Fórum - Téma


P11 - Těsnění hlavy motoru


Fórum Primera P11 P11 - Těsnění hlavy motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

61 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4

2016-08-06 12:00:40

Tak napínák je venku,ale bohužel,podařilo se mi hnout výfukovou vačkou,takže teď to bude rozhozený a určitě to musí jít srovnat.To ale musim dolu na klikovku,co? Blbí

je,že mam manual v eng.

2016-08-06 19:59:50

xaverius: Pohnout vačkou nevadí, ale nesmí při tom přeskočit řetěz o zub. Proto jsem ti psal, že si máš před demontáží napínáku nastavit vačky na značky. Pokud budeš nastavovat rozvody a nejsi si jistý spodkem, tak bych zkusil shodit řemenici kliky a opatrně vydloubnout gufero a zkusit mrknout na kliku, jestli uvidíš na řetěz a značku, při troše štěstí by to šlo, ale jistý si nejsem. mrkni ke mně na fotky, ať máš trošku představu, jak to dole na klice vypadá.

2016-08-06 20:13:33

stan34: jestli nebude točit vackama a klikou dokola bez řetězu tak až to bude dávat zpět dohromady,da znacky na sebe a je to v pohodě.

2016-08-06 20:18:23

brouček: Ale on na kliku teď nevidí a pokud na ni neuvidí přes díru po řemenici a řetěz mu skočil, tak nevím, jak to bude bez demontáže spodku nastavovat....

2016-08-06 21:13:21

stan34: No Já to dělal na dvoulitru a v pohodě.Proste značky jsou na značkách a není problém.

NO_HITS  
Laďa
2016-08-07 06:39:36

Jak tikal Jagy, vlítnout na to aniž by se koukl do manuálu a po netu... to je slušnej masakr

2016-08-07 09:14:25

brouček: On to taky dělá na dvoulitru, ale zřejmě problém bude....tohle nebude o objemu. Teď jen, aby měl "štěstí" a šel kolem Hanzlík ze Slavností sněženek a trošku mu s tím píchnul....

2016-08-07 13:51:28

Tak ja myslím, že to bude ok, za chvilku budu volat mechanikovi, kdyby měl čas, tak by přijel, nicméně je na telefonu v případe potřeby. Zdelil, že se to da srovnat, jen záleží jestli jsou tam značky nebo ne. Podle manuálu a Vás tam značky jsou, takže jsem si pridelal práci, pač musim dolu. No vana a olej už je venku.

2016-08-07 14:21:13

no_hits: manuál mam u sebe vytisknutej. . .

2016-08-07 14:31:26

xaverius: Už je pozdě, no, ale před sundáním sis měl řetěz po stranách přichytit stahovací páskou a ušetřil bys práci se zkoumáním polohy řetězu na klice. Tak příště, chybama se člověk nejlíp vyučí...

2016-08-07 15:10:49

xaverius: Značky tam jsou, zvlášť, pokud je to origo řetěz. Zkus se podívat přes tu řemenici, třeba tam bude vidět, ušetřilo by ti to hódně práce. Mechanik by měl být při demontáži, aby viděl, jak to bylo a nemusel s tebou študovat návody. Ty rozvody jdou nastavit lehce, je to dělané jako pro blbce naštěstí. Mám je za sebou.....

2016-08-07 16:11:46

stan34: Prakticky, sundam řetěz, nastavim vacky a klikovku podle značek, nasadim řetěz a je to ok. Tak to chápu jako lajk. . .

2016-08-07 16:21:07

xaverius: Teoreticky to tak nějak je, prakticky se uvidí..... pokud bys viděl na kliku, tak bys to viděl hned. jestli ti neskočil řetěz dole na klice, tak by mělo stačit nastavit jen vačky. Po nastavení opatrně motorem toč, ať máš jistotu, že se nepotká ventil s pístem po nastartování. Je tady diskuze s rozvody a nastavením i obrázky pro představu.

2016-08-07 16:39:56

stan34: přeskočil mi pouze na výfukové vacce, každopádně díky. ..

2016-08-13 14:46:37

Nevíte náhodou někdo, jestli na Vačkovém ozubenem kole není obraceny závit?

2016-09-11 15:16:49

Tak jak pokračuješ?

2016-09-11 15:28:07

Asi moc dobře né,když se mi od 23.8. ani neozval na SZ ohledně tohoto

2016-09-11 17:28:13

bmarcellus: Taky si myslim.

2016-10-10 15:03:32

uz je to cajk...

djmj  
Michal
2016-10-10 15:15:03

xaverius:


Odpovědět

1  2  3  4