Fórum - Téma


P11 - vrzání stěrače


Fórum Primera P11 P11 - vrzání stěrače

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 7

2007-04-20 00:08:26

Dnes z ničeho nic u P11 mi začal vrzat sterač někde u té hřídelky co je na něm nasazený samotný stěrač u řidice. Jakoby se dřela nějaká guma či co? zkusil jsem WD40 a nic to neudělalo. Nemáte s tím někdo zkušenost. Popřípadě jak se dá vyndal ten plast co je pod celzm př. oknem abych to nepolamal. Dík

2007-04-20 00:13:44

volu nema ten stierac? ono su tam take uplne prisprostase puzdra z najobycajnejsieho plastu (ziadny teflon ci silon) casom sa zoderu a zacne to vaklat, ak to este nevakla, malo by pomoct tuhe mazivo. len ja som to nedemontoval tak neporadim s tym plastom pod sklo, ale urcite dole ramienka a potom su tam obyc skrutky na krizovy skrutkovac, potom by to myslim malo ist dat dolu

2007-04-20 06:11:16

Vrzga ocelova oska,ktora zahrdzavela v polyamidovom puzdre.Po demontazi ramienok,ten plast drzia len plastove spony a mozno jedna -dve samorezky,vzdy dobre viditelne.Potom zvlecies gumennu prachovku z hriadela,odpojis gulove capy na tiahlach od motora,a kazde puzdro je upevnene tromi M6 o karoseriu.Nasledne vytiahnes hriadelku z puzdra po demontazi segerky,co zaistuje hriadel.Vsetko vycistis a premazes vazelinou a zmontujes. Nastriekat tam WD40 bez demontaze nepomoze,zdetoze treba vycistit tu hrdzu.Vazelina sa tam dava len ako ochrana pred dalsou koroziou hriadela...

2007-04-20 16:25:42

Jo taky mě vrzaly.Dělal jsem to hned co jsem to koupil.Nejhorší bylo sundat ramínka.

Byly pěkně zatuhlý.Potom sundat plastový kryt.Narval jsem tam teflon ve spreji a OK-zatím.

2007-04-20 22:43:01

Tak jsem to rozebral vše očistil a dal jsem grafitku a udělal preventivně i druhou stranu a stěrače jedou jako drak.

2007-04-21 12:19:21

Čau, Blesk a nevieš poradiť ak zmenšiť tu vôľu? Pretože ja ju mám, a v dolnej polohe, keď chytím stierač s ním dokážem normálne niekoľko centimetrov pohnúť po okne, hýbu sa obidva taká tam je vôľa. Dosť mi to vadí. Taktiež mi stierač na vodičovej strane čiže ľavý búcha dotýka sa kapoty, normálne keď ju otvorím a potom chcem zavrieť tak buchne horná hrana kaptoy do ramienka stierača. P11 ma na prd ten mechanizmus!

2007-04-23 19:35:22

martin: mne robili skoro to iste.. vyriesil som to tak isto ako blesk a v rovnakom servise - vyrobili mi nahradu za cely pantograf stieracov z bronzu, ktory by mal vydrzat velmi dlho. Cena 2000 Sk. horsie je ze mam problem asi aj v cyklovaci, lebo stierace sa zasekavaju...

2007-04-23 20:08:12

martin sofi: a co mas za auto a kolko km? tak ako pisal Lubosh. a vyssie RS955. osky zhrdzveju a ked sa vcas nenamazu vyderu plastove puzdrio ktore im vymedzuje polohu. Origo je pomerne drahe aj ked ide len o to plastove puzdierko. Mne aj Luboshovi to vyrobili v servise Maxim v BA na Prievzoskej. Bronzove by mohlo byt uz natrvalo

2007-04-23 22:18:33

Mám P11 lifback, ročník 1997 a má cez 260 000km. Ono to nie je až tak hrozné, ale napr. na dialnici mi kvôli väčšiemu odporu vzduchu sposobeného rýchlejšiou jazdou nezapadnú až do dolnej polohy ale trocha odstávajú, a zase pri stáni mi pekne zapadnú až dole. Tak ako som napísal, normálne s nimi dokážem cca 2 cm pohybovať po skle takú majú vôľu. Keď som sa s tým minule pohral a našteloval ich nejako do tej spodnej polohy tak mi teraz celkom pekne zasadnú ale vždy to nie je ono, proste vôľa tam je, a nemala by byť. Nemohol by si mi dať foto toho púzdra ako to vyzerá a ktorú časť to vlastne myslíš. Díky moc. Inak myslím že tento problem mavali aj P10 nie? Takže nechápem prečo to inžiniery v Nissane nezlepšili

