Fórum - Téma


P11 - VOLNOBĚH, nemužu to poladit


Fórum Primera P11 P11 - VOLNOBĚH, nemužu to poladit

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2012-03-01 11:45:02

Jsem ti to rikal.... sundej hadici a hledej. Je to jednoduche, resis to moc odborne...

2012-03-01 13:16:55

nemůže být toto tvůj problém? Chytrá kniha Nissan cituji: Tlumení škrtící klapky-tento systém,zpomalující pohyb škrtící klapky,redukuje obsah nespálených uhlovodíků ve výfukových plynech v důsledku přisávání nespáleného paliva nadměrným velkým podtlakem v sacím potrubí při příliš rychlém uzavírání škrtící klapky.

2012-03-01 23:31:52

aj ste niekto prisli na to preco to tak robi?

mne rovnako po vyradeni alebo preradeni otacky padaju pomaaaly a ked clovek preraduje len trocha sviznejsie tak nestihaju padat...

alebo neklesnu vzdy k volnobehu alechvilu zostanu tiez nekde okolo 1500 a az potom klesaju

2012-03-02 09:52:52

pokud to dělá za jízdy tak je to podle mě normální, ECU ti tak dává možnost lépe zařadit a až po chvíli sníží otáčky na úroveň volnoběhu. Někdo tu psal že to dělá podle snímače na převodovce, ale já bych řekl že spíš podle rychlosti. Je pravda že pokud to klesá až příliš pomalu může tam být problém, ale určitě se nedá čekat že vždy jakmile pustíš plyn tak otáčky spadnou na volnoběh.

2012-03-02 19:58:10

kde je snímač na převodovce

2012-03-03 08:18:18

Chrener: jak se prosímtě provádí ta kalibrace TPS?

rspeed: klapku zkusím zezadu vyčistit, díky za tip

2012-03-03 11:35:48

njn uz som to tu cital ze je to vlastnost... :-/ takze skor hladam ci niekto prisiel nato ako to "odstranit"

potom presadnem do fava a citim sa ako pilot F1 ako pekne padaju otacky pri preradeni...

2012-03-04 13:02:18

Super, už všechno funguje jak má, s tatkou jsme to komplet vyčistili. Škrtící klapa byla komplet vyčistěna ze všech stran, při průsvitu na světlo byla vidět velká mezera, takže se posunuly dorazové šrouby a šlape to jak hodinky. Otáčky se drží kolem 750 a drží jak přibyté a při jízdě na dvojku a povolení plynu se ručička automaticky vrací zpátky na volnoběch bez žádných skákání a samovolného přidávání plynu:)

2012-03-05 12:47:28

... predpokladam ze zo zadu bolo na klapke kopec bordelu ... presne to som mal aj ja a preto som to pisal ...

2013-08-04 21:11:36

Nějak jsem nikde nenašel. Od výměny motoru mi zlobí volnoběh. Vždycky při vyřazení třeba při 1500ot to padne až skoro k nule, občas i chcípne. Při vyřazení ve vyšších otáčkách si s tím poradí. Pokud je zaplá klima je to ještě horší. Včera jsem vyčistil zabordelej ACC ventil a doladil jsem pružinku a je to pořád stejný. Taky mi to při teplém startu většinou chcípne, studený motor v pohodě. Po odpojení ACCna zahřátem motoru měl stěží 500ot, tak jsem šroubkem přidal na těch 800 a je to trochu lepší. Mohla by tohle dělat někde netěsnost na sání? Štelují se volnoběžné otáčky motoru při odpojeném ACC?

2013-08-05 06:46:01

Takže po seštelování volnoběhu při odpojeném ACC ventulu to všechno maká mnohem líp a nechcípe to. Akorát když se vyřadí při zapnutý klimě, tak otáčky padnou cca na 500 a pak se teprve zvednou na volnoběh.

2013-08-05 06:56:48

ferdikf: je potřeba udělat základní nastavení přes originál počítač. bez počítače ho neuděláš.

2013-08-05 07:05:57

honzabk: OK , myslel jsem si že to bude jednodušší .. Zkusím jestli mi to někde nepoštelují.

2013-08-07 06:41:42

Takže volnoběh je vyřešený, stačilo udělat procedury které jsou popsané zde http://www.nissanclub.cz/...l-video-z-datascanu-55741. Nevím která z nich pomohla, ale volnoběh už nepadá a to ani s klimou.


Odpovědět

1  2