Fórum - Téma


P11 - spotřeba oleje u 2.0 benzín


Fórum Primera P11 P11 - spotřeba oleje u 2.0 benzín

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 10

2009-08-23 15:45:26

dobre, tak nám chalani vrátili do firmy auto a dobrovoľne mu na budíkoch pretočili 3000 km navyše

ja som to auto požičiaval, sám som ho aj preberal, ešte sme museli volať šéfa nech príde, lebo prenájom je 24 hodinový a oni sa hádali, že snáď im za tú jednu hodinu nechceme účtovať ďaľší deň... nakoniec platili dvojdňový prenájom kvôli tým kilometrom... nemám 12 rokov že by som potreboval niekoho ohúriť, ale verte či nie, ja viem svoje. to auto bolo totiž poháňané kvantovým generátorom a šoféroval ho Dr. Manhattan

2009-08-23 16:07:04

Asi ano, jiné vysvětlení než přetočený tachometr se nenabízí .... udělat 200 km/h průměr je na 99,9% evropských cest zcela nemožné ..... i kdyby jsi měl GT-R ....

... ještě mimo, nehraje brácha hokej v Budějovicích?

2009-08-23 19:19:01

Nechcem to už rozpitvávať, ale podľa toho, čo vtedy hovorili, tak 2x otočili Amsterdam... ale sral to už pes, dám si do popisu, že som Andersen

A áno, hraje za Budějovice, je to "nevlastný" brat

2009-10-07 12:21:47

JA mam tiez vyssiu spotrebu oleja. To vraj je bezne pri GT verzii.

Len mam problem ze ten olej preteka cez rozdelovac..

Bolo menene aj tesienie a nepomohlo.

Vraj treba vymenit cely rozdelovac lebo vadna je oska rozdelovaca..

Ma niekto kontakt kde by som mohol za rozumnu cenu zohnat plne funkcny rozdelovac?

V Nissane to stoji 940 € a to premna nieje rozumna cena..

2009-10-08 11:24:19

Souhlasím s Josef1974, ten to správně vystihl Pokud se motor točí nad 4500 -6000ot/min, zak hold bude "žrát" každý motor olej.Pokud ale někdo jezdí slušněji a stejně mu to papá, tak z velké pravděpodobnosti (pokud to není turbo-jakože uu benzínu v Nissanu ne) je vždy problém v hlavě.Po najetí 100tkm je již dost pravděpodobné, že guferka ventilů jsou již natolik přepálená, že ztvrdnou a tudíž 100% netěsní....mám s tím zkušenosti z jiných aut a vždy to pomohlo. Když vytáčím svou1,8...a to vytáčím , tak mám po ujetí cca 5tkm asi 1l oleje...pokud jedu slušně, tak ne.Pokud mi spotřeba oleje ještě stoupne, tak to rozeberu, vyměním gufera a zdokumentuju to...zatím OK...používám občas i nějaké přípravky(už léta a v různých autách) a zatím v poho, takže i tím se dá pomoct...pokud již nejsou pístní kroužky v dost ovalitém válci netěsné.Je to pořád levnější, než dem/mont hlavy..., ale když už není jiná mořnost::.: hlava dolů....toď mé zkušenosti

2010-01-09 15:03:09

A co takto vymena gufier ventilov bez demotnaze hlavy?

Ozaj, a co poviete na NPR kruzky?

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

..alebo ACL loziska na kluku?

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

2010-01-09 19:32:37

Moje Primerka si take rada doprava olejicek,ale co mi znamy rikal (nekolik let delal servisaka v Nissanu), tak je to pry zcela v norme.

Ma najeto uz uctihodnych 258 000km, kupoval jsem, kdyz mela 250 tis. Nutno dodat, ze motor slape neskutecne perfektne a nikde ani znamka po tom, ze by mel mit tolik najeto. Bylo o nej dobre starano. Auto v celkovem stavu take super.

Pres leto kdyz jsem jezdil s Primerkou, prevazne dalnice, z Prahy-Zapad do Liberce, tak jsem po cca 4500-5000km doleval 0,5l oleje,cili 1dcl na 1000km je pry nadhera. Take si to myslim. Ted kdyz je zima a jsou mrazy,tak zere olej samozrejme o neco vice, cili jsem nyni doleval 0,5l po cca 3500km. Takze o nejakych 1000km mene nez kdyz se litalo v lete. Ale i tak bych rekl ze celkem v pohode.

