Fórum - Téma


P11 - TOPENÍ


Fórum Primera P11 P11 - TOPENÍ

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 10

2008-02-15 14:40:13

no právě,ze zkušenosti vím,že většinou není problém s výškou prostoru,ale většinou vadí ty podběhy do něj vytrčené.

2008-02-15 19:36:35

ja osobne oply neznasam a ostatnu produkciu nemcov a francuzov proste mne tie auta neucarovali...a by si sa inac cudoval kolko je P12 predanych to ze nesu na vrakoviskach znamena ze tam ani nemusia byt lebo by nemali preco...inac poviem to takto preco je v bazaroch tolko nemeckych a francuzskych aut?...a tak strasne malo japonskych?...lebo ten kto kupi japonca sa ho nechce zbavit a ten kto kupi nemca abo francuza tak to rychlo dava het...napr.take fabie abo tomu podobne vsetko stoji po bazaroch a v podstate to nesu take stare auta...oki ale asi na to by trebalo iny topic...

2008-02-17 22:13:43

P11/144 - topeni mam ted na AUTO zapnute porad , po 1-2 km zacne foukat teply vzduch...v topeni je tohle auto super

2008-11-19 19:18:05

Mám takovou otázečku měl někdo rozebrané topení na P11 chtěl bych ten "rádiátor" vydělat a vyčistit protože trvá docela dlouho než to začne topit a teplota i pak není nic extra, i když vím že P11 to topení trvá.. Budu rád za jakékoli postřehy nebo návody..

2008-11-19 20:15:21

Mam nastavenych 22°C a teply vzduch mam asi do 5 min. na volnobeh, alebo po cca 1-2km pri asi 0°C. Podla mna super

2008-11-19 21:28:35

Očividně třeba rozebrat a vyčistit..

2008-11-20 07:40:26

Rozmazaný zase špatně. Ještě jjsem neviděl rozebranej radiátor, tak jedině pilkou nebo flexou, a pak už je nanic. radiátor rozebrat nejde Lze ho pouze vyměnit. pokud ho chceš vyčistit, tak odpoj pouze ty hadice za motorem co jdou do radiátoru a propláchni ho hadicou vodou. Kdyby jsi to chtěl rozebrat musíš rozebrat komplet palubovku, částečně elektroinstalici pod palubkou, vyndat volatovou tyč, trubku co je výztuha v palubce. Dále musíš vypustit a odpojit a vymontovat výměník klimatizace a pak se teprve dostaneš k celému systému topení. ten musíš komplet vyndat ven a celej rozebrat, aby jsi vyndal radiátor. Ale pokud ho vyndáš tak tam zase budou jenty dvě trubky co ti trčí do motoru, tak proto je to zbytečný, když ho nebudeš měnit.

Pro člověka kterej to nědělal a troufne si na to je to práce minimálně na 1 celý den, pro mě cca 3 hodinky + zajet naplnit klimu. Jo a palubovka se začíná vyndávat odzadu, musíš začít tunelem mezi sedadlama, ten jako první. Takže je to půl auta na rozebrání. A na montáž a demontáž airbagů jsou speciální klíče.

2008-11-20 14:21:48

HonzaBK: Díky.. Tak nějak sem doufal že se mi k tomu vyjádříš ty.. Jinak samozdřejmě vím že to topení nejde rozebrat , spatně jsem to napsal jen jsem ho chtel prolít kiselinou citronovou nebo octem aby se s tama uvolnily ty nešistoty.. Bohatě bude ale stačit jak si psal odpojit hadice a propláchnout to tak..

2008-11-21 20:31:29

Můj kamarád chtěl propláchnout radiátor tlakovou vodou, napojil hadici, pustil vodu a šel se podívat jaký dobroty z toho tečou. Nicméně neteklo nic, ale zato radiátor měnil pomalu rozměry a než stačil vodu vypnout, urobila se dierka Pravda nebyl to NIssan, ale pouhé Levné A Dobré Auto.

Jinak co se týče náběhu topení, není na tom Primera zrovna dobře, ale největší ranec kiláků jsem najezdil se 120tkou, a to byla teprve lednice - cos nenadejchal, tos neměl

2008-11-23 08:08:50

Zdravím,tak mě moje P11 2,0 96 kw,teda topí rozhodně dříve něž 8 km,přesně nevím(neměřil sem)ale i pojíždky po městě,tak tipuju po 2 km.Pravda náběh není razantní(jako u jiných aut)a na delších cestách se i težko reguluje.(bud je zima,nebo moc teplo).No zrovna pro ty,co kritizují Renaulty,a Opely,v tomhle jsou obě značky lepší....No a když je Nissan tak skvělej...vždyt já ho prodávám,zachovalej kousek,tak se hrnte zájemci....

2008-11-23 14:46:12

Zdravím, tak to jsem rád, že nejsem sám, komu se zdá, že Nissan netopí tak, jak bych si představoval. Mám Almeru 1.4 a stejný problém, dlouhý náběh a přitom provozní teplota za chvilku. Když už jedu dál, tak teplo z topení nabývá na intenzitě až nakonec opravdu pálí, ale s felicií se to nedá srovnat. Nedávno jsem jel s jednou, která měla spálené odpory, takže šla jen rychlost 4 a přesto, že ventilátor neběžel vůbec, tak jsem se v ní málem upekl, ale zase to svezení nic moc. Jediné vysvětlení vidím v tom, že buď je malý radiátor topení nebo hodně vody v motoru. Kámoš má trojku golfa ve dvoulitru a to je neuvěřitelné, jak mu to topí, takže kubatůrou motoru to asi nebude. Je to škoda, jinak s Nissanem spokojenost. Těžko říct, jestli se dá radiátor vypláchnout nějakým roztokem, aby měl lepší náběh. Myslím si, že usazeniny by nedovolily radiátoru topit ani při provozní teplotě, to pak by pomohlo vypláchnutí. Ale toto asi nebude můj případ. Zkusím ještě pylový filtr, ten tam asi bude ještě od výroby.

