Fórum - Téma


P11 - TOPENÍ


Fórum Primera P11 P11 - TOPENÍ

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10

2008-11-27 07:39:30

Chladicí kapalina nemá žádný vliv na výkonost topení. jedině zksuit propláchnout radiátor.

ano dávali, ale teď jsi ěm znejistěl, tak to nepíší na 100 % ale jen na 95 %

2008-11-27 11:39:46

Na tejto stranke sa prvykret stretavam s pojmom " termostat letny " .

http://209.85.129.132/search?q=cache:15jFIJdQskwJ:www.automatejcek.cz/nahradni-dily/autodily/termostat/D21012/+nissan+primera+termostat&hl=sk&ct=clnk&cd=3&gl=sk

Je teda mozne , ze je aj termostat zimny s vyssou otvaracou teplotou ? ? ? Idem hladat dalej.....

A je to tu - zimny termostat s otvaracou teplotou 82st. :

http://www.automatejcek.c...utodily/termostat/D22003/

2008-11-27 14:39:54

je pravda že termostaty se dělají s různýma otvíracíma teplotama, ale pojem zimnía letní jsem taky fakt ještě neslyšel, zase jsu o něco chytřejší!!

2008-11-28 13:16:13

Tak jsem tu celé pročetl vážení a nestačím se divit....co Primerka, to unikát! (nic nového pod sluncem, že jo...)

Má bývalá P11GT začínala topit po cca 2-3 km a řekněme po 5-6km topila už naplno a bez problému ... jen ta regulace teploty byla trošku problémek. Přesně jak kdosi výše zmiňoval - buď teplo nebo skorem zima za neustálého venglování s ovladačem teploty.

A má nynější P11/144 taktéž 2,0l benzín ale s poloauto ovládáním topení je v této disciplíně ještě o poznání lepší. Topit začíná opravdu po chvilince a na plný výkon jde tak po 3km. A AUTO regulaci doslova zbožňuju, jelikož si přesně nastavím 23C a nemusím se o nic víc starat - jen nastavování po 0,5 stupně by bodlo a to hlavně v létě při chlazení...tam už je celý stupeň zatraceně znát

Takže těžko říci, zdali problémy s topením u ostatních Primer a Almer nejsou opravdu spíše dány zanedbáním údržby předchozími majiteli....

Zdraví Kryštof

2008-12-01 19:23:55

Ahoj všichni mámproblém s topením v sedačce řidiče u P-11 1,6 16-ti ventil r.v.98.Je puštěný na plno a je jen vlažný u spolujezdce bez problému může mi někdo poradit co s tím nebo jak to rozebrat. Dík

2008-12-02 07:27:15

je to špatná ta topící rohož - je to neopravitelné, jedině jestli někdo neprodává různé náhrady neznačkové, protože když ti řeknou kolik stojí originál, tak ti bude vedro z té ceny takový, že do smrti nebudeš to vyhřívání potřebovat a i v zimně budeš chodit v tričku s krátkým rukávem!!

2008-12-02 14:43:13

Díky ikdyž si mě moc nepotěšil dá se to sehnat na vrakovišti nebo to je marný a mám se s topením v sedačce rozloučit.Nebo přehodit od spolujezdce?

2008-12-02 16:18:00

já myslím že na vrakovištích by měli mít, zkusit se zeptat. nebo přehodit od spolujezdce, nebo s erozloučit s topením v sedačce.

2008-12-03 21:20:05

Díky moc můžeš poradit vrakoviště nebo postup jak na to??? To budu muset párat sedačku jak to tam vlastně je???Jsem rád,že mi odpovídá aspoň někdo jinak bych byl v koncích tady mají všichni forda nebo škodovku,ale ať si má každý co chce

DAK
Jirka
2008-12-03 22:23:06

Ta rohož odešla protože to topení se musí taky někdy vypnout a ne to nechat pořád žhavit.

Rohož je všitá v takové bílé textilii a přilípnutá na mezi potahem a molitanem.

Myslím že by šla použít i z jinýho auta když přeletuješ konektor.

2008-12-04 14:04:26

Ano odšroubuješ celý sedadlo, pak odšroubuješ zespodu jen sedák , celej ho rozčalouníš. vyměníš topnou rohož, nebo celej molitan i s rohoží a vše zase znovu začalouníš a našroubuješ. Pokud máš airbagy v sedadle, nezapínej klíče když budeš mít odpojené sedadlo, jinak se ti rožne kontrolka Airbagů a budeš muset do Nissanu na počítač. Jinak tak jak píše DAk , určitě by tam pasovala i jiná topná rohož - jakákoli, možná sed ělají i nějaký univerzální.

