Fórum - Téma


P11 - Zkušenosti s automatem ?


Fórum Primera P11 P11 - Zkušenosti s automatem ?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2010-03-26 17:59:08

Tak olej vyměněn,nakonec jsem to nedělal sám(nenašel jsem dost odvahy ).

Byl jsem se zeptat tady http://www.automatickapre...oradenstvi-prevodovky.php a první co jsem viděl v jejich dílně byla rozebraná CVT převodovka z Primery na ponku.

V manuálu na na Primeru je uvedeno,že se olej mění po 60tkm a postup je ten,že se vypustí olej spodním vypouštěcím šroubem a zpět se dolije množství co se vypustilo,nic o výměně filtru.

Dopadlo to tak,že šla dolů vana,vyměnil se filtr,ten je filcový v plastovém rámečku,provedl se proplach převodovky,doplnění chladicí kapaliny do chladiče oleje(cooler) převodovky a ekologicky zlikvidoval olej.

A co ta sranda stála vešlo se mi tam skoro 7,5l oleje ten jsem koupil na ebay viz výšše cca 2700kč(ještě mi 4 lahve zbyly),filtr 1400kč,práce 600kč+proplach+cooler 800kč+ek.likvidace starého oleje 300kč.Celkem 5800kč.Práce na 90min.

Někde tu byla diskuse o tom jestli má CVT hydroměnič,má právě u té převodovky co měli rozebranou se vysypal,jen pro zajímavost cena v nissan nemocnici 50t kč,pán ho sehnal někde za 17t,ale prý 3měsíce shánění.Dokáže sehnat i řemen na cenu jsem se radši ani neptal.

Jinak po výměně se mi zdá,že cvt "řadí" plynuleji a olej je pěkně čistě červený.

2010-10-06 14:40:42

mam nissan maxima 3.0 6V automat z Pidem zaradit D alebo R a zdochne auto alebo niekedy ma pusti a ked idem neprehadzuje mi rychlosti automat može tam byt už stary prevodovy olej alebo je tam ina chyba

2016-04-18 22:41:13

Zdravim, planujem kupit primeru p11.144 2.0 s M6/CVT, su tu este nejaki ludia aj v roku 2016, ktori este funguju s tymto autom a touto prevodovkou bez problemov ? resp. isli by ste zas do CVT alebo nie?

2016-04-19 08:28:06

linuxak: Ale áno, napr. ja. Aj keď ju mám len ako záložnú P11, keď je žena so synom doma, anechám im pôvodnú MT P11.

2016-04-19 10:25:02

Zdravím,

mám P11c s automatem s možností ručního řazení.

Jsem velmi spokojený, ale už mě to taky něco stálo - předchozí majitel kašlal na výměnu kapaliny v převodovce a odešlo ložisko uvnitř. No a po několika měsících odešel krokový motorek ovládající řazení. To teda nebyla nijak velká pálka a po 15 letech práce to byla otázka času, kdy odejde :)

2016-04-19 13:30:28

linuxak: určite nie, moje tino s cvt zatiaľ ok ale nájsť auto s dobrým stavom to je zázrak... ešte keby mi ho niekto predal fakt za babku tak by som riskol... uvedom si že to sú autá vekom blízko smrti.... proste ak na dojazdenie za pár koruniek možno....

2016-04-19 16:15:39

linuxak: jeden kamoš nečlen má p11/144 ako taxík na LPG, momentálne nejazdí pre poruchu homokinetického kĺbu, a asi aj vstrekovania (blbne voľnobeh), cvt funguje, auto má cez 300t km. Skúsim zistiť podrobnosti a jeho skúsenosti s cvt.

2016-04-20 09:50:57

diky, takze to vyzera byt na spolahlivu prevodovku. Mam moznost kupit primeru s 115k km najazdenymi

2016-04-20 18:04:06

linuxak: over si ešte STK-EK kilometre, zisti si počet majiteľov, mala by mať aspoň jednu výmenu oleja.... a hlavne si všetko dobre vyskúšaj - musí všetko fungovať hladko - všetky režimy....

2016-04-20 20:34:38

Jojo, přiměřené množství kapaliny v převodovce, nesmí smrdět spáleninou a nesmí v ní být žádné drobné pevné částice (otřít měrku do čistého papírového kapesníku nebo tak).. No a hodně štěstí!

2016-04-22 14:07:09

Warrior a ostatni, diky. To s tou prevodovkou urcite skusim. Este niesom uplne rozhodnoty pre ten konkretny model, lebo mam viac ponuk. Trosku sa obavam aj spotreby, kedze teraz som zvyknuty na 6,5 a co citam tak ta CVT nieje velmi usporna, ale ak by sa s tym dalo jazdit za 8,5 tak je to este uplne v pohodke.

