Fórum - Téma


P11 - vrzání stěrače


Fórum Primera P11 P11 - vrzání stěrače

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2010-01-26 18:05:37

Pro lenochy jako já http://zbozi.cz/items?q=s...Price=&sId=&r=web&redir=1

2010-01-26 18:12:49

A nebo tak.Jen je potřeba si připočítat poštovné. A na jedno sundání stěrače si ho raději udělám.Práce tak max.Na půl hodinky.

2010-01-27 00:08:12

to FerdikF : jo fotecka domaciho by bodla,tak tedy o vikendu

jo za ty prachy kupovat novy na to jedno sundani co potrebuju je zbytecnost, predni uz mam z P10 tak tam to uz snad nikdy nebudu rozdelavat...

2010-01-27 07:33:02

No abych pravdu rekl, 180 korun neni tak velka palka, abych to vyrabel a zaroven abych se hmozdil s tim prirezlym raminkem a ponicil vse okolo ruznym bouchanim, pacenim apod..

2010-03-22 09:50:16

Dotazek na znaly... Cvakani/lupani steracu v krajnich polohach je prezvest vrzani?

2010-03-22 10:08:31

To bude nejspíše předzvěst vymletých pouzder v mechanizmu

2010-03-22 10:42:15

na 95 % je to předzvěst špatných pouzder. Zbylůýcj 5 % je to že je to přímo na stírátku ten kloubek jak je ramínko a páka. Hlavně pokud není lišta originál tak to dělá tam.

2010-04-14 16:25:25

Taky mi vrže, napřed jsme mysleli že vrže guma o sklo, protože když se zvedl tak to nedělal a tak jsme sklo nacákali WD40 :-D no a furt to dělalo, tak jsem zjistil že to vrže jen při zátěži i když je zvedlej, stačí na něj zatlačit rukou... nějak si to budu muset pořešit...

2010-04-14 17:48:45

http://www.nissanclub.cz/...c3f333601e7274de95f681e87

2010-04-14 19:10:02

paráda dík

2010-05-11 13:00:40

Jsem po cisteni cepu/os steracu, vrzani a klapani zmizelo (i kdyz klapani je stale lehce slyset, kdyz auto stoji).

Ale.. Jeste pred totalnim kolapsem (vrzani) steracu se zacli sterace pomalu vracet (logicke vyusteni zareznuti). Ovsem tento problem castecne pretrvava i po oprave. Pokud jedu rychlosti 100km/hod a vic, tak se sterac vraci hodne pomalu... (po ocisteni cepu se pouzdro na cepu tocilo setrvacnosti, krasne hladce bez vule)

Nevite pricinu? Napadaji me dve. Vlivem obrovskeho odporu cepu v pouzdrech v dobe zareznuti se uhliky motoru uz odporoucely, a motor ted nema takovou silu. Nebo jestli neni take zarezla samotna osicka rotoru v motoru (ale tam by se voda jen tak dostat nemela, jen ta vzdusna)..

Bohuzel kdyz chci vyndat motor steracu, tak to neni tak jednoduche, protoze mam jede sroub od nej schovany za EVAP kanystrem a musel bych toho hodne oddelat, tak se radeji dopredu ptam, zda neni problem jinde.

PS: Jeste me napadlo, jestli za to nemuzou flat sterace, protoze maji celistvou plochu a asi budou klast vetsi odpor vzduchu nez klasicke, ale to me prijde zanedbatelne vuci rozdilu rychlosti.

2010-05-25 14:21:57

Dnes rano som sa do toho pustil. Tie hriadele boli tak zanesene, ze som ich nedokazal rukami ani len potocit v tych plastovych konzolach. Zvlastne, ze to taky maly motorcek dokazal. Zacal som to rozoberat na sidlisku pred barakom, ale radsej som sa presunul do garaze bratrancovi, lebo bez zveraku a ineho naradia sa s tym vela narobit neda. Bolo treba to cele rozobrat podla navodu, ktory je inak super, vycistit hriadele aj klby tiahla a premazat. Teraz lietaju uplne bezhlucne, pokial by som ich nevidel na prednom skle, ani by som nevedel, ze idu.

2010-08-03 12:47:34

zdravím,

minulý týden jsem rozebral, rozhýbal a zase složil stěrače u P11 .... trochu mi jedno pouzro prasklo, po složení je tam trochu vůle,provizorně to ale drží , do kapoty to ještě nejde.

Nicméně jsem nelenil a kupodivu rychle jsem sehnal celý mechanizmus z P10...za 500,- (to jde :) ). Dnes mi přišel balíček. Na první pohled se mi zdá, že to je z nissana, ale jelikož jsem se s tim minulej tejden sral dost dlouho, tak vidim, že osičky jsou zde kratší...cca o 1 až 2 cm. Myslim, že to nevadí, tam je důležitá dýlka konce osičky (se závitem) k základničce s třemi šrouby .... ta je snad stejná. To, že je to dolu směrem ke kloubu kratší, by nemělo vadit.

Jen se chci ujistit, zda vidím správně, a že mi týpek z vrakoviště opravdu poslal mechanizmus z P10.

Nerad bych se dožil nemilého překvapení, až to za 14 dnů po dovolené budu měnit.

2010-09-03 13:32:16

Zdarvim. Chci take vyresit typicky problem s vuli ve steraci (na ridicove strane). Pochopil jsem spravne, ze je to dil 28875? Viz http://www.mino-art.cz/download.pdf . Nechci za silene penize kupovat neco, co nepotrebuji.

2010-09-05 19:47:09

... pouzivam uz roky tekute stierace a normalne len sporadicky - takze vrzganie ma prekvapilo - rozborka ma caka v najblizsich dnoch - ale na tekute stierace hlavne pri prietrzi a hustejsom dazdi nedam dopustit ....

2010-09-05 20:43:22

tak zakto som to upravil ja , povodne skoncili v srote a nove su z P10 z vrakaca, a bolo ich jednoduchsie zrepasovat ako tie s plastovym puzdrom

http://www.nissanclub.cz/car_detail.php?id=59

2010-09-16 22:31:21

... nevedel som si najst cas na rozborku stieracov a tak som v nervoch z vrzgania striekackou s ihlou striekol olej do prachovky pod ramienkom a od vtedy je stierac ticho - dufam ze mu to vydrzi ....

2010-09-17 00:15:10

Nejlepší je výměna z P10.Taky jsem ty původní promazával ,ale štvala mě ta vůle.Z autovrakoviště za 400kč super nic jsem s nima nedělal jen namontoval-jak nové.

2010-11-24 13:28:58

pri demontáži puzdra stieraču som zničil puzdro,je už tá výroba puzdier aktualna?

2010-11-26 22:01:32

... ja som kúpil puzdra z P10 a neľutujem, šľapú ako nové a pôvodné mi ostali

Jedno staré plastové, ale ešte použiteľné mám, to druhé už bolo veľmi vydraté... pozri príspevky a fotky vyššie. Napíš mi interný vzkaz, ak máš záujem...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7