Fórum - Téma


P11 - TOPENÍ


Fórum Primera P11 P11 - TOPENÍ

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10

2011-03-08 15:55:18

Taky se podělím o svojí zkušennost s topením na P11 2.0 TD... Postupně mi auto začínalo topit dýl a dýl, i když byla ručička teploty už v půlce, šel furt studenej vzduch. Když mi jednou za jízdy vyletěla ručička až do červenýho pole měl jsem podezření na termostat. Rrozhodl jsem se pro revizi chladícího systému a k výměně kapaliny. Při demontáži hadic jsem zjiistil, že horní hadice chladiče byla úplně suchá, nekápla z ní ani kapka a chladič skoro neprůchozí. Profoukli jsme chladič tak nějak ze všech stran kompresorem, vylítla hrouda humusu a najednou je chladič pěkně průchozí a s topením to udělalo divy... To samé doporučuji i s radiátorem topení - odšroubovat eska-pásky, sundat hadice a pustit tlak vzduchu - v mém přpadě bylo topení úplně čisté.

Po nalití nové kapaliny (studené) jsem byl projet auto a snad už po 1/2 km to začínalo topit, jupí

2011-11-02 17:42:18

Zdravím.Máte někdo šikovnej fígl jak oddělat mříšku ofuku na středovým panelu?Zkoušel jsem to šroubovákem,ale nejde pořádně vyhnout a mám pocit že kdybych ještě trochu zabral,už to prdne.Nejde mě totiž ovládat množstvý proudu vzduchu na levé straně.

2011-11-12 18:58:56

na P11/144 musi prvne vytahnout radio, to se vydela tak, ze vemes dva kousky svarovaciho dratu 2.5 mm, na konci obrousis do spicky a strcis do tech kulatych direk v radiu, trosku to cvakne, jak pritlacis, to udelas na obou stranach, pak capnes radio za sachtu na kazetak a vytahnes ho. Potom vysroubujes dva srouby co jsou schovane za radiem a drzi panylek ofuku, ted prijde nejhorsi cast a to je vydelani ofuku. Nahore drzi na dve zapadky, kazda je cca uprostred ofuku, zrovna dnes jsem to rozebiral, mohl jsem udelat foto, je potreba tam nacpat sroubovak, nadzvednout lem oplastovani a dostat ho vys nez je zapadka (das sroubovak, das skoro nalezato a da ho tak cca 3-4 cme dovnitr a zapacit na tve strane smerem dolu, tak aby ta schovana cas sla nahoru. pripadne se snazit tlacit ofuky smerem dolu a proste zabrat. taky jsem se bal, ze to utrhnu, ale slo to

2011-11-12 19:58:46

Já to dnes zrovna kuchal,mám taky P11,ale starší,takže to s rádiem mě odpadlo,jsou jen 2 šrouby dole pod celým panelem.Akorád jsem to měl dělat až zítra,po přečtení tvýho návodu páč jsem nevěděl o těch západkách nad ofukem a povedlo se mě urvat ty držáčky se šroubama.Naštěstí to ničemu nevadí a jde to v pochodě uchytit i tak.Nevím proč byli ti Japonci tak precizní a komplikovaní,u každýho auta co jsem měl,šlo vytáhnou ofuky šroubovákem,jen tady se musí rozdělat celej panel.

2011-11-12 20:24:25

no...a co teprve vytahnout tachometr, tomusis vydelat to oblozeni kolem nej a to jednak drzi jak prase, jednak jsou v nem vypinace, pak hadice s teplomerem pro klimosku a naoknec to nedeostane poradne kolem volantu..

2011-11-14 07:26:04

Vyndat tachometr je záležitost cca 5 minut.

2011-11-14 08:45:06

Tak na to si te, Honziku pozvu. :) . Nerikam ze to nejde, ale jednak musis vytahnout radio, oddelat onen zminovany celni ofuk, odpojit ovladani zamku, zrcatek, podsvetleni palubky, potom vytahnout jezka v kleci tj. to oblozeni kolem volantu, nevim jak u tebe, ale u me i pri plne sklopenem volantu se tomu ven moc nechtelo a pak se dostanes k tachometru. Neni to neresitelne, ale tech veci okolo musis rozdelat docela dost.

2011-11-14 12:14:48

Radio o vyndávat nemusíš, jsou to dva šroubky na středovém panelu - vyndat středový panel i s rádiem (30 sekund). Pokdu je originál rádio, je to ještě rychlejší, strčíš tam dva dráty a rádio demontuješ během 5 sekund.

Odšrobuješ 2 šroubky nahoře nad tachometrem krátkým šroubováčkem, jeden šroubek pod středovým panelem. cca 30 sekund.

vytáhneš panel kolem tachometru, odpojíš konektory - 30 sekund.

sklopíš volant 5 sekund.

odpojíš 3-4 konektory + jednu hadičku 20 sekund.

