Fórum - Téma


P11 - ztráta tahu v otackach


Fórum Primera P11 P11 - ztráta tahu v otackach

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2011-01-31 22:39:19

Zdravim,mám menší problém u svojí primery(1.6 16V 73kW).Kdyz na ni slapnu tak mezi 3,5-4K otacek se motor pridusi a netahne tak jak by mel,do kopce cuká..Měnil jsem svíčky a benzínový filtr ale pořád to není ono...Nevíte někdo v čem by mohl být problém?Děkuji za rady

2011-01-31 23:45:44

mám stejný problém na GTčku, bylo mi řečeno, že auto prostě v tomto rozpětí otáček nejede nicméně to podle mě není racionální odpověď na to proč se jakoby dusí. ale svádím to na tlaky ve válcích.

2011-01-31 23:52:23

Ale to co popisuje neni normalni me to delala z ustalene jizdy a kdyz jsem chtel vyrazit ,ale byla to lambda .

Jako primca jede od 4000 a vys ,ale i vtich nizsich musi plynule zrychlovat a pote vyrazit kupredu .

Ja sni normalne jezdim ze radim treba ve 3000 jen rozjezd ,predjeti,kopec nebo nalozeny auto . Tak pak leda tocim do aleluja.

2011-01-31 23:54:45

u mě je zajímavé že to auto dlěá jen občas a ne vždycky proto nedokážu lokalizovat problém. nedělá to vždycky jen někdy, jindy zrychluje plynule jindy na to šlápnu a v rozpětí od 3,5 do 4 tisíc se prostě zastaví i kolikrát na rovince. mám plyn na podlaze a auto nezrychluje nebo jen velice velice velice málo. pak překročí 4 tisíce a zatáhne mě do sedačky. nechápu to, kdyby to dělalo pořád, ale dělá to jen někdy. prostě někdy na to slápnu...1 tisíc, dva tisíce na třech a půl se vyloženě zastaví a jde hlemýždím tempem na 4 tisíce a pak zase zrychluje normálně. někdy udělám videjko

2011-01-31 23:56:04

Jako trosku ten pocit mozna taky nekdy mam ,ale ne tak rapidne.

2011-01-31 23:58:37

u mě to je fakt rapidní jakobych sundal nohu z plynu a jen to lechtal, normální to není.

2011-02-01 00:01:32

Ono to nejede celkove

Teda jde to no vtich 5000ot ,ale chtelo by to vic

2011-02-01 00:09:59

na to kolik to žere a jakou si to žádá údržbu to jede velice dobře. samozřejmě Evo ani STI to není ale ty už jsou někde jinde.

2011-02-01 00:37:51

ja mam sr20de 2.0 103kw a mam tento isty problem ale zistil som ze mam povolenu lambdu ale neviem ci je to tym a nemam kluc na zatiahnutie pha tak jazdim ted na spotrebu

2011-02-01 07:39:17

Já mám tenhle problém, ale na LPG. Prostě cca 3800-4000 se to přidusí, hlavně je to znát tak na čtyřku když jí příšlápnu do kopce a trvá jí dýl než těch 200 otáček překoná. Mě to začlo dělat, když mi na podzim při kontrole lpg hýbnul s bohatostí směsy. Jel jsem mu to pak ukázat, ale prý je všechno v pořádku.

2011-02-01 09:59:04

no o mě si taky myslí, že jsem blázen, ale mě se to v pořádku enzdá a stojím si za svým:D

2011-02-01 10:11:59

chmeldoslav. Ak by ti ta strata výkonu v tých udávaných otáčkach malo na svedomí vylágrovaný motor tak by to robilo stále a nie len niekedy. takže v tomto by som príčinu nehladal, najčastejšie skús pomeniť váhu, lambdu, príp. GO rozdelovača.

2011-02-01 10:38:45

patricius: go rozdělovače provedena, vyměnený svíčky, startovací kabely, všechny filtry, lambda taky nová (leč ta stará ukazovala na diagnostice, že je v pořádku), váha vzduchu vyčištěná...troufám si říct, že je to snad o něco lepší, ale to může být jen placebo. problém přetrvává a mě už tak nějak docházejí nápady čím jiným by to mohlo být, je to jakoby se motor v těch otáčkách najednou začal dusit, občas i zaškube ale dělá to jen v mezi 3,5-4 tisíci a jen někdy ne vždy, tak snad nejsem blázen:D a je nesmysl aby to bylo normální to i mezi 3,5-4 tisícema na trojku má i stodvacítka lepší zrychlení, to auto do kopce nezrychlý vůbec spíš zpomaluje pod plným plynem, po rovince jakžtakž zrychluje. v tu chvíli si připadám jak na babetě a to bez legrace. pomáhá když vyšlápnu spojku a motor vytočím párkrát. potom se vrátím do těch 3 tisíc že trochu zpomalím, zašlápnu plyn a už to jede normálně. jakoby se to ucpalo na chvíli něčím. ani benzínem to není dělá to i s Shell V power

2011-02-01 10:54:40

Hele a dava ti dost paliva palivova pumpa ? I kdyz by bylo divny ze pak ve vysokych to jede. Taky by to chtelo zkouknout to palivo no

2011-02-01 11:02:03

auto mám vlastně od října a je to pořád stejný, samozřejmě při studeném motoru je to horší i to docela cuká, ale kompenzuju to většíma dávkama plynu. čekám až bude trošku hezky, nemám garáž tak ať se na to můžu pořádně venku kouknout

2011-02-01 12:33:30

nech si promerit i tu vahu, cisteni mnohdy jiz nepomaha.

2011-02-02 17:39:52

mne tiez na P11-144 SR20DE 103kW, motor trocha cukal a nemal rovnomerny tah. ale mal som aj hlucnejsiu rozvodovu retaz. po vymene retaze je vsetko OK. hlavne to bolo citit pri studenom motore. nevravim, ze je to tvoj problem, ale je to jedna z moznosti.

2011-02-05 09:52:22

... vcera som bol V Humennom a nedalo mi to - celu cestu som testoval auto,na dargove som sa hore kopcom snazil zrychlovat, vysledok - bez problemov ale ked som nad tym premyslal tak to vase cukanie a nerovnomerny chod moze sposobovat retaz ... inak spotreba 6,5 l - a potom nech mi niekto povie ze dvojliter zerie vela ...

2011-02-05 12:42:13

je to taky moznost no.. za studena se mi uz malicko ozyva ale bylo mi receno ze ten retez najezdi 300 000km bez problemu a ja mam slabych 150..

2011-02-05 13:55:21

ja som retaz menil cca pri 160000. a boli to na 100 % realne kilometre, cize tych 300000km by som skor videl ako pribliznu zivotnost, ale ako vieme, zivotnost aj rovnakych suciastok sa dost moze lisit. a to nielen starostlivostou, ale aj nedokonalostou pri vyrobe.


Odpovědět

1  2  3