Fórum - Téma


P11 - SR20DE 103kW nejde nad 5k rpm


Fórum Primera P11 P11 - SR20DE 103kW nejde nad 5k rpm

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-01-25 09:46:24

Ahojte, na mojej primere SR20DE momentalne riesim zaujimavy problem. Nedokazem sa niekedy dostat nad 5krpm a uz fakt netusim preco. Normalne dam 2, pridam plyn a ked sa dostanem blizko 5k tak zrazu prudko trhne autom a citit velke ubratie vykonu, pricom motor sa stale kolise okolo 5k a nie a nie ist vyssie. zaujimave ze niekedy mi to spravi, niekedy nie. Uz som vycistil nadrz plus plavak a aj palivovy filter je novy, menil som aj sviecky za NGK PFR6G-11, na sani je siska (nejaka noname po predoslom majitelovi) a vraj predosli majitel aj menil nedavno vahuh vzduchu lebo mu odisla..... Nestretli ste sa niekto s tymto problemom ? Mne to pripada ako nedostatok paliva v motore pri presune na druhu vacku....vdaka

2010-01-25 12:06:57

každopádne ten noname filter by som ako prvé hodil po najbližšom túlavom psovy.Ten môže pravdepodobne má za príčinu že ti odišla váha vzduch,pravdepodobne ti aj túto mohlo dosrať+si robíš nedobrovolný výbrus motora.

tým by som začal,potom by som to skúsil vyresetovať RJ

2010-01-25 14:14:29

No a já bych na tebe Patricius poslal Srstku s Kubišovou!

2010-01-25 14:25:14

pato sa pockaj ty na slobodu zvierat....ked ti neprisla domov pohladnica co si spominal uz skor tak pride ochrana zvierat a urcite by som ten noname filter vyhodil ... skus tam dat origos a pohladaj si tuna na klube ako sa da zmerat a ci vobec hodnota vahy vzduchu...tusim odpor.... ked nie chod na consult do nissanu....tam ti to hned povedia ze ci vaha alebo nie...

2010-01-25 14:27:18

Presun na druhou vacku? To neni VTEC, ani nic podobne. Zkus to napichnout na diagnostiku.

2010-01-25 15:01:03

jagy.tými vačkami myslel,že ked to zabere od tých 5000 otáčok,že je asi pocítiť to zaostrenie sériových vačiek,každopádne žiadne nastavenie sklonu vačky a pod.veci sa nekonajú:)

2010-01-25 19:58:44

na neutraly sa dostanes nad 5000 rpm?

2010-01-25 20:25:02

Určitě udělej kontrolu výfukového potrubí, jestli neni ucpaný, pokud by byl špatnej odvod spalin, tak motor by se mohl ve vyžších otáčkách dusit. Nejlepší když jeden vytočí motor a druhej dá ruku před výfuk, jestli z něj pořádně fouká. Starší díl se může vysypat a ucpat cestu dál.

2010-01-27 08:11:15

Přesně tak už jsem se stím taky setkaly, že byl výfuk úplně zanesenej tou vatou. Zrezavěl zevnitř a jak je tam mezi vnitřníma vnějším pláštěm ta vata, tak úplně ucpala výfuk - byly to velký kusy, tak nevylítali tou trubkou ven. A borec přijel, že chce vyměnit motor že mu t o nejede - nemá výkon. Tak jsem mu prodali a vyměnili výfuk a motor nám zase zbyl!

2010-01-27 11:58:54

Takyto problem som mal raz davno na Vitare,

nijak raz neslo nad 4000/min. Ani na neutral.

Bol poskodeny katalyzator, napoly upchany sam sebou.

Zospodu bolo vidno iba malu preliacinu,

ale po odmontovani sa z neho vysypali kusy keramiky, ci co to bolo.

2010-01-27 12:02:08

Jo,mě se na Feldě též vysypal kat a ucpal.Vyhodil jsem ho a auto jelo jak z praku.

