Fórum - Téma


P11 - Těsnění hlavy motoru


Fórum Primera P11 P11 - Těsnění hlavy motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1997 Primera P11

61 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2  3  4

2016-07-14 19:28:24

tedy asi neprojde chladičem....

2016-07-14 19:33:26

Uvidíme, v sobotu budu chytřejší. Ještě prostě musim zkontrolovat chladič...

Ha, ha, ha. . . Tak jsem sundal chladič a ten potýká nadherne. Jedny, co me ještě napadlo, zkusit vyměnit vicko chladiče, pač i ten by mohl způsobovat, že se okruh natlakuje. Kolem šestý me ceka cesta domu (cca 80 km), tak to bude test. . .

2016-07-17 19:03:17

xaverius: A když se ti motor přehřeje, tak v jakém stavu je chladič, je horký a nebo studený?

2016-07-17 19:46:12

xaverius: Jestli ti tlakujou hadice,mas na 80% v haji tesneni pod hlavou.Tech 20% davam tomu vicku na chladici.

2016-07-17 20:08:56

Určitý tlak v okruhu zahřátím vzniká a je cílený i díky tlakovému víčku nádrže, aby se posunul bod varu chladící kapaliny. Dají se sehnat i tlaková víčka na větší tlak a tím pádem i větší teplotu vody za účelem sportovních úprav. Ale takový, aby to lítalo expanzkou ven, to ne. A i v případě vadného termostatu by se prostě voda ohřívala, až by to vylezlo do červeného a furt by voda nevřela. Sto stupňů v okruhu je zcela v pohodě. Jasně, až by to překročilo určitou mez, že by i voda pod tlakem zavřela, tak jo, to už by někudy šlo ven. U maloobjemových TSi motorů se nechává voda vystoupat také přes sto stupňů a pak se její teplota využije jako zdroj energie pro vyšší nárůst okamžitého výkonu.

2016-07-17 20:25:29

stan34: na jednom nissanu jsem mel preblem s vickem na druhem problem s tesnenim pod hlavou.Obojim jsem si prosel.

2016-07-18 15:57:09

brouček: Ten příspěvek nebyl přímo adresovaný tobě, jen jsem reagoval na to tlakování hadic, aby to dotyčný pochopil, když nemá moc s opravami zkušenosti. Taky si myslím, že je to těsnění, tak uvidíme....

2016-07-18 22:07:28

stan34: Neboj.Já to pochopil.Jen radíme co víme.

2016-07-18 22:27:57

S největší pravděpodobností to bude těsnění,ale zítra si jdu vyzvednout nové víčko chladiče,pak to otestuju a uvidime...

2016-07-18 22:52:22

na detekciu spalin v chladiacej sústave môžem doporučiť detekčnú kvapalinu ktorá mení farbu ak do chladiačky prenikajú spaliny. Stojí síce nejaký groš, nie strašne veľa ale dokáže stopercentne že je prolém v tesnení hlavne ak ten prienik je malý - tlakuje vám mierne systém, zavzdušnuje sa, mierne padá hladina chladiačky.... jasné že pokiaľ voda v expanzke pri chode motora buble, máte emulziu na nalievacom otvore či olej v chladiačke to máte jasné.... nemusíte diagnostikovať ale niekedy je tá komunikácia minimálna....

2016-07-31 09:26:21

Tak jsem se do toho pustil, mam to už skoro celý rozebrany a už jen váha vzduchu. Jen si ted nejsem tak jisty, pač jsem se sundání váhy nepočítal a do toho se mi tam plete lpg

2016-07-31 10:17:56

xaverius: Váha vzduchu je na na té široké hadici, co vede od škrtící klapky do vzduchového boxu s filtrem a je na něm našroubovaná, neměla by nijak překážet. LPG, pokud máš sekvenci, tak nech vstřiky na sání, odpoj od nich jen přívodní hadici k filtru, trocha plynu zasyčí, jinak nic.

2016-08-05 19:05:50

Tak chlapi, ted potřebuju poradit. Kde je napínák řetězu a další věc, pokud schodim řetěz, a sundam hlavu, nepohnu nějak ventilama?

2016-08-05 19:46:19

xaverius: Pohneš a rozebereš spoustou věcí a pak to musíš dát jak se patří.Zaaretovat řetěz musíš taky.Tyhle obšírnější základy už musíš dávno znát z manuálů včetně toho,kde je napínák,než se do toho pustíš. Nevím,kdo by měl tolik času ti dávat základní a pokročilý lekce z fungování dvouvačkovýho motoru s řetězovým rozvodem. Snad jedině heslovitě. Ale já to znám jen obrazně,ikdyž už se to u mě dělalo. Tak pozor na prověšení řetězu.

2016-08-05 20:43:57

xaverius: Já jsem ti říkal, že to nebude úplně jednoduché.... Pokud máš sundané víko ventilů a vidíš na vačky, tak napínák je v levé části, jak je řetěz a to na straně ke kabině. Drží ho tam dva šrouby-šestky, povolíš matice, trošku mu pomůžeš a on vyskočí ven, vytlačí ho pružina. Ještě před tím si ale nastav rozvody, ať víš, jak vrátit vačky. Na kolech vaček jsou značky a na řetězu taky, musí se potkat a udělej to ještě před odmontováním napínáku, jen pro jistotu..... Ty jo, nechci malovat čerta na zeď, ale tohle nedopadne dobře. Ty nemáš pročtené ani manuály a pustil ses do toho pěkně zostra.... A asi nemáš ani nikoho technicky více znalého vedle sebe, co?

2016-08-05 22:25:12

Delat tesneni pod hlavou, kdyz nepoznam kde je napinak... to je slusny masakr.

2016-08-06 08:22:15

Stan : tak tam napínák neni.

Napínák poznám, jen ho nevidim, takže nejspíš bude dole ve vaně. . . Pokud schodim řetěz, tak při sundání hlavy bych neměl s ničím hnout. Vacky sou prisroubovany k hlavě.

2016-08-06 09:03:04

xaverius: Musíš víc ohnout hřbet, je trošku schovanej na bloku a když se podíváš dovnitř na řetěz ve směru ke klice, tak ho tam i uvidíš.

2016-08-06 09:10:20

Už ho vidim, jen tam neni vůbec přístup. Ta šestka šroub je zezadu od kabiny z venku bloku?

2016-08-06 09:33:09

xaverius: Jo, jsou tam dvě matky na desítku klíč. Až budeš napínák nasazovat zpátky, tak ho musíš zatlačit a zajistit takovým pohyblivým zobáčkem, co je na něm a po otočení motoru ráčnou vystřelí sám a napne řetěz. jak ho budeš mít venku, tak tě to napadne. Jinak bys ho vystrčený ani nenasadil, zajišťuje ho aretace, kterou si musíš při zatlačení přidržet.


Odpovědět

1  2  3  4