Jeste na zaver dodam, ze nelitam jak zbesilej.Povetsinou radim mezi 2-3 tis. otacek, po dalnici okolo 140-150km/h a jen cas do casu nejaky to vytoceni motoru pres 4 tisice otacek, kdyz je treba predject. Jinak pohodova jizda, ale stale jeste celkem svizna.

2010-01-09 19:45:47

Mam GTcko najeto 282000km motor slape jedna parada. Spotreba oleje u me zavisi na stylu jizdy pokud to porad tocim ahonim se s nekym tak olej zere dolejval jsem i 1l na 3000km. Pak jsem zkousle dlouhodobou nizkou spotrebu za 4000km jsem nemusel dolejt ani kapku se spotrebou benzinu 6l/100km. Kdyz jsme byl na nissan srazu bavil jsme se tam s GTckarema a rikali mi ze je to normalni ze jim to taky papa olej kdyz to rvou. Kupuju 5l oleje a menim po 8000km a vetsinou zbude 0,5l tak ze pak kupuju 4l.

2010-01-09 20:39:03

no taky se podělím.na tachu 215tisíc.Moc to nervu,ale občas do červenýho to jo.Nedolévám nic,měním po 10tis..

2010-01-24 00:46:40

Taky přidám zkušenost: Měním olej po 10000km, což mi vyjde tak na ten rok. Jezdím často jen do práce a město (sotva zahřátí), občas delší trasu, kde tomu i dost šlápnu. Řekl bych, že dolévám tak 1,5 až 2. Na to, že náplň je 3litry, je to zdálo by se dost, ze začátku jsem z toho byl trochu překvapený .... ale to už je přes pět let :) ....chová se to pořád stejně . (P 11 GT) ........ takže řekl bych normál. Jedinej málem průser se stal asi před dvěma lety, kdy mi tam mechanik dal tuším Mobil 1 . Najel jsem 1000 a bylo to skoro na suchu .vrátil jsem se k magnatecu 10W40 a vše zase při starém. Primera má 217000 a šlape dobře.

2010-01-24 00:53:34

Napln je vic, nez 3litry.. ale jinak se mi zda ten problem u P11 GT divny. Bud ty auta nekdo zhuntoval nebo je tam nejaky jiny problem. Protoze u starsich highport SR20 jsem tyhle problem nikdy nemel / nevidel a to jsem tech aut par mel / videl a ze dostavali co proto...

2010-01-24 01:13:23

Mám tu Nissan příručku , u 2.0GT je psáno 3L i s filtrem, ale máš pravdu, zdá se mi, že je to trochu víc. (3,5).

Jestli to někdo huntoval.... no ,kupoval jsem to - mělo to 158000 a myslím si, že to jezdilo dost po dálnici (tzn. otáčky) . Já zas jezdim dost vlastně zastudena, když jedu ven, tak tomu taky naložim, ale myslim, že to neni na škodu. S těma staršíma motorama.: Myslim, že zrovna tady na stránkách je článek z časopisu z 1997 o GTčkách (myslim nějakej slovenskej) , kde píšou, že motor na P11 doznal dost výrazných změn oproti P10 (ojnice atd. - je o dost lehčí) , takže určitě co motor, to svoje specifická spotřeba.

2010-01-24 11:15:06

mam SR20DE RR (jako jifo), vyuzivam motor v jeho optimu, maximu i jeho eko spektru, motor absolvuje mnohdy kratke trasy po meste, a taky si nevezme ani kapku. A zatim se zda, ze ani po mem extempore s olejem (kdo vi, tak vi ) si nic nebere. Pouzivam 10W40.

2010-01-24 11:26:16

Myslím si že spotreba oleja je u každého jedného motora aj ked rádovo v ml.

Ale najväčší prínos do toho malo určite to ako sa s tým autom jazdilo ked bolo kvázy nové.Čo si myslíte o tom že v tých 90tych rokoch ked si človek kúpil takéto auto ako sa na nom väčšina jazdila,tak určite dostávali riadne do tela zvlášť GTečka a dovolím si tvrdiť že naši československý predchodcovia experti nebrali tak ako väčšina motoristov príliš na tažkú váhu pravidelné výmeny kvalitného oleja a pod.,(všetko to bolo odchované na družstevnom M6AD a hotovo.pretože náša motoristická verejnosť bola ešte dávno za opicami (shade a pod) ked nám sem začali voziť takéto auta z úplne iného sveta (japan,Gb kde to len môže byť?)

