Fórum - Téma


P11 výfuk


Fórum Primera P11 P11 výfuk

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 8

2011-09-24 07:06:42

V jedné prodejně autodílů kousek od nás prodávali nerez trubky za zajímavé ceny,metr kolem třech stovek průměr tuším 55 nebo 60 mm,jen díky tomu že se primerka nesype jsem tam už přes rok nevlezl tak až pojedu kolem tak se podívám jestli to tam ještě mají ,dělal jsem s toho přímý sání na Toyotu jen ty nerez elektrody jsou pekelně drahý ale stačilo by to někde ohnout a byla by to paráda,jo bylo to nařezaný asi na 1,5m

2011-09-24 09:35:33

Svobi: Protoze to nevydrzi jako nerez a nerez neni draha. Nerez mas naporad, ziska to nejakou hodnotu. Je to muj nazor, nikomu to necpu.

 Svobi
2011-09-24 11:13:40

Jo pokud by byla za 300 kila trubka tak by to jeste slo , vetsinou jsem videl drazsi . Taky pak problem to svarovani -svarit to prave normal nerez ,aby to nerezlo tam .

Samozrejme ze nerez je jednoduche lepsi reseni ,ale klasika je postacujici .

2011-09-24 21:22:36

No ja myslim ze ve srovnani s originalem to bude asi nekde jinde. Melo by to vydrzet dele, snad... Nerez je samozrejme uplne jinde, ale i cenove. Mozna by se dala sehnat za levno, ale nikde nejsou v okoli konexe, takze asi tezko...

2012-06-27 19:26:31

Takže moje skúsenosti s výmenou výfuku. Po 13-ich rokoch mi odišiel origo výfuk na P11 120. Z dôvodu časovej tiesne som výfuk objednal odniekiaľ z Čiech, výrobca Ferroz.

Objednal som stredný aj zadný diel. Pred montážou som ich nastriekal 2-krát zinkovou farbou.

Po 2,5 roku som po jednej dlhšej jazde našiel trčať z výfuku akési vlasy. V priebehu krátkeho času som tých vlasov povaberal požehnane, dokonca aj s časťami kovu, zvuk sa zmenil na dunivý, takže som sa rozhodol pre nový zadný tlmič výfuku.

Keďže som chytil akúsi averziu k poľským výfukom, ako vhodnú alternatívu som sa rozhodol zobrať taliansky MTS.

Pre porovnanie som zadné tlmiče vyfotil. Aké bolo moje prekvapenie, keď som zistil, že výfuk MTS je celkovo mohutnejší, lepšie spracovaný, ale hlavne je o 5 cm dlhší, hrubší, aj vsupná a vývodzia trubka sú hrubšieho priemeru ako Ferroz.

Ale teraz príde to najlepšie: Celý čas, pokým som mal nahodený výfuk Ferroz, som riešil hluché miesto v ťahu motora okolo 3-tisíc otáčok. Auto proste bolo v tomto spektre otáčok výrazne hlučnejšie a lenivejšie.

Pri kontrolnej návšteve v NISSAN servise a opísaní problému sa ma technik hneď opýtal, aký mám výfuk, či originál, alebo aftermarket. vtedy som to pripisoval len jeho snahe mať akúsi províziu z predaných dielov..

Po prehodení výfuku za MTS auto citeľne lepšie ťahá, hluché miesto je preč, hluk výrazne ustal...takže, KUA, mal prevdu.

2013-07-08 21:35:54

zdravím, mám dotaz, co je zač tahle část výfuku? jestli jí můžu uříznout a nahradit průchozí trubkou, a nebo jestli to nemá cenu... Zdá se mi ale jako by to brzdilo výfukové plyny ( usoudil jsem to tím, že po nastartování to bylo už pěkně teplé, ale trubka pár cm za tím ještě úplně studená)

no a druhý dotaz, když vyříznu ten spodní katalizátor, tak jestli nebude problém na TK ještě tam totiž zbude ten na svodech, tak by nemusely naměřit tak špatné hodnoty né?

díky

2013-07-08 22:54:40

wakis: Je to rezonator a je zbytecne to davat ven. Bez katu to asi neprojde, ale uprava je to dobra. Nejlepsi je dat SSAC svody a velky kat taky ven. Pak to citelne ozivi.

2013-07-09 07:09:12

jagy: já to na mém autě takly vyřízl a dal jen trubku, nebyl to ale nissan ale xantia HDI 2,0 (nafta).

2013-07-09 08:58:10

Nafta Xantia a P11 benzin je docela rozdil. U naftaku muzes vyhazet vse a poznas to jen na smradu

2013-07-09 09:31:48

jagy: aha, jeden rezonátor už tam mám místo středového tlumiče (jediné co se tam leskne )

ten byl sice taky průchozí, což sem nečekal, ale i přesto má teď auto takový lepší zvuk, ale neruší to muziku, jako když jsem měl průchozí koncový tlumič...

chtěl sem se toho zbavit taky z toho důvodu, že tím škrtám o zem na nerovnostech :-D .. asi je nějakej držák jinak navařenej a v tomhe místě je výfuk dost vystrčený pod auto.

No, to se ale dá srovnat i jinak, tak to asi nechám, a nad těma katama teda popřemýšlím, jestli to stojí za problémy na TK

2013-07-09 12:38:55

wakis: Lukisek to není pravda, poznáš to i an zvuku!! Bohužel!

2013-07-09 17:43:46

honzabk: co vim tak na zvuku poznas az to kdyz mas jen trubku od predu do zadu z antikora pak uz je neco jineho slyset...

2013-07-09 20:32:48

panginp97: Poznas i kat nebo ten rezonator. Pokud nejsi hluchy...

2013-10-21 12:47:09

k te zminene rozsirene trubce.

Stane se neco, kdyz to vyhodim eventuelne do hajzlu cele a nahradim kusem trubky?

Protoze se mi stalo nasledujici

pred casem uhnila priruba mezi stredovou trubkou a zadnim tlumicem, tak jsem urizl prirubu i z druhe trubky a cele to spojil prevlecnou spojkou.

Ted se objevila dirka presne v tomhle rozsireni a menit kvuliva tomu celej zadni tlumic nechci, tim spis, ze kdyz vymenim tlumic, tak musim vymenit i stredovou trubku, aby tam zase byly priruby..

2013-10-21 19:58:53

mira.urban: nič sa nestane

 NO_HITS  
Laďa
2013-10-21 20:21:54

panginp97: stačí dat pryč kat a zvuk se docela změní na takovej bublavej tady je moje video , točený večer mobilem tak sory za kvalitu. Mám SSAC svody a trubku místo katu , koncovej i středovej díl výfuku je serie MTS - neřídil sem já :D

Musím to natočit něčím pořádným během dne.

2013-10-21 20:55:36

chrener:

dikec

2013-10-22 09:28:51

NO HITS: co emise.... jinak pekny zvuk...

 NO_HITS  
Laďa
2013-10-22 09:37:13

panginp97: emise se dozvim dnes na stk ale vzhledem k tomu ze me to zere trochu oleje a dava vic paliva tak to asi bude horší :-D

2013-10-22 20:27:13

no_hits: ak by niekto potreboval tak mám stredný diel výfuku CATBACK po koncový tlmič nový na P11 na predaj...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8