Fórum - Téma


P11 TD motor nenastartuje


Fórum Primera P11 P11 TD motor nenastartuje

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2010-10-17 20:23:43

Ahoj lidi. Vlastním Primeru P11 2.0TD rok 96. Zajímalo by mě, jestli by někdo z vás neměl pro mě nějakou radu, jak najít zradu s motorem. Prostě si tak normálně jedu a po 40 km jízdy mi začal motor hlasitěji klepat, tak jsem vyřadil na neutral a zastavil na krajnici. Chvíli se na volnoběh tvářil normálně, ale po 10s začly kolísat otáčky mězi cca 200-1300 otáček a při vyššich otáčkách motor klepal, tak jsem motor vypl. Kontrolka check se mi nerozsvítila. Pak jsem zkusil nastartovat, otáčky samy vylezli na cca 1300 a zdechlo, pak jsem už nenastartoval. Kontrolka check nic připomínám. Ještě jedna věc. Poslední měsíc jsem pozoroval, že při zrychlování přes 2800 otáček mi začlo auto cukat, tak jsem musel pomaleji zrychlovat nebo přeřadit, proto jsem měl v plánu koupit novou váhu vzduchu, ale teď nevím, kde hledat příčinu problému. Ještě mě napadla jako příčina vadná lambda sonda. Poradí mi někdo??? Děkuji

2010-10-17 20:39:16

Tvoje vozidlo nemá lambda sondu

Zkontroluj EGR ventil, palivový filtr a snímač otáček

2010-10-18 19:05:49

zdravím,řešil sem nyní podobnou závadu a měl sem v háji snímač klikové hřídele-ten sem koupil za 500kč na vrakovišti.pokud by to byl snímač bude napsaný v chybách v řídící jednotce,tak vyblikej závady.

2010-10-18 23:36:05

Poznámka na okraj: Check kontrolka se nemusí vždy nutně rozsvítit sama. (vlastní zkušenost) chybu objevíš až autodiagnostikou - vyblikáním. viz téma v návodech. gl

2010-10-19 19:23:13

Ahoj lidi. Moc děkuju za informace. Hodně si toho vážím. Kontroloval jsem palivové potrubí a nafta mi při startování stříká ze všech trysek. Taky jsem pro jistotu odpustil půl deci nafty z palivového filtru, i když ho mám 2 měsíce nový. Pak jsem to odvzdušnil a furt nechce naskočit. Je možné, aby EGR ventil způsobil to, že nenastartuju? S tím snímačem otáček, jak píšeš ve své diskusi to zní dost realně. Zajímalo by mě tedy, kde ho najdu a se kterým drátkem bych měl brnknout na + pol baterky. To vyblikání funguje stejně u Primery P10 i P11, jak je ve videu na youtube? Abych něco nezdupal...

2010-10-19 19:28:18

Tak díky "konikovi" už vím, jak vyblikat chyby na P11, zítra to omrknu a pak dám vědět. Snad to bude jen tím snímačem otáček...

2010-10-19 19:30:05

pokud stojíš čelem k autu,tak je to na levé straně...vespod,schované za řemenicema od serva atd-pod olejovým filtrem

2010-10-20 07:29:57

levá strana auta je vždy na sraně řidiče a pravá na starně spolujezdce, tak už se to konečně naučte!! Možné se to naučíte, až si objednáte něco drahého na jednu stranu a budete to chtít na druhou a nikdo vám to nevymění a bude Vám ležet součástka za pár tisíc doma zbytečně Takže slternátor, čerpadlo serva, kompresor klimatizace je vždy na pravé straně uata a převodovka je vždy na levé straně auta!!

2010-10-20 16:03:02

Tak jsem dnes udělal autodiagnostiku a vyblikalo mi to chyby 12 a 21. Zřejmě chyba 21 mi znemožňuje nastartovat, když 12 je váha vzduchu. Má někdo z vás zkušenost s chybou 21, Obvod signálu zapalování?

