Fórum - Téma


P11 - spotřeba oleje u 2.0 benzín


Fórum Primera P11 P11 - spotřeba oleje u 2.0 benzín

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 10

2009-08-05 23:24:40

pozdě měněný olej? pístní kroužky? tohle už mi připadá docela hodně....

2009-08-06 00:12:23

Nekdy pomuze vymena PCV ventilu. Blesk s tim mel nejake zkusenosti nebo vi, proc se tam olej ztracel.

2009-08-06 08:10:29

Hledal jsem tady na fóru něco víc o PCV ventilu, ale dozvěděl jsem se jen že ho najdu někde na za hadicí co jde od víka ventilů k sacímu potrubí. Dá se to v pohodě rozebrat a zkontrolovat, jestli je ten ventil v pohodě a za jakej peníz by se asi dal sehnat novej? Tajně doufám, že by mi to pomohlo alespoň částečně vyřešit spotřebu oleje.

Teď mě asi došlo která to je hadice. To byla jedna z prvních věcí kterou jsem měnil, protože byla prasklá, celá nabobtnalá a ve vnitř docela dost od oleje. Je to hadice co vede přímo z víka ventilů do sání.

2009-08-06 13:24:40

Napis pripadne uzivateli Blesk666, ten to ode me kupoval a menil. Cena je odhadem cca 500kc. Muzu pripadne zjistit predsnou cenu, kdyby o to byl zajem.

2009-08-06 15:17:12

Kajenčík: proč pozdě měněný olej? Psal jsem že to bylo při 12000km. V servisu kam jezdím tam lijí olej OMV 10W 40. Pod autem nemívám kaluž oleje, parkuju na ulici před barákem, více méně na stejném místě a je tam sucho. Jezdím celkem slušně, ale občas mě to chytne a proženu ji. Má najeto 154000km. Tu hadici budu muset zkouknout

2009-08-06 15:28:04

No tím olejem mě to tak napadlo, když je tam moc dlouho (ať už bráno podle času (víc než rok) nebo počtu najterých km) tak ztratí vlastnosti které má mít a motor se ničí - třeba zrovna ty pístní kroužky - poškodí se, takže to pak neizoluje úplně dobře spalovací prostor od zbytku motoru a motor spaluje olej. No a například k mému autu je doporučený servisní interval 10.000km na výměnu oleje, ale já mám v plánu měnit tak po 7.000, stojí to minimální náklady navíc, a máš klid a jistotu že olej má stále takové vlastnosti jaké má mít.

2009-08-06 20:02:57

Pokud by to bylo kolem té 500,- tak do toho půjdu, jen mi s tím bude muset někdo podrobněji poradit. Na fáčku jsem si udělal spoustu věcí sám, tady mám trochu strach se v tom vrtat.

2009-08-06 20:11:16

tak ja mam najazdených 360 000km , olej menim kazdych 15 000km , spotreba oleja na 15 000km je cca 1l ,ALE zalezi na stylu jazdy, ked ho nenahanam tak spotreba skoro ziadna , ale ak mu nalozim na budu a motor vyhanam nad 5000 ot/min , musim obcas nieco doliat

2009-08-06 20:50:03

kibo: 1L/1000km to nemyslis vazne...? To mozno pri nejakej Honde Type R - spotreba na okruhu. Ved tolko som nedolieval ani do 20 rocnej avie co mala asi 700 000 km . Si neviem ani predstavit, ze by som mal po 10 000km doliat 10L a tvarit sa ze je to ok. Ved to mam za tu dobu pri tej spotrebe olej 3x vymeneny (cca 15L)... Ako vravim, kamos robil v honde u vlasateho a spominal vtedy ze Honda Integra mala od vyrobcu udavanu spotrebu ked si ju tlakoval na okruhu asi 1L/100km alebo tak nejak uz presne nepamatam, ale brutal, len ked si ju tlacil na doraz. Pri normalnej jazde nie. Myslim, ze ta honda je uplne inde ako primera... , tak by som sa zamyslel keby som mal tebou udavanu spotrebu, ze tam asi nebude vsetko ok.

2009-08-06 23:26:38

tatko: Koncernove motory tohle ale v manualu maji.. Hondy jsou zname olejnicky. Maji hodne najeto, toci hodne otacek a mivali (maji) to mladi, co tomu radne davaji posolit i za studena a udrzba jim moc nerika

Vymena PCV ventilu by nemela byt problem ani v domacich podminkach.

