Fórum - Téma


P11 - turboDiesel, hladová želva?


Fórum Primera P11 P11 - turboDiesel, hladová želva?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2007-10-10 20:11:46

90PS Octava je uplne niečo iné. TDi je modernejší a hlavne má priame vstrekovanie. Inak nechápem prečo si si kupil TD Primeru keď nie si spokojný s výkonom. Pri testovacej jazde si výkon nevšimol??

Párkrat som šoferoval TD tiež 90PS od PSA, To malo normovaných 15s na 100km/h. Spotrebu kombinovanú vyššiu ako Primera ale lenivé to aj tak nebolo. Pocitovo išiel veľmi dobre. Primera má ešte o trocha lepšie normované hodnoty takže by horšie ísť nemala. Vyššie som nechal odkaz na video kde akceleruje Primera TD a nejde mu to zle.

2007-10-10 21:09:15

Ako som napísal mal som už dve TDčka takže viem o čom píšem netvrdím,že to je slabé auto podarilo sa mi ho bez väčších problémov dostať na 190km/h ale treba ho držať podstatne viac v otáčkach v porovnaní s inými autami.Kým na fiate som jazdil v 90% po meste do 2300ot. na nissane musím ísť do 3000.A kým som tu vyrukoval s týmto názorom prečítal som niekolko desiatok for prevažne z Nemecka a GB kde maju majitelia rovnaké pocity z tohto auta ako ja.

2007-10-11 16:21:59

2,0TD rv 1997 sedan max rychlost 178km 0-100 13,9s . takoveto udaje mam v TP. Tak to zatim vypada že jsem jediný spokojeny z TD. Zadny kopanec od 2000 se opravdu nekona jako u TDI . Jestliže 2,0TD funguje jak ma tak jede lepe než octavia TDI 66KW. Mam to několikrat vyzkoušene a na dalnici ani na rozjezdu nema TDI šanci.

2007-10-13 19:03:32

mam zkusenosti hlavne z cd20 a male cd20t u cd20 startovani supr ani neslysim starter otocit , vykonost dobra moje max 170, spotreba 6-7 l ,oproti jinym dieslum s roku 92- 95 daleko lepsi zadna poruchovost ani papani oleje a to ma uz 270 tkm olej menim po 10tkm (zadne supr oleje do 500kc :D uz 200tkm) proste pohoda a co se tyce cd20t tam je vykonost rekl bych uplne stejna s octavii a znamej co ji ma rikal max 7,5 mu vezme a to kdyz ji honi a kdyz se seslapne tak opravdu zrychluje suprove . levanti- jestli si nahodou nekoupil dobre starane auto ale ktere ma ve skutecnosti tak 350tkm a ma stocenej tachac a spotrebu a nevykonost pak muze delat veci predevsim tlaky zkus je zmerit

2007-10-16 00:58:06

Tak krátká zprávička odemne: alespoň u mého kusu se rýsuje možný podezřelý, na kterého přišli pánové z Repasnissanu při diagnostice. Sofi a Doris měli pravdu, když zmiňovali možné problémy s váhou vzduchu. Ta moje ve volnoběhu dává pouze cca 5.0 - 5.5, i když by to mělo být spíše k 10. Uklidnili mne, že tato porucha je u systému od Bosche bohužel poměrně častá a že vám při ní v mnoha servisech "umí" vyměnit třeba hned celé turbo, jelikož je to z pohledu financí položka o hodně zajímavější

Původně jsem to sem nechtěl psát, než se pomocí nové váhy prokáže, že to je ten můj zakopaný pes, ale dneska mám dost smutnej den, boť mi nějakej zsyn v noci narval celej pravej bok a samozřejmě se nenamáhal nechat po sobě ještě jinou, než tuhle vizitku.

Sice jsme teda pojízdný, ale oboje pravé dveře jsou zralý na plastiku a modlím se, aby to přežil sloupek bez stolice. Některý lidi sou holt kre a ho, ale to je holt život.

Takže všichni co máte z CD20T stejný pocit jako já (doufám, že zatím): vydržte do soboty, dám vědět, jestli výměna váhy (cca 4000 Kč + práce) něco vyřešíla (can't wait! )

2007-10-16 16:16:54

RE: levanti: koukam že jezdime na servis ke stejnym lidem. tak at ti to dobře dopadne.

2007-10-24 09:24:17

Vidim, ze sa pridavam do tejto skupiny (ne)stastnych majitelov 2.0 TD. Uz dlhsie obdobie pozorujem (1-2 mesiace), ze sa spotreba zvysila min o 1 az 2 l. Predtym som mal leto- zima necelych 7l. Denne jazdim cca 60 km a z toho 20 - 25 mimo mesta. Vcera som to dal pozriet znamemu a poriadne ma sokoval Vraj su v pr...li ihly vo vstrekoch. Vymena cca 13 000,-Sk/ks (ano, vraj za 1 ks !) info z Nissanu.... Takze som skoro schytal taky maly INFARKT. Zatial nerobim nic, idem to fuknut na diagnostiku, kde sa ukaze, co je tomu naozaj. Chcem sa vas opytat, ci ta cena nie je tak trochuuuuuuuuuu mimo. Neda sa to niekde zohnat za prijatelnu cenu ? Dik, dik...

