Fórum - Téma


P11C -1.8 výměna motoru


Fórum Primera P11 P11C -1.8 výměna motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-07-04 12:25:33

zdarec odbornici. zajimal by me vas nazor-shanim p11c(v D, bo tady je to dost bida), nasel sem jednu relativne slusnou, za relativne slusny peniz, primo u nissan dealera, akurat me zaskocila jedna vec. kdyz sem se optal na klasicky problem s zranim oleje, tak me "uklidnili" ze motor je v roce 2003 v zaruce vymeneny-sli byste do takovyho auta? ja nevim nevim, jsem z toho ted na rozpacich i kdyz asi lepsi koupit vymeneny motor, nez po par km zjistit ze sem poridil jednoho z tech zroutu, coz? dik za odpovedi...

2008-07-04 13:03:20

No v prvni rade bych si rozhodne nikdy nekoupil Primeru 1.8. Jedine 2.0 140k, kdyz uz chces P11C.

2008-07-07 06:33:39

semtex.........duvod?

2008-07-07 07:13:05

V životě bych si nekoupil primeru 2,0 i ale šel bych do 1,8. dovezli jsme a prodali z německa minimálně 50 ks primer a z toho jen asi 5 dvoulitrů lidi o to nemaj vůbec zájem!! Většina je 1,8 (P144) a nebo 1,6 (P11).

2008-07-07 10:14:15

hej Honzo ludia su stadovity zivocich, a skor ako si nieco o aute zistia tak idu hlavne primarne po nakladoch a minimalnej cene. Ako ekonomicka volba neni zla ani 1,6 ani 1,8, ale 2,0l poskytne citelne lepsiu dynamiku oproti 1,6 a 1,8 a navyse je to jeden z najhospodarnejsich 2,0l na trhu, financne nenarocny na udrzbu a prevadzku. Navyse 2,0l maju lepsiu vybavu. Pri novom aute by som kvoli velkemu rozdielu v cene vahal ale pri jazdenke kde je rozdiel minimalny by som urcite vyberal 2,0l. ale nie kazdy tak uvazuje, zas ked sa niecim zivis a stado ide aj ked z neznalosti primarne po „cene“ nepredaj im to

2008-07-07 12:13:09

blesk...no klasika, jeden tak druhy onak no, je fakt ze sam jeste vaham mezi tou ci onou motorizaci, tech 2litru (lift, nebo kombi) az zas tak moc ani u soudruhu v NDR neni. No a vzhledem k tomu, ze sem ani jeden motor nemel moznost prohnat, tak vychazim z informaci co se valeji na ruznych diskusich na netu...fakt nevim, o porizovaci cenu az tak nejde, rekl bych ze to vychazi zhruba stejne, vybava asi taky tak. provozni naklady budou asi u te 2.0 o neco vyssi, no ale papirove taky zadna propast, nicmene u 2.0 se asi neni treba bat te klasicke choroby 1.8, zrani oleje. Vsude se doctu jen ze 2.0 je relativne lenosna v nizsich otackach , naopak 1.8 netreba toliko vytacet diky niz posazenemu max.kroutaku, coz by mi sedlo lip(asi) .......................potrebuju auto na normalni priblizovani, zadny zavody, prechazim z 1.4 N15ky, takze predpokladam ze lip pojedou oba dva motory

no a jeste jedna vec, uz se to tu jiste propiralo, ale zajimalo by me jak je na tom p11c s korozi?almeru sem kvuli tomu prostrelil....je fakt ze vyrazne rezatou primeru sem nevidel, ale na druhou stranu jich tu u nas opravdu jezdi poskrovnu.

2008-07-07 14:09:22

vonkajsie plechy som tiez este nevidel hrdzave n aP11, jedine ze bola zle opravena, alebo v miestach kde sa neosetrili hlbsie jamky od kamenov, ked tak spodna hrana vpredu n akapote, to som u par ks videl hrdzave (zvnutra, zvonku nevidno)

2008-07-07 14:23:21

No je pravda že primery rezaví podstatně míň jak almery. Na P11 rezaví hlavně přední kapota pod těma mřížkama. A ohledně té motorizace, je to asi o osobním pocitu a o tom že plno lidí chce šetřit na povinným i na spotřebe. Je zajímavý,m že spotřeba oleje na primerách 1,8 není tak problematická jako na N16, ale nedokážu si to vysvětlit. Primera 1,8 která žere olej je vyjímka. Ohledně koroze mě velmi negativně překvapily N15 protože hrozně rezavějí zadní podběhy a to nejen lemy, ale zevnitř když odhrneš v kufru kovberečky tak zadní podběhy jsou durch!!

2008-07-07 14:48:43

blesk, honza...kazdopadne dik za dalsi misto korozinachylne, na ktere radno pozor dat zatim sem slysel prevazne o mistech pod klikami a spodnich lemech dveri+samo bouchla a spatne opravena mista. no na n15 me to taky dostalo, nic nic a po posledni zime oba prahy, lemy z toho mam prave obavy, uz tak doma posloucham, proc si vybiram zas takove osklive stare auto s nepozinkovanou karoserii

s temi 1.8. motory vi cert, zrejme to trefilo par poslednich serii p11 a almery, ktere se delaly jeste nejaky ten patek to slizly ve vetsi mire?