2009-08-06 23:48:46

Jo koncerny to tam maj taky psany podle me se takle brani aby ponich hned nekdo nechtel menit motor .

Deda kdyz koupil fabku tak zrala jak blba kazdej mesic jezdil na kontroli a furt jak bestie uz chteli davat new motor tak se to uklidnilo i kdyz furt mezi vymenama litr ,ale to uz je ok

2009-08-07 00:02:37

tatkomacko: v manuáli je to tak písane, hlavne pri koncerne, ako správne píše jagy. Ale nie je to písané, že toľko žerie, ale že toľko môže zožrať. Type R viem, že toľko žerie, ale to je iná kapitola... Mali sme v robote Passata 2.0 TDI 140k a ten sa držal manuálu, tam som olej menil za jazdy dolievaním V servise skonštatovali, že to je v norme Hold, technický pokrok od 1.9 TDI k 2.0 TDI si vybral svoju daň, možno teraz už to majú vychytané. Tak isto sme zas dolievali olej do Sprinterov, Caravelly či Vita, ale tak to zas boli ťahúni, do toho človek sadol a za 25 hodín spravil 5000 km

2009-08-07 12:08:09

Jo to na praxi u Skoda ,VW bylo normalni ze jsme pri vymene oleje dali jeste litrovku lidem do kufru kdyz chteli protoze jim to taky zralo .

2009-08-07 13:51:20

hmm, takze moja Primusa je na diete ... No ale mne tam fakt nechyba ani deci, pozrem mierku, utriem prach z motora a idem dalej. Tak to je mi luto tych VW a spol., myslel som ze doba kedy sa nosila bandaska s olejom v kufri je prec, ako potom moze mat normu euro4-5 ked to spaluje tolko oleja...?

2009-08-13 12:05:36

Ja mam najeto cca 215 000 a snížení hladiny oleje je mezi výměnami téměř neznatelné. Je fakt, že k 6 000 ot/min a výš se často nevydávám.

2009-08-21 10:02:57

Včera som po čase kontroloval mierku a musím skonštatovať, že po prejdení 6000 km od výmeny som dolial necelé 3 dcl. Pri 5000 km nebolo badať úbytok, alebo iba minimálne množstvo a nebolo treba dolievať. Ale zasa je pravda, že za posledných 1000 km auto riadne dostalo cez zobák, naháňačky a rýchlosti nad (budíkových) 200 km/h neboli problém

2009-08-22 08:43:10

no to sa mi nezda co si pisal v tom predchadzajucom prispevku nepomylil si sa?ved urobit za 25 hod 5000 km to by si musel mat priemernu rychlost 200km za hod

2009-08-22 17:41:04

Samozřejmě to byla asi nadsázka, když jedu za 24h 1600-1700km, mám v tom jednu nakládku a jeden asi 2h odpočinek, mám toho docela plný kecky.

2009-08-23 14:47:46

Pozor, túto konkrétnu cestu nespravil za volantom jeden človek! ŠOféri boli traja a pravidelne sa striedali. Nebudete sa teda diviť a "nadsázka" to nie je, tí chlapi sú hovadá, predpisy neriešia. A reálne to je, na Vite, ktoré vtedy mali požičané som ja letel 220 budíkových a to nebola maximálka Ale či to v podstate bolo 4900km za 26 hodín, alebo 5000km za 25 hodín je v podstate úplne jedno, bavili sme sa tam o kilometrovej nakladačke, čo aj v prípade, že by tých 5000 km spravili za 48 hodín nakladačkou je.

Bežne ak išiel človek so Sprinterom alebo Crafterom, mal tak okolo 2000km ale mal to auto dva dni. 2500 boli tí zbehlejší a išli dvaja...

2009-08-23 15:30:28

Světový rekord na 24 hodin drží, myslím, Subaru Legacy s cca 220 km/h průměrem. Na okruhu

Představa, že nějací chalani s dodávkou nežerou, netankujou, nečůrají a jedou průměrem 200 km/h je absurdní, holý nesmysl .

Leda že by dodávka byla poháněna trojicích spřažených motorů SR20VET ...

Omlouvám se za příspěvek,který nemá nic společného se spotřebou oleje u SR20DE ...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 10