2009-10-16 08:22:18

Nazdar, tak a zase je tu zima, aspon u nas vonku je uz 2 az 4 C a moja primera 2,0TD, r. 99 z roka na rok straca na vykone pri vytapani interieru Nissanaci poradte, cim to je, ze to fuka iba malo teply vzduch do kabiny aj po nahriati motora po jazde cca 30 km. Kabinovy (pelovy ) filter menim kazdy rok po cca 12 000 -14 000 km. V maji 2009 som menil aj chladiaciu kvapalinu motora, chladiaci system som preplachol destilkou, vypustil som a nalial destilku, topenie som zapol na maximum, motor som natúroval cca 10 min, kym nebol poriadne nahriaty, zopakol som to takto 2x, a az potom som nalial nemrznucu zmes a zopakoval postup. Ved ŠFavorit, co som mal pred nissankom mi topil ovela lepsie... Poradte, co by tomu pomohlo, ved ked su mrazy -10 C (minulu zimu), tak to fukalo vlazny vzduch a teraz to iste a teploty su este nad nulou ??? Kamos ma Citron Xsaru a ona topi v mrazoch ja besna, Aj kolegova Felda je na tom lepsie s topenim ?? Co sa s tym da robit??? Poradite??

2009-10-16 08:38:34

Takýto istý problém sme riešili na peugeote a nakoniec bola chyba v tom že lanko na ovládanie klapky teplého a studeného vzduchu bolo zahrdzavené a vyskakovalo z toho táhielka .Po jeho oprave bolo všetko OK.A inak čo odvzdušnenie kúrenia?

2009-10-16 09:00:11

Jak tu nekdo rika, ze primere trva dlouho nez se ohreje a favorit se ohreje hned. To je snad pochopitelne, vysavac kdyz zapnete tak taky fouka horkej vzduch temer hned.

Proste ten motor je malej na hmotu, ktera se ohriva jako i objem provoznich naplni a navic je hnanej, aby to jelo..

2009-10-16 09:59:39

to ano , s tym suhlasim, fyzika sa nada oklamat, mensi objem sa ohreje skor ako vacsi, ale po 30 km jazdy a aj viac, by topenie uz malo mat nejake grady, nie ??? Lanka aj tiahla som kontroloval v auguste toho roku, su OK. Vsetko sa hybe a klapky sa otvaraju OK. A kurenie sa ako odvzdusnuje? To som este neskusal.

Cital som ale..., niekto to tu pisal, myslim ze HonzaBK, ze najprv sa ohreje chladiaca zmes v bloku motora, a zohriata zmes ide najprv do vymenika kurenia interieru, samozrejme, ze ak je kolecko /ventil/ kurenia zapnute, a az potom ze sa vraj otvara termostat na motorovom vymeniku/chladici, ale plati to aj o motore 2,0TD ? Logiku v tom vidim, len ci je to naozaj v takom poradi, to presne neviem. Uz som rozmyslal aj o tom, ze vymennik tepla kurenia po 10 rokoch uz moze byt zvnutra zaneseny nejakym usadeninami, ale ako by sa dal vycisti, skusal to uz niekto?? Ak ano poslite navod. Dakujem

2009-10-16 17:08:32

Odvzdušnenie kúrenia by malo byt na trubkách kúrenia ktoré smerujú do kabíny hned pred vstupom do kabíny tak to hovorý knižka "AKO NA TO" skús to pozrieť ,ale aj tak ja to tam nemám

2009-10-16 20:03:17

... nemam tam ziadne odzvdusnovaky, vid. obrazok.

Asi by to chcelo odpojit hadice a vymennik niecim preplachnut, len keby som vedel, cim to preplachnut ?? Ak su vo vymenniku topenia nejake usadeniny, tak destilka ich asi nerozpusti ??

2009-10-22 16:47:34

aještě zajímavost....topení jede docla rychle, ale odmlžování zadního okna trvá mooooc dlouho ,

aůespoň na mé p11/144 1,8 rv02.To mě spíš zaráží, že při plně automatizovaném režimu se jednak topení naplno rozběhne až se zahřeje výměník, to je OK a logické, ale když při tomto režimu vypnu klimu, jde z fukarů studený vzduch....ha a kdo mi teď poradí? resp vysvětlí?

2009-10-22 20:47:25

Když je nastavený otáčítko na ofukování okna a noh (pozice 10hod a okolo :) studeny vzduch mi jde jenom z tech prostředních fukarů, z bočních jde teplý. Pri nastaveni foukani na nohy a xicht jde teply i z prostrednich.

Tohle chovani je jak jsem se tady nekde docetl normalni...ikdyz mi to taky moc nevhovuje...

2009-10-22 21:13:34

No, jak tak čtu, tak vážně je každé auto unikát. Já měl třeba favorita, který v zimě chladil a v létě topil. V zimě začal topit tak po najetí 20km, anebo po urputném tůrování motoru. Moje primera TD začne topit, než se vymotám z bloku (cca 300m) a po 2km tam mám teplo a po 5km musím točit kolečkem směrem k modrýmu, bo se v tom vedru nedá vydržet. Do dnes se autem přemisťuju v kraťasích, v lehkém svetru a v pantoflích (je pravda, že se začátkem zimy, jsem si do pantoflí začal dávat ponožky).


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10