2010-01-27 17:32:56

takze trosku viac som to skumal a dopadlo to asi tak, ze pokial auto celu noc stoji vonku a mrzne, rano nastartujem, chvilu jazdim kym sa zohreje motor a po zohriati vytocim a nad 5tisic ani za nic, nenormalne to trha autom. Po dlhsom kludnom jazdeni mu pridam a bezproblemov vyletim az skoro do 7tisic a ziadny problem. Aj prechod okolo tych 4800-500 je vcelku plynuly. Ale napriklad za jazdy podradim a podrzim motor na 4800-5000 a citim mierne sekanie, kem mam menej alebo viac rpm ziadny problem, jedine pri danom rozsahu. Mam podozrenie na vyfukove potrubie, alebo tu prasivu vahu vzduchu. Filter som uz vymenil za nieco lepsie....

2010-01-31 09:27:22

takze skrtiaca klapka vycistena, vaha vzduchu vycistena, siska je uz apexi, vyfuk skontrolovany a je v poriadku, do paliva som pridal cistic palivoveho systemu od Liqui Moly, a stale nic. uz mi zostava len asi skusit vymenit vahu vzduchu alebo svieckove kable, nic dalsie ma uz nenapada....

2010-01-31 10:07:58

sviečkové káble,palec rozdelovača veko rozdelovača.Váhu vzduchu kúpiš aj univerzálnu za zlomok originálu.originál stál cca 18 000sk,ale aby si si bol istý tak určite skoč do nissan servisu nech ti to napichnú a skontrolujú či je to v poriadku,cena je okolo 35eur.

2010-02-01 20:29:23

takze dalsi pokrok, dnes som bol na diagnostike v nissane v TN (cena 31,70€), kde nezistili ziadnu zavadu, vsetko je v poriadku, aj vaha vzduchu aj lambda atd. Vraj to kolisanie otacok moze spravit ten rozdelovac cize som objednal novy palec (hitachi) aj veko (nipparts). A este ma servisak upozornil, ze mi je uz trochu pocut retaz, vraj moze byt vytahana (mam 182 635km) ze mozno by bolo dobre ju vymenit. lebo jeden snimac otacok je v rozdelovaci a jeden na retazi a vraj sa mo zu hadat tak kvoli tomu to vraj moze blbnut. Uvidime, takze skusam dalej.... btw ako moc zlozite je vymenit retaz ? musi ist cely motor von ?

2010-02-01 20:58:56

motor nemusi ist von,ale je to trocha pracnejsie ako na inych autach.ale myslim,ze to ze ta motor nepusti viac ako do 5000 otacok urcite nebude retazou.retaz moze sposobit trocha nepravidelny chod,ale urcite nie az toto.mal som retaz vytahanu a bolo to pocut uplne bez problemov zavrety dnu v aute a auto islo do otacok bez problemov,len nie s takou plynulostou ako teraz.

2010-02-07 13:48:15

takze pokracujeme. palec rozdelovaca bol uz pekne opeceny a takisto aj kontakty na veku poriadne vydrate (mali menej ako milimeter) takze vymenene, motor ide o kus lepsie a na volnobehu uz nekape, celkovo to auto ide o kus lepsie, akurat sa moj problem s 5krpm nevyriesil a co viac, dnes mi po nejakych 50tich km zacala svietit MI kontrolka, (taka ta divna na spodu co vyzera ako cerpadlo alebo co) a motor mi prestal uplne tahat. musel som vypnut klucik, pockat tak minutu a ked som nastartoval zase mi to dovolilo prejst cca 10km a zase vypnut klucik. Uz fakt netusim co by to mohlo byt, idem to skusit preblikat....

2010-02-07 22:00:02

takze nakoniec po preblikani vysla chyba 0100 cize v tabulkach to je ako MAF sensor/circuit cize vaha vzduchu. Vymenime, uvidime.....pokracujem v meneni casti motora dalej....


Odpovědět