Fórum - Téma


P11 TD motor nenastartuje


Fórum Primera P11 P11 TD motor nenastartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2012-02-14 16:10:08

des123 Já už zkoušel ze zoufalství na čerpadle všechny varianty . Nakonec jsem to nastavil takto http://www.nissanclub.cz/.../189486/full/dsc06315.jpg takže poloha čerpadla vůči vačce byla správně - to ti někdo přehodil řemenici čerpadla na druhej kolík nejspíš .

sjaro dnes snad budu mít budík na tlaky - to by mělo rozlousknout otázku jestli tam nevisí nedovřený ventil. NA jednu stranu mi vrtá hlavou to, že když jsem si přivezl hlavu z Budějovic, dal do ní hydroštely a vačku tak mi ventily strašnej kus koukaly z hlavy ven, ale po cca 2 dnech to tak nějak zalezlo - určitě to bylo několik mm rozdíl. Mohla by se stát varianta, že už hydroštel nemá kam jít dál stlačovat? A tím by ventil nedovřel. Já nevim je to divný a už asi vymýšlim kraviny .

 des123  
2012-02-14 16:37:50

nie neprehodil , mam jednu drazku na kolik , ale dve znacky na remenici odmeraj si kolko su zasunute hydrostely s vackou ale nie ked je v zabere vacka a potom zhod vacku a uvidis rozdiel , pripadne zbrus hydrostely z vnutra ale to je len docasne riesenie

2012-02-14 16:47:16

des123 To s tim zbroušením hydroštelů mě právě taky napadlo, fakt se to dělá? Já to právě nikde neviděl, ani na diskuzích, ale zkusit to můžu, mám jich na rozdávání (celkem ze 3 hlav co se mi válí v garáži). Kolik masa se dá ubrat na tom čudlíku zespoda, aby to ničemu nevadilo? A kde případně by mi tohle udělali? napadá mě nějaké zámečnictví, kde bude cajk, kterým se dostane dovnitř pod úroveň válečku, ale fakt nevím .

 des123  
2012-02-14 17:11:18

ja som jeden raz zbrusoval , ale ddlho aj tak nevydrzal . ked ich mas tolko pomeraj si vysky na hydrosteloch a vyberaj z tych co mas . a zbrusis to aj sam doma na stojanovej vrtacke , ked zbrusis do 0,5 mm nic sa nemoze stat

2012-02-14 17:20:25

OK, zkusit to můžu, jde mi o to, aby ten motor aspoň naskočil - pak se může bádat dál . Balim to v práci a jede se domu (busem) :-D

2012-02-15 09:02:25

Tak, včera jsem zkoušel vylít ty hydroštely - musím říct, že teď jde stlačit až nadoraz, takhle nešel nikdy, takže si myslím že broušení v tomto případě namá cenu. Pokud to přežijou bez poškození (je v nich teď asi spousta vzduchu), nechám je klidně jezdit, protože předtim neklepaly. Snad už to konečně chytne . Jsem na to zvědav .

2012-02-16 08:55:50

Ahoj, tak už startuju, jupí . Příčina byla v těch hydroštelech. Tím že zůstaly některé hydroštely napuštěné a samy neslezly, některé ventily visely pootevřené, ale asi fakt jenom malinko, ale stačilo to aby byl motor bez komprese. Včera jsem tam dal ty vypuštěné hydroštely a chytlo to na cvrnknutí hned při prvním složení. Teď to nechám chvíli bublat, jestli to bude schopné natáhnout olej a odvzdušnit se. Ono když má ventil vůli 2-3mm, je to docela rachot. Každopádně už mám příčinu a kdyžtak i sadu náhradních hydroštelů. Děkuji vám všem co jste mi radili, protože jinak bych asi už odvezl auto do servisu .

MOV00061.3gp

Konečně startuje, ten klepot vypuštěných hydroštelů je jak ťukot do kovadliny .

Nissan, Primera, CD20T ...

