Fórum - Téma


P11 - ztráta jediného klíče


Fórum Primera P11 P11 - ztráta jediného klíče

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2009-10-06 07:40:59

Klíček stojí cca necelej Litrv Nissanu, pak k tomu vyfrézování a nakonec načipování a dál k tomu dálkový. Takže to levná záležitost není. Proto doporučuju vždy mít 2 klíče a ne jen jeden. Sklo měníme starší za litr.

DAK
Jirka
2009-10-06 08:42:03

Na zadní okna seženu oboje skla do 500, Uvnitř byly věci,které žena nutně hned potřebovala.

A vy to možná nechápete, ale ty dveře se nedají odevřít i když jste uvnitř a odklopíte pojistku a taháte za kliku.

To je to elektronické zajištění NATS proti vyháčkování drátem, jinak alarm tam vůbec nemám.

sami si zkuste když jste v autě se zamčít dálkovým ovládáním a potom se odtud dostat.

2009-10-06 10:06:19

Přesně tak to jsem tu psal, že jsou 2 druhy zámků v P11/144 jedny normálnía druhý zajištěný elektronicky. Jde to otevřít, ale složitě, je několik způsobů, ale vždy elektronicky odblokovat (i bez klíčku).

DAK
Jirka
2009-10-07 08:45:31

Jo tak to zamykání se jmenuje safe system a všichni se hrozně diví že ho měla primera už v roce 98.

Všichni umí otevřít jen VW

2009-10-07 10:12:19

Honzo, jak to myslis "a dal k tomu dalkovy" Ja mam u primery klicek primo s tlacitkama na otevreni/zavreni

https://www.discountfobs.com/images/natss.jpg

a neda se klicek koupit na vrakaci a naucit na nej jednotku NATS ?

2009-10-07 10:32:10

No máš to u klíču, ale klíč se kupuje bez toho, to je tam samostatně nacvaklý v klíču a je to jen DO bez čipu. Je samosattná cena za klíč a samostatná za DO.Musí se nahrát klíč přes diagnostiku - počítač a pak následně nahrát DO - to už jde bez počítače a je to tu v jiné diskuzi. Kliček a vrakáči ti nepomůže, prootže má jiný zuby.. takže pokud nemám žádný klíč, tak musím koupit nový klíč v Nissanu (doporučuju 2 kusy) a k tomu samostatně koupit to DO, to už stačí an vrakovišti a jen k tomu v Nissanu koupit nový gumičky a případně vyměnit mikrospínašč a baterii.

2009-10-07 12:03:20

Dik za vycerpavajici odpoved..

tak to je zajimave reseni. Jinak kdyz vymenuji baterii v klicu, hrozi nejake riziko zapomenuti klice ze strany NATS v okamziku vytazeni baterie ?

2009-10-07 13:50:21

ne to s tím vůbec nesouvisí, to DO tam vůbec být nemusí a klíč ti bude normálně fungovat,akorát že bude pouze to železo a na něm kousek plastového kroužku. Čip je umístěn v klíčkua ne v DO je to lichoběžník velikosti cca 2,5x1,5x0,75 mm

2009-10-07 14:51:54

Je to tak, jak říká Hans. Tady máš fotos celýho toho pajšlu. Na tom levém obr. máš klíč s tou modrou kostečkou uvnitř a to je ten čip. Ten nepotřebuje žádné napájení. Na pravém obr. máš rozevřené kompletní DO s knoflíkovou baterií. Je to ale drahá sranda.

2009-10-07 16:11:34

Díky nemám foťák tak všemůžu popisovat pouze slovně.

2009-10-07 17:47:49

To nevadí, já dám obr. a Ty dáš text - dobrá souhra

Ještě dodám obrázek záložního klíče, který jsem si nechal vyrobit přímo v zámečnictví a má v sobě taky číp. Ten je pro změnu červený nalisek nahoře.

2009-10-08 07:27:59

Kuci, ja vam rozumim, uplne blbej taky nejsu :) Klicek se sklada z fyzickeho kovoveho klice, cipu, ktery odblokuje imobilizer, to je imho RFID technologie bez napajeni a dalkace k otevreni vozu. ten ma baterii.