2007-04-23 22:38:57

m.s

to co popisujes nie je vola v samotnom ulozeni stieraca,to sposobuje scitanie voli na kazdom gulovom cape pantografu...

prijemnu zabavu

2007-04-23 23:30:25

RS955: ak martinovi buchaju ramienka az o kapotu malo by to byt hlavne volou v ulozeni capu stiraca a to je to plastove puzdro. Co som pozeral tak P11-ky to maju snad vsetky co maju viac ako 150tis km nad 200tis nic neobvykle ze to bucha az o kapotu.hlavmne vodicov. Ale to asi poznas sám. Octavky I maju cely pantograf s hlinika tam uz zhruba pri 120tis km sa cely pantograf tak rohrka ze pomoze len komplet vymena. Takze P11 je v tomto este ok, ale mohli to puzdro urobit z teflonu, alebo osku z nerezovej ocele ale to by stalo na nakladoch mozno aj o 200,- Sk vyrobcu viac takto to stoji opravit par tisic

2007-04-24 07:39:37

hele v zivote som to nevidel ale tie puzdra by sa mohli dat vytocit zo silonu nie? a vychytat vole hmm to bude zabava

2007-04-24 13:19:42

tak mne to buchalo o kaputo tiež a vrygali,až jedneho pekneho dňa (pršalo),ostali zaseknute v polovici celneho skla, no hotova sranda,najvecsi problembol vzrazit zahrdzavenu osku z puzdra,premazal som to a vycistil,zatial funguju v pohode ale maju volu,kamos mi doporucil zohnat unasace z P10 (vraj su kovove-nemaju silonove puzdro)

2007-04-24 16:41:03

miskus: vytocit zo silonu to nejde lebo je to asymetricky diel nie valcove klzne loziskove puzdro. Origo diel je ale smejdovy plast ktory sa farebne podoba na silon ale je to obyc krehky a podla mna aj lahko oterny plast. keby to bol silon vydrzalo by to viac. Diel ma zhruba 3x5cm a je to taky asymetricky 4uholnik (kosodlznik) s dierou pre stieracovu osku a nejakou dierkou este k tomu na tiahlo ci skrutku uz presne nepamatam

2007-04-24 19:10:57

RS955i, bude to asi to čo ti popisuješ. Vôle v guľových čapoch. Skusím sa s tým pohrať. Našiel som niečo na poľskom nissanclube. Mrknite sa na to, je tam pekne vidieť časti toho mechanizmu.

http://www.nissanklub.pl/...echanizmu_wycieraczek.pdf

2007-04-24 20:22:23

blesk666,a preco by to plastove lozisko neslo spravit ????? ked to sustruznik vytoci z dostatocnim pridavkom na priemere tej priruby da sa ofrezovat,pripadne rucne obrezat aj do trojuholnika... ale co s tymi vyhrdzavenimi oskami????????

2007-04-24 21:19:25

joj blesku a co takto pouzit frezu ja som to videl az na tom polskom ale.moze to urobit so silonu alebo niecoho ineho a mrdnut tam nejaku maznicku s naplnou vazeliny a je to.no musel by som to vidiet aby som tu mohol takto tliachat

2007-04-25 01:04:07

jasne ze to urobit ide, ale naco robit kosodlznik na sustruhu ked sa to da na frezke. ja to ma vyfrezovane z bronzu, osku obrusenu

2007-06-06 12:06:19

Bolest pouze primer P11a P144, u některých je to tak vychozený, že osička má v pouzdře vůli 5 milimetrů a celý se to kýve a vrže atd. pak už nezbývá nic jiného než vyměnit.

2007-06-06 21:38:44

blesk666: teoreticky by to šlo, ale asi by se mi s tim soustružník a brusič jebali půl směny. A dal by jsi za ty vložky 3000kč?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7