2012-02-16 09:35:34

super, konečne po tých útrapách to vrčí

2012-02-16 10:42:01

Jojo, tohle si budu dlouho pamatovat . Ještěže jsou ty diskuze tyjo .

2012-02-16 10:43:58

Odvzdusni se tak ze to budes par minut drzet na 2500 ot . A pak nechas vrnet a kdyztak opakujes.

2012-02-16 11:17:03

Jj, je to sice hrozivej zvuk, jak stará vyklepaná multikára, ale hlavně že vrčí . V manuálu píšou doslova "Při odvzdušňování hydraulického zdvihátka ventilu, točte motor na více než 2400 ot/min po dobu 20 minut nebo více". Takže naleju fridex, nahodim dekly, hadice a klíňáky a nechám bublat .

2012-02-17 21:39:44

machy super ze to jde ale moj diesel ide trochu inak ale problemy co si mal prajem 10000000 km a pak nech sa rosipe

2012-02-18 20:20:36

Díky snad už to bude jezdit . Ještě jsem koukal že mi trochu teče olej kolem vačky i když jsem dával nové gufera, ale hlavně že to chytlo a netlakuje to zase hadice

2013-01-07 09:14:16

čau koniku, všiml jsem si tvých komentářů jak vyblikat chyby na P11. Já mám Nissan Serena 1994 CD20t a měnil jsem hlavu. Měl bych mít vše 100% nastavené a nemůžu přesto auto nastartovat. Hlavu jsem měnil, protože se mi rozlámaly hydroštely a poničily hlavu kvůli rozvodovému řemenu na kterém chybělo asi 10 zubů. Tak si myslím jestli mi to nestartuje kvůli snímači otáček klínové hřídele. Dá se tato chyba vymazat bez diagnostiky? Díky moc koza

2013-01-07 10:47:13

Ak maš v aute vstrekovanie ZEXEL tak neni dovod aby ti auto nešlo naštartovat kvoli snimaču na kluke.Treba poriadne odvzdušnit na tryskach,pripadne skontrolovat rozvod na čerpadlo

2013-01-07 10:53:27

Ano, pokud je to ten ZEXEL, ujel jsem bez snímače i 200 km v kuse. ono to chytlo, ale za studena asi 5 x chcíplo, pak to jelo snad jakoby na 2 válce, ale jelo, a po zahřátí celkem normální jízda i spotřeba - jen to občas pocuklo.

2013-01-08 00:55:38

Jojo je to Zexel. Tak jsem udelal asi spatne rozvod na cerpadle. Se stim jdu teda poprat. Dik

2013-03-26 20:34:03

Nazdar, P11, 2,0TD, r.99 ...najazdené 213000km, tak už aj ja neštartujem ... kontrolka CHECK svieti

chyba 47=snímač polohy kľukového hriadeľa, vstrekovacie čerpadlo BOSCH

....len sa chcem opýtať, či niekto nevie, že čo sa môže pokaziť na takom snímači, že nedáva impulzy, resp. prečo ich nedáva v správnom intervale a tvare... zostarne izolácia...? alebo sa v ňom niečo pokazí vo vnútri...? Kto by vedel povedať, aký typ snímača polohy kľuky je v motore 2.0TD... indukčný, optický alebo hallová sonda ? http://www.youtube.com/watch?v=RuIislTGOwA

2013-03-26 21:36:28

vife: Odporovy

.Cievka na feritovom jadre.Vytiahni si ho a pozri nan.,dopraskany obal a cievka nema obvod.1,2 až 1,5 kiloohmu pri 25 stupnoch.Treti pin je tienenie

2013-04-28 20:00:31

Nazdar.Tak už ani ja neštartujem no moja primerka P11 2.0 TD 66kw ,po vyblikani chyby 47 snimač klukoveho hriadela ,zaujimalo by ma kde to kupujete okrem vrakoviska da sa zohnat nejaky novy ale nie v nissane diky za odpovede


Odpovědět

1  2  3  4  5