2010-01-24 12:27:11

musi, kazdy motor si olej brat musi. Neni asi zatim takovy material, ktery by si drzel svuj objem pri vsech provoznich teplotach. A pak pistni krouzky jsou snad poskladany tak, aby se tam ten olej dostaval. Alespon to sem si vzdy myslel. Jde jen o to, jak se motor zajede jak ve fabrice, tak ty prvni kilometry, a jak se s motorem jezdi. Ja zase nejezdim trvale ve vysokych otackach (okruh, kopec), takze pri takove preprave je normalni, ze olej moc neubyva. Verim, ze kdybych to vytahl na okruh (coz se uz planuje), tak doleju litr

Ale ted, menim tak po 7tis a na rysce to nepoznam (snazim se merit vzdy na stejnem miste po stejne dobe stani).

2010-01-24 15:17:29

No přispěji taky troškou do mlýna o výměně oleje.Co teď napíši ze mě pro ostatní asi udělá blbce a barbara a ničitele a pod.V GTi mám samozřejmě motor SR20 DE (Jagy má pravdu,že jsou to nejlepší motory) a můžu říci,že mě oleje nežere ani kapku.A teď proč píši že mě ukamenujete.Auto jsem koupil zhruba před rokem a mělo najeto kolem 145 000 km.Nyní má najeto 185 000 km a abych se přiznal,olej jsem ještě neměnil.Nějak totiž při různých problémech s opravami druhého ale i tohohle auta jsem si neuvědomil,že za rok jsem najel 40 000 km.Až teprva včera si tu čtu tuhle diskusi a nějak mě to trklo se podívat na kilometry.A podotýkám,že auto nějak nešetřím a skutečně využívám toho,co motor dokáže.No na omluvu jen dodám,že dnes objednávám olej a filtr a zítra to měním.A když jsem se dnes mrknul na měrku oleje,pořád je to na půlce .Prostě si nevezme ani kapku oleje.A teď se do mě můžete pustit.A jestli mi budete moc nadávat,tak vás vypnu a basta.

2010-01-24 15:28:58

Nám to zase až tak nevadí, ale kvůli tomuhle může ten motor začít i klepat třeba ne hned, ale načne se......

2010-01-24 15:29:56

no, pokud se s autem jezdi poctive, tedy delsi trasy, ne zadne na par kilometru ci minut, tak olej preziva dyl, nez kdyz se auto pouziva denne na par kilometru. Olejova koroze pak prichazi pozdeji, a olej si drzi sve vlastnosti delsi dobu. I kdyz 40tis je mozna uz moc Ale tady v klubu jsou jini, kteri jsou v otazce oleju vic znali... Me tohle rikal jeden mechanik, co se deje s olejem, kdyz se motor rychle ohreje (klasicke nastartovani a jizda) a po par kilometrech se motor zastavi. V tehle situaci se kondenzuje uvnitr voda, ktera degraduje olej.

2010-01-24 15:33:25

TO ses frajer takle bracha oddelal FJjecko v S12. Taky koupilo se to a jezdil a jen dolival olej protoze ho to trosku zralo a to furt neco jednou Valvoline,pak srace a takle a snad i jinou viskozitu a najednou pucek a ucpal napinak retezu chvili to klepalo jel stim utrhl se litinovej kryt retezu a sup mezi kola dolu.

Ale jednou to snad prezije priste bych vymenil tak po 5000km a pak uz normal. Kdyz to byl kvalitni olej tak snad OK kdyz vezmes dneska taky jezdi novy auta po 30 000km neni to idealni ,ale taky to slape.

2010-01-24 15:38:02

Tak 40 000 za rok jsem samozřejmě nenajezdil po městě.Jsou to trasy dlouhé 100 i 220 km v jednom směru.V jednom dni jsem ujel třeba 450 km.Bylo to vesměs po dálnici ale zase jsem ho proháněl.No po zjištění stavu oleje mám strach ho jít ještě nastartovat.Mě se totiž kdysi stalo,že jsem zadřel stopětku v garáži.Nastartoval jsem ji v zimě na sytič a šel si otevřít vrata.A než jsem se vrátil,auto chcíplo,bylo zadřené na klice a prej jakkdyž to někdo zavařil svářečkou.No neskutečné.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10