Zapomenutim klicku ze strany NATS jsem mel na mysli situaci, kterou si pamatuji nekde od skodovek nebo kere znacky, ze kdyz se vytahla baterka z klicku na dele jak 5-6 sekund, tak klic "zapomnel" informaci k tomu, aby posilal spravny plovouci kod, ktery otevre auto a bylo nutne ridici jednotku dalkoveho ovladani na ten klic znova naucit

Ai jsem se spatne vyjadril ohledne toho NATS. Chapal jsem NATS jako komplexni system zahrnujici imobilizer, alarm, a klicek s cipem a ovladacem DO

2009-10-08 07:57:13

JJ, přesně tak to s tím DO je. Jen ten čas na výměnu, baterky je myslím 20 - 30 s. ale potom jestli to nestíhneš, musí se DO nakonfigurovat, témat na konfiguraci DO je tu dost, stačí prohledat.

2009-10-08 10:01:48

přesně tak,je to časově omezený,,...mě to v nissanu zadarmo nakodoval

2009-10-08 10:57:35

Ale přesně jak píše almerka je to pouze DO. Čipy (NATS) nic nepotřebují a stačí ti jen ten spodek klíče do auta.

Když to úplně přeženu, tak si můžu nechat udělat v zámečnictví ty klíče s čipem co je fotka o něco výš (neoriginální klíč) a místo kupování a shánění a oprav originál DO si koupím za pár korun dalkové jablotron apod. a dám to tam a budu mít ovládání DO samosataně neoriginální a bude to taky fungovat.

2009-10-08 11:42:47

system imobilizeru a dalkoveho ovladani spoluv aute neni nijak funkcne propojen ?

S tim me napada dotaz.. lze nejak do P11 dodelat funkci automatickeho zavreni oken pri zamceni DO ?

2009-10-08 14:33:30

ano je tu někde téma kde je to snad vyřešeno do úspěšného konec. Ani centrál ani DO (což jsou zase dvě rozdílné věci) nesouvisí nijak s imobilizérem.

Takže v autě jsou vlastně 3 systémy, ketrý fungují nezávisle na sobě.CENTRÁL - DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ - IMOBILIZER (NATS).

M"žeš mít zamčené a zavřené auto a klíčkem normálně nastartuješ a odjedeš.

DAK
Jirka
2009-10-08 16:48:37

Tak v nissanu tvrdí že safety system se nijak vyřadit elektronicky nedá, že musím oddělat zámek spinací skřínky a podle ní se nechá vybrousit klíč a teprve potom odemču auto

2009-10-08 18:11:27

Tak doufám, že po této trpké zkušenosti si necháš udělat záložní klíč, jak jsem Ti tam dal ten samostatný obr. Bylo by dobré ale, kbyby jsi si mohl nechat někde v zámečnictví přestavit zámky tak, aby nešly původním klíčem odemčít. Ten dotyčný který ty klíče našel, by Ti určo klíče vrátil kdyby chtěl, ale asi nechce a čeká - nakonec RZ má napsanou a tak si zjistil poodle toho Tvé bydliště !!

Já jsem po koupi Almuši tuto proceduru udělal už jen proto, že když Ti dají k tříletému autu jeden klíč, je to víc jak prapodivné ! Proto šli hned zámky ven a do zámečnictví na přestavění, na původní klíč vyřezali navíc zářezy, potom přestavěli na ten staro - nový klíč všechny zámky ( u spolujezdce nemám ) a potom mi vyřezali ještě ten záložní klíč. Viz můj deníček,( šestý zápis odspodu z 23.6.2005 )

http://www.nissanclub.cz/...?id=219&tab=owners_events

2009-10-08 21:07:21

No ak by to inak nešlo tak by som vymenil komplet zámky, spínačku vrátane čítačky imobilizéra (čipu v kľúči) a aj krabičku imobilizéra, aj s naprogramovanými diaľkovými a bol by pokoj. Maximálne by to trebalo dať potom v Nissane rozbehať ale aj to ak by bol problém a ten nepredpokladám.

Mám na predaj Dva kľúče aj s diaľkovými ovládačmi z P11 hatch r.v. 98, vrátane spínačky s čítačkou, zámkov, a riadiacej jednotky imobilizéra. Takže to treba len prehodiť pozapájať a musí to bežať.

Postup výmeny, kódovanie diaľkových ovládačiek a detaily v prípade záujmu cez vzkaz.

Ďakujem


Odpovědět

1  2  3  4