2010-10-20 18:50:35

HonzaBK.... o.k. hlavní je,že jsme se snad domluvili.příště napíšu na straně spolujezdce,nebo řidiče

2010-10-20 20:16:24

Po dostavění komínu na domku jsem se dostal k autu a vymazal chyby v řídící jednotce a pak jsem zkusil nastartovat a 3x po sobě se mi to podařilo, ale jen pod plným plynem, a když jsem plyn pustil, tak to hned zdechlo. Teď mi hlásí jen chybu 21, tedy obvod signálu zapalování. V autě mám i alarm, ale ten funguje normálně, tak to můžu vyloučit. Tak nevím, jestli mám koupit nejdřív váhu vzduchu a zjistit, co to udělá a nebo odtáhnout primeru k odborníkovi na čerpadla, ať zjistí, jestli funguje jak má...

2010-10-20 22:34:20

ještě mě tak napadlo-snímač polohy plynového pedálu,ale to bude nejspíš blbost.váhu mají v kelly ve výprodeji od nipparts...

2010-10-21 00:55:48

třeba to váhou nebude a ta pak bude ležet v šuplíku. prachy fuč a následuje bušení hlavou o zeď se slovy: "že já vůl...". řek bych nejvyšší čas to zavést k šikovnýmu autoelektrikáři co má na tohle vybavení. ;) jinak koukam že u CD20T jsou poruchy s elektronikou čim dál tim častější poslední dobou. nebo si toho možná víc všímam když mam taky tenhle motor. jsem zvědav kdy mě čeká např. error č. 21 o kterým tu nikdo moc neví, nebo je to tajný :) ..no, léta postupujou a naše primery už taky nejsou nejmladší. napište jak jste dopadli s tim obvodem zapalování, na TDčka tu toho moc neni, tak jenom dobře když rozšíříme svoje zkušenosti s touhle motorizací.

2010-10-21 12:11:18

Riesite tu tie iste veci dookola uz so to tu raz pisal chyba 21 je u diesla elektromagneticky ventil na spodu cerpadla ktory ovlada piest predvstreku cerpadla preto je problem so startovanim.

2010-10-21 15:05:22

Prosím tě sjaro. Ten ventil čerpadla se dá nějak seřídit nebo se dá vyměnit nebo se musí měnit celé čerpadlo? Ty jsi měl stejný problém? Díky

2010-10-21 16:01:48

Měl jsem stejny problem a byl to snimač otaček klikoveho hřidele

2010-10-21 18:30:14

sjaro..zdravím,ukazuje mi to chybu 21,ale když dojdu ráno k autu,nechám ho nažhavit,tak chytne na drc.jen když je zahřáté,tak točí delší dobu..

henk..snímač mám o.k. a když byl rozbitý,tak se dal vybliknout z řídící jednotky

2010-10-21 19:09:04

henku, kdyby byla chyba ve snímači otáček klikového hřídele, neměla by mi řídící jednotka vyblikat chybu 47, což je právě ten snímač? Ty jsi měl u chyby 21 problém jen s tím snímačem a taky ti auto nenastartovalo?

2010-10-22 13:23:44

ventil na cerpadle sa da vymenit len neviem ci ti niekto z cerpadla preda novy bude asi drahy. K snimacu na kluke do roku 98 s zexelovym cerpadlom ide auto nastartovat aj bez snimaca kluky akurat je problem s otackami.Po 98 s Boschom nejde nastartovat vobec.Co sa tyka startu za tepla problem je v zodratom cerpadle. vsetko to tu uz bolo prebrane http://www.nissanclub.cz/...lect=149082#message149082

2010-10-22 13:26:46

renault21td da sa jazdit aj s vadnym ventilom len budes musiest trochu posunut cerpadlo aby ti to za studena startovalo auto bude mat ostrejsi zvuk lepsi vykon horsie emisie


Odpovědět

1  2  3  4  5