Fórum - Téma


P11 - umístění heveru


Fórum Primera P11 P11 - umístění heveru

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-09-27 21:11:00

Za co zvedáte auto? Mě se povedlo trochu promáčknnout práh. Udělal jsem si dva gumový špalíky, jeden jsem dal na vnitrní část prahu a druhý na vnější....to byla asi chyba, ten vnější se trochu zabořil. Asi to budu příště zvedat za nápravy.

2009-09-27 22:09:55

já jedině za nápravy a u každého auta vždy prvni vyhodím zvedák a dám svuj malej hydraulickej zvedák

2009-09-28 08:54:06

Tak já na to doma mám velkou dvoutunku, v autě zatím vozím origo, ale někde mám i 2t panenku. V zádu mi to je jasný kde zvedat, ale ve předu budu mít strach abych neohnul rameno.

2009-09-28 17:28:08

Zdvihám to na prahoch na miestach na to určených - v predu aj v zadu medzi dvoma zárezmi v prahu - na tomto mieste je prah posilnený a neprebortí sa (za predpokladu že prahy sú z vnútra zdravé a niesu vyhnité priečky v podbehoch, alebo nemáte podbeh vymodelovaný z purpeny a z gitu).

 Svobi
2009-09-28 17:59:59

No ,ale kdyz uz za prah tak ne za jeho vrchy ,ale za tu hranu a nejakou tvrdou gumu nebo delsi drevo ,aby se rozlozila sila na vetsi plochu . Nebo to pak zvedat za napravu nebo jeste to delam za predni nosnik .

2009-09-28 18:39:43

Tak jsem mrknul do návodu a asi by se hever neměl za vnější část prahu opírat.

2009-09-28 19:39:51

Robí sa to ako povedal Svobi, ale ved to sme sa vsetci predsa ucili aj v autoskole ako to zdvíha-a ked uz to chcem dať na špalky tak to dvihnem heverom na mieste na tom urcinem a auto podlozim nejakym tym pnikom...

2009-09-29 07:47:02

Přesně jak píše Ferdik na prahu je zesílené místo za které se to zvedá. Pokud to teda není něco strého, co už má práh ze stavební hmoty nebo z IPY. Zvedáme tak vše a vždy je to OK a nidky se práh nepromáčkl. Ty prahy - ten 1cm. lem jsou tak pevný, že za tuto část auta se auto upíná na rovnací stolice po havárii a následně se tahají vadné díly zpet do původní polohy. a hydraulika má sílu několika tun a vše to drží!

2009-09-29 15:18:23

HonzaBK presne tak. Netreba to komplikovať žiadnymi drievkami ani gumami, falc prahu to v pohode udrží. Origo zdvihák má hlavicu presne prispôsobenú na tento falc a tým sa aj zabezpečuje aká taká stabilita tejto "nožičky". Pri podkladaní prahov drievkom hrozí že sa to zošmykne a nedajbože niekoho auto privalí. Ja to odjakživa opieram rovno o falc prahu a nikdy žiaden problém nebol...V garáži používam ale hzdraulickú jašterku. A aspoň nenosím v kufri zbytočné drievka a pod.

 Svobi
2009-09-30 19:08:38

Jo tak on to vydrzi kdyz ho zvedas na zvedaku tak to das taky tam ja myslim u toho malyho heveru hlavne ,aby se tam auto neposkrabalo ,ale kdyz se to dela peclive ani se nic neposkrabe

2009-10-01 07:20:12

Hlavně je potřeba auto zabrzdit a dát rychlost (ještě lépe je klín nebo kámen), aby ti když je na heveru nepopojelo. To je pak úplně jeno kde ten hever máš a díru do prahu ti udělá vždy!! - ale aspoň máme práci s výměnou prahu!! "" Vaše neštěstí - naše peníze!!""

2009-10-01 10:32:04

právě proto zvedám zásadně za nápravu auto je mnohem stabilnější než ten hever a i když u novějšího auta ten práh je dostatečně pevnej tak ne každej ho má nové většinou z vrakáču no a dát rychlost to je nepodstatné jak to zvedneš


Odpovědět