Fórum - Téma


P11 výfuk


Fórum Primera P11 P11 výfuk

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 4  5  6  7  8

2015-02-10 13:12:50

pecan20: co myslis tim vlnovcem? Ze ho mas rozparanej, nebo zes ho chtel dat misto katu?

Ja kdyz prorazil kat, tak jsem daval z vrakace za 700. Ma sice jen 2 vlozky ze tri, kat na svodech nemam, a emisema jsem prosel normalne. Na tech je dulety to poradne ohrat a aby fungovala lambada jak ma

2015-02-10 13:23:38

svobi: ja ho daval jako príklad..-) ja pac jsem lezel pod autem a vypadato na otaku casu nez to upadne. nebo si stim pohraju uriznu stare srouby prevarím tam ten kus zeleza co je u tooho katiku a dam to tam spatky pac na tom katu jsou takove drzaky a onop to je na tom jednom a kvuly tomu se my lame cele vyfukove potruby je to hodne tezke na to ze to drzi jedna gumicka. tak to chci dat pred letem do kupy.

2015-08-16 17:37:47

Zdravím páni. Menil som na primče stredný a zadný diel výfuku, boli jak sito... Kúpil som MTS. Sadli ako origo, presne, bez úprav. Ale čo ma prekvapuje, že auto stratilo výkon. Mierne, nič hrozné, ale cítim to. Tiež po zohriatí má pod plynom a miernom ubratí prebublávací zvuk. Je to normálne? Stretol sa s tým už niekto? Tiež je menený pletenec, katy mám stále oba origo.

2015-08-16 18:30:29

s.igoro: mam taky MTS a trosku to vykon nahore ztratilo, udelej reset ridici jednotky odpojenim baterie na hodku, jednotka se zadaptovala na nederevy vyfuk a jede to uz OK

 NO_HITS  
Laďa
2015-08-16 19:03:27

já jsem ztrátu výkonu nepocítil ani u jednoho svýho auta, nebylo potřeba nic resetovat ani nastavovat, možná jak píše kolega pokud jsi jezdil dýl, je možný že si jednotka upravila data a teď data nesedí

Jinak je pravda že má trochu hlubší zvuk a při prošlapování si prskne ... na 1.6 nemám kat takže občas při ostřejší jízdě a přeřazení prskne , člověka to pobaví

Na 1.6 ho mám 2,5roku (3 zimní solený období) a cca 40tis km .. jediný co orezlo jsou klasicky přiruby a úchyty, jinak jak střed tak konec je OK.

Na 1.4 je asi půl roku a 10tis km a tam jsou příruby ok, jen úchyty mají povrchový zabarvení ale není to takový jak v prvním případě

2015-08-16 20:14:20

Skúsim to s tou baterkou, díky Jazdil som dlhšie s dierou, lebo až po výmene oboch častí sme našli najväčšiu dieru na pletenci pred druhým katom. Mne sa ten zvuk teda vôbec nepáči, predtým mi auto šlo pri bežnej rýchlosti okolo 100km/hod absolútne nehlučne, o motore som ani nevedel, teraz bruní stále. No škoda, lepšie to asi nebude.

2015-08-16 20:21:50

s.igoro: tó je divný, mě neprská, nestřílý, nebručí a do 6000RPM ho ani neslyším nerozsypal se ti KAT?

2015-08-16 20:33:49

Prská ,bruci mi to porad řve pořádně . Ale svody 4-2-1 a pak jen roura a průchozí zadní tlumič s vypálenou vatou

2015-08-16 20:35:22

od katu dozadu mám komplet novej výfuk a nepocítil jsem ani zlepšení a ani zhoršení.

2015-08-17 14:44:41

Neviem, či mám katy v poriadku, deravé nie sú. Ak by boli rozsypané zvnútra ako to zistím? Nejak by sa to prejavovalo nie?

 NO_HITS  
Laďa
2015-08-17 15:28:07

s.igoro: vezmeš golu nebo větší klíč a zespodu poklepeš na katík ( ne na ten kryt ale přímo na kat) pokud je vysypanej tak bude cinkat jako by vevnitř byly vysypaný kamínky nebo kuličky

2015-08-17 19:04:00

A ak je vysypaný, má to vplyv okrem zvuku na čo ešte? Pred pol rokom som cez emisnú prešiel úplne v pohode.

 NO_HITS  
Laďa

s.igoro, 2015-08-17 19:04:00 napsal:

A ak je vysypaný, má to vplyv okrem zvuku na čo ešte? Pred pol rokom som cez emisnú prešiel úplne v pohode.

2015-08-17 22:40:07

s.igoro: vykon spotreba zátah, navic castecky z rozsypanyho katu údajně cestují proti vyfukovym plynum smerem k motoru

2015-11-06 13:59:38

Máte pls někdo nějaké doporučení, co koupit místo katalyzátoru? (nechci nic vyrábět, jen odmontovat kat a dát tam trubku. BTW čeká mě technická v dubnu, nebude s emisema problém? (můj setup je CAI, nerez svody, zbytek stock)

Díky, M.

2015-11-06 14:38:36

geepers: Bez katu emisema neprojdes samozrejme. Musis dat na emise zpet serii. Koupit de-cat moc nejde na nase auta a vyrobit je to vyrazne levnejsi. Kdyz pockas, tak bych nejake mel mit vyrobene.

 NO_HITS  
Laďa
2015-11-06 19:33:07

já měl letos opět na stříbrné lepší hodnoty jak před 4 rokama s katem , i před 2 rokama bez katu to bylo horší , CO2 mnohonásobně menší než je přípustná mez . Jediný co jsem měl trochu zvýšený bylo HC cca o 20% oproti hodnotě s katem ( nevím jaký je u této složky povolený maximum)

2015-11-06 19:49:44

Možná Euro 2 s dobrým motorem splníš i bez katu, ale Euro 3 ani náhodou, vlastní zkušenost s Céčkem bez obou katů a zaslepeným egrem. Naštěstí vedle na zvedáku visela fábie, tak se změřila ona a emise byly pořešený..... Ale byl jsem upozorněný, že v nejbližší době se uvažuje o tom, že se při měření bude napichovat diagnostická zásuvka, aby bylo jasné, co za auto se měří a zda nejsou zapsané chyby abs, airbagů a podobně i když kontrolky na přístrojovce zhasnou, slyšel o tom někdo?

2015-11-06 19:56:59

na tech nasich keplech mute napichovat kdo chce co chce a nic nezjisti... Consult II nemaji uz ani nissan nemocnice natoz STK, to plati pro novejsi vozy, hlavne diesly

 NO_HITS  
Laďa
2015-11-07 10:55:16

djmicho: je to tak, barny byl prej nedavno v J.P.N. Cars ve slatine a ti prej už consult II nemaji tak mu nemohli napichnout micru

2016-07-02 19:27:22

Chlapci, jsem z toho trochu jelen - P11-144 1.8 se dělaly ve verzi se dvěma a s jediným katem? Obě splňovaly EURO 3? Jedna verze má klasický plochý kat za diagnostickou lambdou, šroubovaný spoj. Druhá tam má "hrnec" v kuse se středovým dílem, ale kat to není. Ten má jen na svodech. Neví o tom někdo něco bližšího?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8