Vytáhneš ježka v kleci - obal kolem tachometru - 20 - 30 sekund, jde to hezky.

vyšroubuješ 3 samořezky tachometru - 15 sekund

vytáhneš tachometr 5 sekund.

odpojíš 3 konektory od tachometru 15 sekund

celkem to tedy je 220 sekund tak to mám ještě do toho času co jsem napsal rezervu!!

jo a na vyndání radia pouřívám 2,5 ne 3 ku vrták kterej tam strkám. nemůsí tam být při vyndávání strčený, jen v dírce zamáčkneš pojistky, které pžed tím než nasadíš radio zpět musíš zevnitř zase zaztlačit na původní místo, aby to rádio zacvaklo.

za cca 30 minut demontuju komplet palubovko, včetně topení a klimy, když tam nebude voda a medium.

2011-11-14 13:55:05

nejaky rozdil... tachometr je schovany pod oblozenim, oblozeni ma jeden sroub schovany pod stredovyma ofukama a stredovy ofuk ma srouby schovane pod radiem, nastesti radio zadne srouby schovane pod oblozenim nema, to bychom se zacyklili..

nejvetsi drbacka bylo vydelat ofuky a nic nepocinit, kor kdyz clovek presne nevi, jak to tam je chycene a ten stredovy panel se hryzal, kolem volantu se mu skutecne nechtelo

2011-11-15 07:44:21

Jojo kolem toho volantu je to pakáž, musíš dát volant dolů a natočit do určité polohy. Jinak opravdu do 5 minut bez problémů přesně dle popisu!

2011-11-22 12:51:16

tyjo, to bude mozna ono.. jsem mel kola rovne, mozna otocit violant, ta by byl venec o neco niz..ostatni bylo vcelku rutinny vyjma tedy toho ofuku teda...a jeste pekelne drzi ty kovoe klipsi vespod oblozeni kolem volantu

2011-11-22 14:05:37

No jo až to budeš dělat minimálně 100 krát jako já tak už to budeš dělat ze zavřenýma očima!

2013-11-01 16:53:46

Potrebuju radu jak na p11 faceliftu demontuju ten kus jak je v tom radiator a kabinovej filtr potrebuju tam vimenit tesneni co tam je mel jsem to tedka rozdelany ale stale to nejde ven jak to mam udelat ale jako fakt voda se mi vypoustet nechce kuli tomu takze neco lepsiho bi nebilo ???

2013-11-02 08:51:59

koukam asi zadnej zdatnej instalater tady neni to je skoda

2013-11-02 16:13:52

romik: ahoj, o aké tesnenie ide... a prečo ho potrebuješ vymeniť... ja som si na P11 robíl väčšinu opráv a údržbu sám... možno by som Ti poradil, ale neviem si predstaviť ako to tam vyzerá... lebo ja som vždy menil len ten kabínový filter. Skús poslať nejaké foto ... svoju P11 som už síce predal... ale veľa vecí si ešte pamätám...

Možno HonzaBK Ti pomôže, on je expert na také vecičky a má veľa skúseností zo servisnej praxe...

2013-11-02 18:12:55

romik: na P11 máš ventilátor radiátor a výmeník klímy zmontovaný z troch častí do jedného celku a vyberá sa to veľmi zle musí ísť von palubná doska a potom demontuješ celé kúrenie a to rozoberieš na časti je to komplikované a ak by si to vyberal osobitne na aute určite niečo polámeš... Osobitne sa radiátor vytiahnuť nedá lebo fajky z neho idú skrz kasňu za motorom sa napájajú hadice... Mám pocit že jeď ho chceš vybrať musíš rozmontovať celý heater unit v čom je osadený... Aké tesnenie chceš meniť???

2013-11-02 22:09:58

ale musi to jit ven i bez nake mega demontaze palubky kdyz menis filt tak tu spodni cast potrebuju dostat ven je cela uvolnena jen to drzi na naky asi hadici podle me nikde jinde mezi tema 3 kusama je na kazdej strane penovi tesneni a ja ho mam ko a fouka mi to okolo toho uplne nekam jinam nez potrebuju tim padem mi to slape fouka na okna atd od ventilatoru je jedno tesneni a pak i na druhej strane je dalsi takze proto to musi jit samostatne ven

W10
W10
2013-11-03 08:17:38

romik: Tak isto aj na inych autach ked sa meni radiator tak palubka musi ist von...

2013-11-03 08:23:21

romik: Ako som písal jednotlivé diely kúrenia sú spájané navzájom samorezkami a ku niektorým sa vôbec nedá dostať ak je to na aute a ešte je to celé kotvené o firewall a aj o výztuhu palubovky... Ventilator unit ešte možno vyberieš ale zbytok nie tam musí ísť palubka von... K filtru stačí demontovať skrinku spolujazdca... A okrem všetkých šrúb to kúrenie drží na prestupoch firewallu na hadiciach kúrenia - pozor je to plastové razdva to praskne a ešte aj na hadiciach klímy...

2013-11-03 09:39:00

tma bude naka prekerni situace pac e to naprosta hloupost tahat celou palubku ven kuli takov blbosti to je nerealne to musi jit jinak ja na to prijdu


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 10