2008-07-07 18:44:56

Mal som dve primery-obidve s motorom 1,8. Obidve boli P11/144. Nemal som s nimi absolutne ziadny problem, navyse boli velmi tiche a myslim, ze aj hospodarne. Pravda, nenajazdil som s nimi neviem kolko.Chcel som 2,0 a aj ho mam. Na nom som zatial najazdil iba cca 1200 km, ale subjektivne pocity su velmi dobre. Taha o poznanie lepsie ako 1,8, je pravda, ze ho musim trosku tocit. Na druhej strane spotreba sa mi zda jednym slovom uzasna...pri ceste z Prahy az do KE mi ukazal palubny PC ked som dosiel do KE priemernu spotrebu 6,1 litra....co sa mi zda velmi dobre. Na dialnici som siel max 130 km/h, mimo som rychlo nesiel, ale zasa do kopcov a pri predbiehani som urcite nejazdil na spotrebu

Myslim si, ze ci kupis jeden alebo druhy motor, budes spokojny. Zalezi kus od kusu a ako o auto bolo starane, ale myslim, ze pokial je zdokladovana historia a km budu skutocne...vela stastia pri vybere...

P.s: akurat sa mi zda 2,0 trosicku hlucnejsi

2008-07-07 21:34:58

Zdravíčko!

K té korozi bych jen rád dodal, že jsem u několika kousků P11-144 (pravda asi jen u 3 kousků) vč. té mojí bohužel, viděl korodovat úplně nepochopitelně páté dveře u combi a to tak, že přímo uprostřed plochy plechu zvenku, kde se s ničím nic nestýká ani pravidelně nedotýká...no prostě opravdu naprosto záhadně. Mno a na dalších asi 2-3 kouscích (opět ovšem vč. mojí) koroduje cíp levého předního blatníku dole, kde se stýká s prahem .... tam se ovšem drží všemožný kekeš, takže to až tak nepřekvapí. Ve všech případech to byla teprve počáteční fáze koroze, kdy se teprve začíná lak barvit do hněda, ale rozhodně to budu muset řešit

Podotýkám, že mám Primeru vyrobenou 05/2001, čili na konci výrobního cyklu a nemohu se zbavit pocitu, že čím mladší P11/144, tím horší Ale možná je to jen můj pohled na věc, ovlivněný předchozím vlastnictvím P11 GT 1998, kterážto měla najeto pravděpodobně násobek toho co má současná Primka, ovšem celkově na mě působila mnohem hodnotnějším dojmem.

Šťastnou ruku při výběru!

2008-07-08 07:19:10

Jo na ty přední blatníky jsem zapomněl, to je bolest všech Nissanů od Micry až po Primeru (asi i Maximy, ale ty neznám). My odšroubujeme ten plast, odehnem, vyškrábeme, vyfoukáme stlačeným vzduchem, případně tlakovou vodou vymyjeme, pak usušíme a nastříkáme nějakou sračkou proti korozi (např. rezistin) Je potřeba tomuto místu věnovat pozornost a čistit od hlíny. Taky rezavějí primery kolem přních tlumičů, tam jak je hrnec - jak se napojujena tu svislou plochu, tak tam už to bývá taky durch.

2008-07-08 13:05:09

pravda pravda s tim spodkem blatniku, na almare sem tam mel na jare jakousi vyklicenou zeleninu, v druhym pro zmenu mravence

no a kdyz uz ste tu tak pekne nastinili problematiku koroze, tak co motor, jak laicky odhalit nejake nepravosti pri prohlidce, resp. zkus. jizde?

2009-04-17 18:20:58

proč N16 1.8 mají větší sklon ke žraní oleje než P144 1.8?

podle mého proto, že 1.8 (QG18DE) je to nejsilnější co se do N16 montuje, takže kdo vyhledává tuto motorizaci, bude jí víc šlapat, jinak by šel do 1.5. u primery je nejsilnější 2.0 (140HP), takže 1.8 v P144 v drtivé většině nebudou tak namáhané jako jako tentýž motor v N16. je srozumitelné jak to myslím, že jo?

jinak zítra mění olej v naší primuš a po 15tkm nebylo potřeba dolít ani deci oleje (pravidelně kontroluju)

 Svobi
2009-04-17 20:00:36

JA ten spodek blatniku vymejvam hadici . Otevru predni dvere a skvirou vidim ten bordel v blatniku a na P10 to bylo uplne zdravi oproti ostatnimu a na mami micre sem to ted vymil asi prvne ja a jde videt povrchova koroze ze vnitr tak to musim nejak striknout zvenku to je jeste pekny . Asi tam nacpu nejakou barvu pak resistin a bude klid snad . Jinak me ta micra prekvapila 150 000km r.v 1998 a lemy ,prahy vsechno apsolutne bez koroze

2009-04-17 23:54:50

Ladia- no myslim ze to uz se nikdy nedovime proc vice papaji N16 ...

spis by to mohlo byt naopak N16 je lehci a tam by ten motor mel vydrzet vice ? kdezto P11 je tezsi


Odpovědět