Fórum - Téma


P11 - Špatně startuje za studena


Fórum Primera P11 P11 - Špatně startuje za studena

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2011-11-06 12:50:25

jasny cerpadlo řídí tech pet vterin ECU a je to interval který bývá dostatečný na vytvoření správného tlaku v potrubí. bzzt hotovo. jak rikam kdyby mel problem s cerpadlem projevovalo by se to jinak... hledal bych chybu v pálení případne rízení směsi nikoliv v distribuci paliva.

2011-11-06 19:12:02

Ešte jedna vec na SR20DE vo verzii 96/110KW má na starosti voľnobeh okrem iného aj akýsi bimetalický doraz škrtiacej klapky. Nachádza sa pod klapkou a vedú k nemu dve hadice. (u P11C je tento doraz podtlakový). Za studena sa piestik dorazu vysunie a drží pootvorenú klapku čo zvýši voľnobeh. Za tepla sa to zasunie a klapka sa dotvára až po celkový mechanický doraz...

Nemáš problém tam??? Buď to máš zaseknuté alebo zavzdušnené...

2011-11-06 19:41:00

Ahoj....modrá nebo červená? myslim že to bude ono...

2011-11-06 19:54:52

Odfoť to ešte zospodu sprava od vzduchového filtra... Skôr to modré musí to byť doraz kolečka škrt. klapky...

Červená je palivový ventil...

2011-11-06 20:15:21

Tak tady to je.

2011-11-06 20:22:23

Tak si to trafil presne v prvom obrázku a vidím že ti z toho už aj tečie chladiaca zmes a je to aj zaoxidované...

Označil som ti to na obrázku...

2011-11-06 20:27:40

Supr tak doufam že vyčištení pomuže....popřípadě výměna

Děkuji moc dám vědět jak sem dopadl.

2011-11-09 08:29:11

Ahoj tak mam pár poznatku...svíčky tam jsou nové od předchozího majitele ale jsou to bosh tak je ješte musím vyměnit za NKG od jagyho, to bimetalové čidlo jsem vyčistil a rozhybal společne s škrtící klapkou a....furt nic auti jede za tepla opravdu dobře.....ale ty starty jsou děsný, čerpadlo tlačí a motor točí pak má jako snahu chytnout, na potřetí otočení klíčku chytne sice bublá cca 1s a pak je najednou vše v pořádku sede jak má. ješte sem se tu dočetl že muže být problém v FPR ventilu...že se motor uleje...což by značilo to dlouhé startování autodiagnotika 55.

2011-11-09 21:48:47

... koli zlemu startovaniu a pocukavaniu za studena som vcera rozobral rozdelovac na Inodovej a dnes na mojej primere - kontakty boli strasne zaoxidovane - na druhej strane moj rozdelovac nebol 200 tis km otvoreny - takze na to mal pravo ....

2011-11-10 08:08:24

Tákkk svíčky vyměněny....auto zlepšilo startování už ne na 3 nebo x-ty pokus. Naskočí napoprvé ale stejně ješte točí cca 4-6s a teprv až sešlápnu tochu plyn tak naskocí chvíly se převaluje 500ot a pak už nechcípne a normálně se zahřívá na 1400. Jinak ten rozdělovač taky testnu bude mít podobnou lhutu neotevření

jinak jsem to zkoušel natočit ješte před a svíčky jsou suchy...jenom smrděj benzínem.

2011-11-11 20:50:46

Zdravim ani vyčištění rozdělovače nepomohlo....vyčistil sem podle návodu i AAC ventil ale možná moc natahnul pružinku po odpojení se nic nestane...nebo je špatnej elektro ventil.....ja už vážne nevíím

2011-11-11 23:35:43

vymeň hlavu rozdelovača + palec

2011-11-12 15:18:54

Tak, vyměnil jsem rozdělovač furt stejný, ale zkusmo jsem odpojil acc ventil a auto strtuje lépe čerpadlo bzučí pokaždé když otočím klíčkem, Kcěmu vlastne ACC ventil je a muže to ovlivnit pak už jen snad lambda nebo váha vzduchu. Díky za odpoved

2011-11-18 13:07:46

Nikdo nic? vážne mi to dost vadí

2011-12-14 11:19:55

Ahoj,

Je možné že čerpadlo dává málo tllaku díky tomu že je odvdušnéní nebo FPR zanesené? při tankování po otevření nádrže je slyšet syčení...jako když v nádrži je podtlak. Je to dobře?

2011-12-14 12:38:19

To je normalni. AAC ventil je volnobezny ventil.

2011-12-14 16:35:10

stwondr:

malo tlaku urcite ne tlak, jinak v nadrzi nemas podtlak ale tlak, vyhledej si heslo "evaporace" paliva je tu o tom dost obsáhlá diskuze.

zanesene fpr by znamenalo vetsi tlak paliva žralo by to jako kráva a benzinem by to smrdělo pokud bys vubec nastatrtoval a udržel to nastartovany, jinak nadrz je odvzdušněna prez vičko je tam oboustrany ventil ktery lehce pousti dovnitr ale ven je pořetlakový.

2012-12-12 20:14:15

Ahoj bohužel ani po roce! hledání sem nenašel problém...Dneska Ráno se zase stalo že jsem vymlátil celou baterku a nic.... Takže než tu Pí***** hodím ze skály tak ješte pro rekapitulaci jestli nekoho něco nenapadne.!

Svíčky....OK rok staré najeto cca 5tis

Kable.....stejně jako svíce

Rozdělovač vyzkoušeny 2 výsledek stejný

Starter...měněn

TLAK v liště...ccc2.5bar

Palivovej filtr...měnen dokonce i chvíli i jenom hadice napřímo

Lambda....... měněná

TPS..OK nastaven

Vzducháč...nový

Rozvody...OK včetně napínáku

škrtící klapka vyčištená nastavená

čidlo teploty...nový

FPS...vyskošen jinej fungující..ok

Vstřiky...ok přetěsněný

Váha vzduchu..ok

senzor klepání..ok

regulace volnoběhu..ok cvaká a spíná kdy má

ECU....nová 110kw

2x diagnostika consult...OK

Předstih..nastaven v nisanu....a tady je jediný divný zjištění po nastavení volnobehu ukazuje pomocí stroboskopu 15° ale v consultu nejakejch 8°

jiskra jde benzín taky...kdzž to nenahodim tak to smrdí benzínem

za teplato dlouho točí ale chytne...musim pomáhat plynem

někdo nejakej nápad...potřebuju jezdit

Už sem byl ve dvou servisech měli to tam 3měsíce a nic jednou i v nissanu .

2012-12-12 21:08:02

Svicky bych zkusil jine, zda mas moznost. Dle toho predstihu se mi to zda na ty rozvody... kdo ti to kontroloval? Hodne lidi to dla spatne.

2012-12-12 21:38:35

Jisker viac ?alebo len každa svice jednu.Ak len jednu tak rozvody,pripadne zmeraj tlaky vo valcoch


Odpovědět

1  2  3  4