Fórum - Téma


P11 - vibrace volantu


Fórum Primera P11 P11 - vibrace volantu

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-04-05 23:39:15

zdravim borci... Mam taky mensi problem s mojou primerou. Mal som vydrete capy ked som sa dostal okolo 100-110 km a vyssie zacal sa hrozne triast volant. Hned som dal vymenit capy bol som skusit a aj po vymene citim dost silne chvenie na volante. Nema niekto nejaku skusenost s tymto javom ? Lebo vazne netusim co sa moze diat.

2009-04-06 00:14:43

chvenie volantu moze sposobit mnoho veci. ak si capy pomenil, skontroloval by som ich stav aj tak, bohvie ci sa im nieco nestalo. ak to robi iba pri urcitej rychlosti, moze to byt aj odpadnute vyvazovacie zavazie z kolesa, krivy disk kolesa, ...

W10
W10
2009-04-06 07:21:53

Ako si mal vydrete capy,?? Ake si menil,?? Koncove alebo spodne,???

Nemenili ty aj kolesa na letne???

Par krat sa stalo ze ludia si zabudli dat vymedzovacie kruzky na ALU disky a tym nevystredilo presne koleso,..co malo za nasledok vibrovanie...

2009-04-06 23:11:58

ja som mal podobny problem pri 200 tisic km na TD cku bol to vytahany remen na serve alebo zly olej do serva.olej vymeneny,remen dotiahnuty a uz je to ok.len obcas ptrasne remen zakvici,ked ho dam do krajnej polohy

2009-04-06 23:32:13

ak si prave menil gumy ci kolesa, za letne ,tak hladaj chybu vo vyvazeni alebo zlom disku ak si chytil niaku jamu................................a to s tym olejom v serve ,niako nerozumiem ako by mohol ovplivnovat olej chvenie volantu,len v urcitej rychlosti teoreticky mi to nedava zmysel

2009-04-08 09:58:30

Mám špatnou zkušenost s většinou pneuservisů. Většina pneuservisů má automaticky nastavený vyvažovačky na toleranci 5 gramů, takže když je nevyváženost do 5 gramů, tak mu vyvažovačka ukáže OK a přitom to nemusí být vyváženo dobře. Já si u tohto vždy postojím a po vyvážení si nechám tlačítkem vždy na vyvažovačce vymáčknout kolik je ta nevyváženost a na přeních kolech si to vždy nechávám udělat do 2 gramů. Od té doby nemám problémy. Samozřejmě se vždy domlouvám s tím co to vyvažuje, které kola jsou na tom líp a ty dávám na předek.

2009-04-08 10:16:44

vecny problem je ten, ze v tych pneuservisoch robia hlavne pocas sezony mlady chalani, vacsinou len daky kamarati kamaratov a to kvoli tomu, aby stihli prezut co najviac aut = najvacsi biznis. potom to vyzera tak, ze ze 10 min prezute auto a uz ta zenu prec, lebo su za tebou dalsie tri auta... ja tiez stojim nad nimi ako policajt, aj ked to nemaju radi, ale ked ma daky problem, vzdy mu slusne vysvetlim, ze keby sme mali vymenene ulohy, robi to iste a je to v suchu

2009-04-09 17:33:36

je to len hypoteza,ale kedze olej bol takmer tuhy,remen ktory pohana servo mohol pri urcitych otackach presmykovat a vytvarat vibracie ,ktore sa prenasali do serva....v kazdom pripade to pomohlo.robilo mi to len pri urcitej rychlosti,cca .120 - 140 km/h,kolesa som dal pred tym vyvazit 2krat,nepomohlo,nasledne to dotiahnutie remena s vymenou oleja,ako som pisal,problem vyriesil...

2009-04-09 17:40:36

Noo bol som opat v pneuservise dat vyvazit. pozrel a povedal ze kola su vyvazene super ... ked som sa spytal na toleranciu bol trochu zaskoceny ale ako hovorite 5g. A problem je vyrieseny :) dik za rady

2009-04-09 18:09:27

aj nabuduce

2009-04-09 20:40:20

... som v miernom soku z Vasich informacii, to vazne tak vyvazuju na 5g?? Ved je to odrb, ja platim a oni to odflaknu. Celu zimu mi sice iba trochu triaslo valantom, zvykol som si, ale pred zimou som vyvazoval kolesa, ked som prezuval z letnych. Zimne pneu Barum Polaris mam na plechacoch uz 4 roky, myslel som si, ze sa uz trochu vytahali kordy v pneu a preto sa to nezlepsilo ani po vyvazeni, takze nabuduce si dam velky pozor a budem pri vyvazovacke stat a dychat chlapikovi na chrbat.... clovek sa uci cely zivot ....

2009-04-09 20:51:04

Na praxi vzdycky vyvazuju na stredni to je u nas klasika zaokrouhleni kdyz je to 2 g tak to ukaze 0 a kdyz uz je to 3g tak to ukaze 5g Ale vyvazuju tam jen malo kdy. Minule jsem si hral a ustipaval 5g a delal presne to byla sranda jsem se nudil no

2009-04-09 21:25:40

Ja si dovolím povedat že v kvalitnom pneuservise kde Vám neodfláknu prácu to ide s toleranciou 1gram. No ale záleží aj aké maju mašiny a hlavne či to maju presne nakalibrované. Ale môj postreh že plecháče toho ovela menej znesu myslím v odchylke ale zato riadne disky, elektrony tie znesu aj väčšiu odchylku a budu stale ok!

2009-05-03 11:27:27

Zdravím pánové, mam taký dlhodobejší problém už cca 1/2 roka, že pri brzdení sa mi mierne roztrasie volant. Po zime som brzdy vyčistil, na chvílu problém zmizol, ale po prejdení cca 250 km sa to začalo znovu prejavovať. Robí mi to iba pri miernom brzdení. AK zabrzdím prudko, vtedy volant nechveje. Pri normálnej jazde volant nechveje, začne to robiť, až ked začnem brzdiť.

Pred 3 rokmi som menil doštičky a stáčal som aj predné kotúče. Za ten čas som najazdil cca 35 000 km. V sobotu som mal znovu rozobrané predné brzdy, ale vyzeraju OK, doštičky sú opotrebené rovnomerne, bez rýh, zodraté ešte nie sú, hrúbka ešte cca 6 mm. Kotúče sú hladké, nie sú ani pokrivené ani žiadne ryhy ......no no dá sa s tým jazdiť, ale cítim vždy to mierne roztrasenie volantu pri každej jazde, vždy ked chcem spomaliť a pribrzďujem ... neviem v čom to može byť. Poradíte ???


Odpovědět