2007-10-24 11:15:49

JaroS: Pokud máš na mysli vstřikovací trysty, tak ty jsme u motoru CD20 už měnili a cena jedné (BOSCH s výrobou v Japonsku) se pohybovala kolem 1200,-. Životnost těch vstřikovacích trysek je odhadem do 150.000km, někdy však jen 80.000km, pokud se používá třeba nekvalitní nafta. Nám vydržely skoro 250.000km (dle odhadu mechanika nejspíš díky tankování kvalitní nafty a též přidáváním aditiv), ale jejich opotřebení a tím i špatné rozprašování paliva se projevovalo jen v zimě při studených startech, kdy sice motor chytil ihned, ale pár sekund klepal kvůli špatnému vznícení směsi. Po jejich výměně se spotřeba nepatrně snížila, ale i předtím byla celkem nízká, startování i v třeskutých mrazech se zpravilo a motor běhá hned i po studeném startu naprosto klidně. Auto se v létě běžně dostane se spotřebou paliva pod 5l/100km, v zimě mírně nad. Jezdí se s ním slušně a nikdy se nevytáčí do vysokých otáček. Tahá na svůj papírový výkon solidně.

Ta vysoká cena, kterou uvádíš, by odpovídala spíše moderním vysokotlakým vstřikovacím tryskám , motor CD20 (zřejmě i CD20T) má ještě klasiku.

2007-10-24 12:43:51

Tiez mi prisla ta cena do rise hororov....dik za odpoved. Uvidim ked to napichneme na diagnostiku a potom sa ozvem, co a kolko...ale aspon si ma kusik ukludnila za to ti vrele dakujem

2007-10-24 19:45:52

RE: jaroS neztracej hlavu kamarad kupoval trysky BOSCH vyrobene v Jihlavě za 580ks. Ale kdyby ti stoupla spotřeba kvuli vstřikum tak bys to asi poznal podle chodu motoru hlavně rano. a asi by to dost kouřilo. Kamošovi to v kopci kouřilo jak AVIE

2007-10-25 08:04:00

Rano ked to nastartujem, vyvali sa dym ako z lokomotivy a potom sa to upravi do normalu ...tento tyzden s tym uz nic neurobim, na buduci to zdiagnostikuju a uvidim, ale tie vstreky za 580,- mi nedaju spat

2007-10-25 09:48:18

netvrdim ze co teraz napisem je konkretne Tvoj problem,ale v drvivej vacsine pripadov je problem prietokomer/vaha vzduchu/ alebo prva tryska, ani nie tak vstrekovac ako jej elektronicky snimac podla ktoreho sa riadi chod motora

2007-10-25 10:53:21

skus sa pozriet v Meteore maju vstreky DENSO.za normalnu cenu.vaha vzduchu bude asi palka,u SR20DE je to v nissane 18.000SKK,bez DPH

2007-10-25 11:26:05

Dufam, ze vaha to nebude...zatial, co som zistoval,ze ked odide vaha vzduchu dymi auto stale, je jedno ci pri starte alebo uz mas daco ubehnute...Mne sa vyvali obrovsky dym len pri prvom ranom starte, potom je to v poho...No uvidime ako povedal slepy

2007-10-25 17:22:29

pri vadnom prietokomere to nemusi dymit vobec...Ked dostava ECU skreslene udaje o mnozstve vzduchu upravy davku paliva tzn malo vzduchu=malo paliva=nizky vykon

2007-11-09 14:58:53

Konecne sa mi podarilo dat auto na diagnostiku. Pri 180 000 km je vysledok potesujuci: cerpadlo OK, vstreky OK..., ale budem musiet zohnat nove zhavice. Zatial nemam ani sajnu kolko ma budu stat. Na buduci tyzden mu dam este skontrolovat tlaky, a vymenit olej po 15 000 km ku mojej spokojnosti. Dufam, ze bude vsetko OK. Aaaa... konecne som si dal tu namahu aby som poriadne skontroloval spotrebu: cca okolo 7,4 l, denne jazdim cca 50 - 60 km z toho 10 - 20 km v meste. Minuly tyzden som absolvoval dlhsiu trasu mimo mesta asi 400 km a spotreba na uspokojivych 6,9 l. Co je viac ako ked som ho kupil (priemer 6,7), ale moze to byt aj tymi zhavicmi. Ked to dam vsetko dokopy opat sa ozvem aj s aktualnou spotrebou.

2007-11-24 12:40:57

2.0 td je háklivá na váhu vzduchu, tzn že pokud je v háji tak to auto je moooc lenivá potvora. Taky sem to zažil, po výměně váhy vzduchu vše ok

2007-12-12 18:15:48

Takže sa mi konečne podarilo odstániť problém so spotrebou a slabým výkonom.Vymenil som váhu vzduchu a nastavil predvstrek a auto šlape ako má.Konečne je cítiť aj turbo a po nastavení predvstreku mi to štartuje na pol otáčky štartéru či je studený alebo teplý,kdežto predtým mi otočil aj päťkrát kým chytil.

2007-12-12 21:44:15

kde ti to ladili? nebo sis to dělal sám? myslím ten předvstřik

2007-12-14 15:57:06

Ja som vymenil zhavice a odvtedy startujem bez najmensich problemov aj pod nulou. Ked otocim klucikom, vzdy sa trochu zlaknem ako rychlo naskoci. A co sa tyka spotreby pokles o 1 liter. Urcite by bolo potrebne este to vylepsit vahou vzduchu. Neviem, ci sa da lahko vycistit, alebo je nutne ju vymenit ? Tot otazka ? Zatial cafte.


Odpovědět

1  2  3  4