoj vsichni, tak dalsim krokem bylo vycisteni AAC ventilu, ale taky nepomohlo. Pote slo auto do servisu, kde mi udelali zakladni nastaveni, ktere uz dobehlo do konce (CMPLT). Nyni je to lepsi, ale porad to neni ono, bylo zkontrolovana tesnost klapky, hadice a konektory, pry vse v poradku. Nakonec mi bylo sdeleno, ze je klapka uz vychozena (auto ma 210tis. km) a ze po cisteni se to takto rozhodilo, takze mi bylo doporuceno jezdit. Nyni se mi zda auto zivejsi, spotreba o neco lepsi, akorat pri poklesu otacek se porad zhoupne na 1200 ot a az potom na cca 800 ot., nekdy pri dobrzdeni nebo vyrazeni kvaltu se trochu zvysi otacky. asi bude nejlepsi se v tom radeji nerypat...nebo ma nekdo jeste nejaky napad co s tim krom koupeni nove klapky za kupu penez ???

2008-11-24 13:02:22

Nevim, nekde to tu mozna bylo resene, ale jakesi takove kolisani otacek obcas bylo tady resene, me to treba dela, neni to nic prijemneho, ale co nadelas. Mam dojem, ze to nekdo vyresil tady, bylo tam uz unavena pruzina aac ventilu... aspon mam ten dojem nooo, chtelo by to pohledat


Odpovědět