2016-04-22 21:05:49

linuxak: no ber že je to klasika 2.0 benzín a tá ti ani ako manuál nebude brať 6.0l kombinovane.... ak máš viac ponúk tak ti radím vyhnúť sa robotizovaným prevodovkám - easy drive, sensodrive,selespeed,MMT.... a asi by som sa vyhol aj postarším dvojspojkám... ono kupovať jazdený automat je vždy trošku rizika a šťastia... za mňa už ale jedine hybrid na denné jazdenie, niečo iné možno tak keby veľmi dobrý kup... Infiniti G35 coupe čo bolo na predaj dlhú dobu za výborný peniaz, auto čo dotiahol Tomáš Tatar z USA....

2016-04-22 21:17:38

slabostka, primeru by som bral skor mozno aj s manualom, ale zatial som nasiel len vyhovujuci kus s automatom. Dalsia moznost je toyota avensis T25, 2.0 vvti 108kw. G35 by bol fajn.

2016-04-22 22:10:57

linuxak: snád to čo vidím na autobazári? so značkou DT... avensis je o generáciu novšie auto.... má svoje mušky a v zákrute nesedí tak super ale....

2016-04-22 23:18:58

slabostka,

tato: https://toyota-avensis.au...l-business-id8670237.html

presne taku mame ale v combi a pred faceliftom doma (otec) a s automatom (2.0 vvti, 4A/T). To auto je brutal ak hladas dobre odhlucnenie a spolahlivost. Drzi to dost solidne, mame obute dunlopky a to neodlepis od cesty. Ale na druhu stranu je to take "tupe" a celkom nuda za volantom resp. pocitovo akokeby to nedrzalo. Ak presadnem do almeri tak citim akokeby som ani nebol v zakrute, vaha robi dost. A dost jazdim po BA, takze komfort avensisa sa zide -> filtruje vsetko. Ocenil som to auto ked som si ju pozical do chorvatska, ziadna unava pocas jazdy. Neviem ako je natom primera oproti almere co sa tyka pohodlia.

samozrejme rozmyslal som aj nad avensisom T27, ale to uz ide cez rozpocet momentalne. Ale tam prave vyladili tieto jazdne vlastnosti.

Mozno to je divne ze mam vedla seba postavene auta ako stara primera a o gen. novsie auto avensis, ale od nissanu sa da fakt ist max do p11.144 ak chce clovek kvalitne auto.

a btw: toto je ta primera p11.144 s CVT

https://home.mobile.de/AU...DREASMICHEL#des_222699450

2016-04-23 00:02:29

linuxak: ako píšeš, avensis nieje šoférske auto.... primera je ale má rôčky....a čo taký accord, 2.0 či radšej 2.4 ten nemá slabinu, mazda 6 trošku hrdzavie ale to sa dá poriešiť... za mna accord či mazda, asi accord... primeru by som bral pred 5-6 rokmi... nehovorím že nepovozí....

2016-04-23 00:19:53

proti accordu nic nemam, 2.0 by uplne stacila (myslim ze niektore mali problem so zranim oleja, ale mozno sa mylim), 2.4 samozrejme ideal a vyhol by som sa kombiku lebo ten sa mi moc dizajnovo nepaci. Pozriem si nejake inzeraty :) Mazda 6 ta mi nejak nesedi, aj ked urcite dobre auto :)

2016-04-23 13:02:02

Ten Avik je ale primovstrik. P11 CVT M6 mam taky a tady jsem psal jak se s tim jezdi http://www.nissanclub.cz/...lect=230343#message230343 Do mesta super a na predjizdeni taky. Pri 120 tacho to toci cca 2700 rpm na D a na 6 v manualnim modu pri stejny rychlosti tak o 300 rpm vice. Manualni sestka je delsi nez 5 u manualni prevodovky. Na D to toci do cca 5900 rpm a v manualnim modu do cca 6900 a pak to preradi o stupen nahoru.

2016-04-23 13:10:57

junqueira: všetko je to fajn len je na rozvahu či vôbec ísť do tak starého auta... ak by som chcel niečo na dlhšiu dobu tak beriem max. 10 rokov staré čiže teraz od 2006 vyššie.... ked kúpiš dnes Primeru tak za 2-3 roky bude mať skoro 20 rokov čiže už do zberu....

2016-04-23 13:30:57

slabostka: jasny, ale ono kdyz si dneska koupis 3 roky stary auto, tak za 2-3 roky je to taky do sberu z jakych materialu je to dneska delany


Odpovědět

1  2  3  4  5