2008-11-24 08:07:24

majer aspoň měl jistotu proč mu to netopilo a kde byla závada a hned věděl co vyměnit!!

Samozřejmě pylový filtr má velký vliv na topení. Když je ucpanej, tak tam nejde žádnej vzduch anic nefouká. navíc se přehřívá motorek ventilátoru a může odejít ta destička s regulací rychlostí. Pylový filtr měníme po 20 tis. km

2008-11-24 19:03:41

Budu muset na něj mrknout, ale už vidím ten krkolomnej přístup. To bude v mrazu fajnová prácička, ještě u toho klečet, to pak budu muset asi zařvat na starou, aby mě ze zeme zvedla ona. Budu ho muset objednat spolu s ložiskem do předního kola. Takže o dárku pod stromeček pro sebe už mám už jasno. Jinak po 20 km mám v autě horko na padnutí. Takže už vím, že to chce prostě jezdit delší trasy, toto auto není stavěné na pocuky.

 Svobi
2008-11-24 20:40:58

V brachovo Almere je taky teplo po chvilce a jak se ohreje tak topi jak krava ,ale ma tam nejakou priplatkovou vybavu pro rakousko s vetsim tim radiatorem.

2008-11-25 07:31:23

Pokdu almera topí napřed máloa po hodně kilometrech dobře, tak je to jenoznačně termostat. protože ohřáty na provozní teplotu musí být benzínovej motor běhm chvilky!! funkce termostatu je taková, že napřed necháproudit vodu přes motor a topení a pokud odsáhne vělké teploty pustí to do chladiče. Takže to vypadá že to pustí do chladiče moc brzo!!

2008-11-25 20:50:45

No jo, ale to by se zároveň projevilo tím, že trvá dlouho, než se ohřeje na provozní teplotu, pokud vůbec, což u té N15-ky je, jestli předpokládám dobře, tak v půlce ukazatele. Ještě zkusím, jestli se neohřívá hadice k chladiči dřív než pustí termostat do celého okruhu. Nechám to nastartovaný a budu zkoušet a hlídat teploměr. Mě vyleze teplota na půlku pole tak po cca 7 km i teď v mrazech, ale i když je na půlce,tak vzduch z topení nepálí, je jen teplej. Až po nějaké době se to zlepšuje a pokud potkám kopec, tak teprve cítím, jak začíná valit horkej. Ale to je rafika pořád v půlce a dále nestoupá ani nekolísá. Kdyby mě vylezla jen na kousek a netopilo to, tak koupím termostat hned, ale takhle si nejsem jistej, že je to tím. A aby mě šel pořádně ventilátor, tak musím dát i trojku, ale to může dělat ten pylovej filtr. Zkusím ho na zimu vydělat úplně, když je pylovej, tak v zimě není tak užitečný jako na jaře. Snad tím něco nezku...ím. Má někdo vyzkoušený měnit termostat, aniž se vypouští voda? U felicie to jde, že se expanzka odšroubuje a dá dolů a a povolí se tlaková zátka. Až se napustí vodou z okruhu, tak se zátka dotáhne a termostat i topení jsou na sucu. Po namontování se nádobka našroubuje zpátky a okruh se sám odvzdušní, ani kapka chladící kapaliny nazmar. Takhle bych mohl mrknout na termostat nebo ho rovnou vyzkoušet s teploměrem na zavařování, jak funguje.

2008-11-26 08:24:31

Bez pylovýho filtru určitě nejezdi. Všechen bordel ti půjde na výměník klimatizace a nikdy ho tak dobře už nevyčistíš a pak ti bude smrdět klimatizace a budeš muset rozebrat půl auta (komplet palubku) aby jsi vyndal výměníka pečlivě ho vyčistil venku!!

2008-11-26 10:21:25

Ahoj všem, mám primeru p11 144 td, při nynějších teplotách okolo -3 stupně začíná foukat teplech vzduch tak po ujetí 2-3km, mám to v režimu AUTO takže to začíná foukat až když teplota vody dosáhne určitý teploty. Myslím že v topení je tohle auto super a nejen v topení. Pouze při delších cestáchv zimě bych potřeboval nasteveni teploty po půl stupních, při 22st. mě bývá chladno a při 23st zase teplo

2008-11-26 21:01:38

Klimatizaci v autě nemám, takže by nemusel být problém jezdit bez pylového filtru. Otázka je, jestli ho dávali i do aut bez klimy. Ale fouká to mizerně, tak tam asi bude, pokud není něco s klapkou.

2008-11-26 21:48:11

... moje skusenosti s topenim WP11 2.0TD su tiez dost mizerne, viezol som kamosa (trasa cca 12 km) a ten ma citroen xsaru a divil sa, ze mi topenie nabieha tak dlho, jemu v Xsare nabehne teply vzduch takmer hned, po cca 1 km mu uz fuka teply vzduch, mne na primerke az po takych 4-5km, a plny vykon topenia cca po 8-9km ... ale zvykol som si. Ked jazdim na kratke trate cca do 15 km a je pod nulou, tak v interieri je dost chladno, ked idem na cca 60 km a viac tak je to v pohode, interier sa prehreje a je tam prijemne teplo.

>> Neviete, aky vplyv ma stara chladiaca zmes (cca 6 rocna) na vykonnost topenia???


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10